Hei, taisin löytää ratkaisun mutta englantini ei ole parhaimmasta päästä: http://forum.i3d.net/clientside-tec...71-pb-losing-key-packets-fff0001-fff0002.html
Aina voitte avittaa, mikä olisi aika suotavaa Mutta jos kääntäisitte edes vähän tekstistä niin siitä voisi olla jonkun verran apua...
Tuossa sanotaan, että jos PnkBstrA ja PnkBstrB nimiset palvelut ovat poissa käytöstä, tulee tällöin potkua serveriltä losing key packets jutun takia. Ja usein syynä on Anti-virus tai jokin muu vastaava ohjelma, joka blokkaa noi edellä mainitut palvelut.
Onko sulla McAfee? Katso että palomuuri ja viirustorjunta sallivat kaiken BF2142 liikenteen. Peli ja punk buster. Katsoitko sieltä palveluista sen PnkBstr kohdan?
Kyllä palveluissa näkyy PnkBstrA (eli varmaan oikein?) Windowsin omaa palomuuria en pidä päällä ollenkaan mutta Elisan palomuurin pidän ja kyllä se pääsee läpi. ja Tuota toista PnkBstrB:eetä ei ole, on vain A...
tämän työkalun kanssa uninstall bunkbuster sitten reboot asenna bunkbuster uudelleen tuon kanssa. reboot lisää palomuuriin manuaalisesti seuraavat palvelut. mulla tuolla C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2142\pb PnkBstrB ja toinen tuolla C:\WINDOWS\system32 PnkBstrA itsellä tuo auttoi tuohon samaan ongelmaan northern striken kanssa
Ei mene kaaliin! Tein niin kuin on käsketty (mutta tota palomuuri hommaa on oikeen älynny?) ja silti valittaa Losing Key (B)ffff 0001. Ihme kyllä YHDELLÄ serverillä oon päässy pelaamaan... ja sielläkin on jengiä vain yöllä
Tähän mennessä tehty: Uudelleen asennus->Päivitys->Pb päivitys. Palomuuria hommaa en oikeen älynny. Että pitääkö ne sinne Windowsin palomuuriin laittaa vai operaattorin palomuuriin?
No, eipä enään haittaa koska sain sen toimimaan!! Kiitos vain kaikille jotka osallistuivat tähän. Ja jos haluatte tietää miten sain sen toimimaan niin on että mun pitää vain pitää Palvelut päällä, koska siellä on se PnkBstrB joka pitää Manuaalisesti laittaa päälle, ja aina kun sulkee sen se menee kiinni, mutta kun pidän sitä alhaalla se ei me kiinni.