1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Battlefield 2

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi dap_ 08.03.2005.

  1. Shadows13

    Shadows13 Regular member

    Liittynyt:
    12.04.2005
    Viestejä:
    713
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    kaverillani on ainakin radeon 9200 mutta se tilttas demossa siihen nettiservereiden selauspaikkaan ja sen jälkeen aiina ku käynnisti pelin ainoa keino oli rebootata kone
     
  2.  
  3. Lindi

    Lindi Regular member

    Liittynyt:
    14.06.2005
    Viestejä:
    103
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En menisi laittamaan vielä Radeonia syntipukiksi, ne valikot ovat todella bugiset, varsinki demossa.
     
  4. K4rri

    K4rri Member

    Liittynyt:
    30.06.2005
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olipa saatanan kallis peli 49.90€ + 190€ ku ei vanha n ohjain riittänyt :/

    toivotavasti toimii tolla Radeon Saphire pro atlantis 9800 :sella :D toimiikohan?
     
  5. m4k3

    m4k3 Regular member

    Liittynyt:
    20.01.2005
    Viestejä:
    189
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ei toiminu mulla radeon 9200...
    tuli kans kalliiiks ostin radeon 9800 pro 135 + 40 e :S
     
  6. Lastride

    Lastride Member

    Liittynyt:
    14.05.2004
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Menee kyl taas mu ihan Off-Topiciksi, mutta en viitti tällasen takia mitää topiceja lähtee kyhäilee. Mutta ettei ihan ohi menis, niin kyllä, pelin ostin ja on hemmetin hyvä. Ainoa huono homma on Internet-servujen valikkoruutu, joka on aika laginen kakka. Peli tilee usein kun koittaa selata serverilistaa, mutta korjausta on kuulemma tulossa.

    Niin, ja se minun kysymys: Onko ihan laillista lataa No-CD Image, kun kerta jo omistaakin pelin. Oon nimittäin vähän laiska laittelemaan sitä DVD:tä sisään joka kerta ku pitäs pelaamaan ruveta? :D
     
  7. Lindi

    Lindi Regular member

    Liittynyt:
    14.06.2005
    Viestejä:
    103
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Samaa mieltä kanssasi Lastride. Palaa kyllä hihat niihin valokoihin, mutta kun kerran löytää serverin missä on pelaajia ja edes hiukan organisoitunut tiimi niin kivaa on.

    Valitettavasti se serverin löytäminen on niin kovin työlästä. Toivottavasti päivittävät pelin piakkoin.
     
  8. Haywire

    Haywire Regular member

    Liittynyt:
    30.07.2001
    Viestejä:
    668
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos pelin oma serverilista tuntuu olevan turhan laginen, niin kannattaa kokeilla esim. ASEa (All-Seeing Eye, maksullinen) tahi sitten ilmaista XFire -ohjelmaa. En ole kyllä vielä itsekkään noita kokeillut BF2:n kanssa, mutta muilla peleillä tuntuneet toimivan erinomaisesti.
     
  9. Lindi

    Lindi Regular member

    Liittynyt:
    14.06.2005
    Viestejä:
    103
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  10. K4rri

    K4rri Member

    Liittynyt:
    30.06.2005
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    EI minulla ainakaan kyllä silmä ole maksullinen? painan aina vaan että haluan kokeilal tuottta 7 päivää :p
     
  11. Lindi

    Lindi Regular member

    Liittynyt:
    14.06.2005
    Viestejä:
    103
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nojuu ei se maksullisuus ole ongelma, vaan lähinnä tämä account loggin. Eli ASE:nkaan kautta ei voi vain naksauttaa servua ja pelata, sillä välissä on tämä kirjautuminen. Kaikenlisäksi Dice/EA/ASE ovat suuressa viisaudessaan jättänyt pelaajilta pois mahdollisuuden paste:a ip-osoitteen serveriselaimeen!

    Eli 1.01 update ei tule yhtään liian aikaisin mielestäni.
     
  12. urkuk

    urkuk Guest

    Niin mites seuraava ongelma hoidetaan?

    käynnistän pelin,menee mustaks ja pomppaa työpöydälle...
    yritin ettiä vastausta mut en löytäny...
     
  13. BuenoZero

    BuenoZero Member

    Liittynyt:
    08.07.2005
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sama homma!
    Mulla on Sapphire Radeon 9600xt ja kaatuu niin että kellit kolisee!
    Kertokaa ihmeessä jos joku keksii ratkaisun tähän! Itse olen kokeillut kaikkea mahdollista ainakin luulisin!
     
  14. ZewQ

    ZewQ Guest

    Hyvä peli olen itse ostanut kyseisen pelin.


    Sotimisen tunnelmaa! :D
     
  15. Dekar

    Dekar Guest

    Ostan pelin kun saan parin viikon kuluttua päivitettyy koneeni. joku 3600 prossu ja parempi näytönohjain , tarkistan sen vielä mikä se oli.
     
  16. TearTox

    TearTox Regular member

    Liittynyt:
    11.07.2005
    Viestejä:
    318
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pirun hyvä peli. Välillä taas maailman paskin peli ^^

    Über game
     
  17. ceecee

    ceecee Regular member

    Liittynyt:
    09.05.2004
    Viestejä:
    100
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    "" Sama homma!
    Mulla on Sapphire Radeon 9600xt ja kaatuu niin että kellit kolisee!
    Kertokaa ihmeessä jos joku keksii ratkaisun tähän! Itse olen kokeillut kaikkea mahdollista ainakin luulisin!""


    Juu, ladatkaa se direct 9c jostakin muualta kun sen pelin mukana tuleva, niin pitäs tollakin näyttiksellä ruveta toimiin.
     
  18. Veskusan

    Veskusan Guest

    juuh, mullaki tilttailee battlefield 2 jatkuvasti näyttis on ati radeon x300 series. Oon harkinnu näyttiksen vaihtoo mut huomasin et se tulis maksamaa. OON PÄIVITTÄNY CATALYSTIN 5,7 ASTI ELI UUSIMPAA VERSIOO.
     
  19. Veskusan

    Veskusan Guest

    Sattuisko joku tietämää mikä on ongelma
     
  20. BuenoZero

    BuenoZero Member

    Liittynyt:
    08.07.2005
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No eipä tuo DX:n vääntäminen ja kääntäminenKÄÄN auttanut..

    Joillain forumeilla väitetään, että kaatuminen johtuu joidenkin P4:n Hyperthreading ominaisuudesta. En muuta tiedä toiminnasta kuin, että windåws näyttää prossun kahtena ja esim yhtäaikaa päällä olevat ohjelmat toimivat sutjakammin kuin tavallisella rossulla. Väitetään että HT:n disabloiminen biosista ratkasee pulman, ja pah! Kokeilkaa jos huvittaa.. Lycka Till

     

Jaa tämä sivu