1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Battlefield 2

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi dap_ 08.03.2005.

  1. Threat

    Threat Active member

    Liittynyt:
    10.11.2004
    Viestejä:
    1,259
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Näyttää olevan pelaamista haittaavaa lag:ia jokaisella hieman suuremmalla serverillä, jonne pelaamaan menee. Omalta kohdalta ainakin hieman rajoittaa ostohaluja, jos vaihtoehtoina on pelaamista haittaava tökkiminen, pienellä pelaajamäärällä pelaaminen tai johonkin helkutin klaaniin liittyminen. =(
     
  2.  
  3. NeCer

    NeCer Guest

    Mulla on Radeon 9800 Pro vähä kellotettuna ja netti on 1mb/512kb kone p2600 eikä ole lagia muuten kuin peliinliittymisen jälkeen minuutin verran ja sitte pelaa helvetin sulavasti!

    Nyt meen takas pelaamaan... Suomalaiset serverit ei lagi ollekaan mulla... moro meen nyt sitte tykittään teitit! :D
     
  4. AkZuh

    AkZuh Active member

    Liittynyt:
    07.10.2004
    Viestejä:
    2,146
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    kyllä tuo bf2 on pakko ostaa! tulee varmasti pelattua kun on tullu pelattua niitä aiempiaki ;) mm. bf vietnam (ainaki lanis ;) jne.

    NeCer,, niin eipä ne varmaa kellää muullakaa lagaa jos netti toimii ja koneeessa potkua on! ainoastaan suomesta jos lähet pelaa vaik usaan tjsp? niin ku muun maan serverii nii alkaa pingi nousta aika kivasti. syynä tähä on ku suomesta menee vaa muistaakseni 3 piuhaa ulos maasta.. ja varmasti ruuhakaa on siel...

    mul o itel 2048/512kbps netti ja koneen tiedot on tuos alla, ei mullakaa lagaa suomalaisil mut ku menee pelaa jonnekki muuhun maahan nii pingi nousee törkeen paljo. suomes pingi n. 20-40 ja sit ku menee pelaa muuhun maahan nii pingi n. 80 ++ (tosin nyt puhun cyntteristä ;)

    EDIT: Lagaus lisäys ;)
     
    Viimeksi muokattu: 14.06.2005
  5. anis82

    anis82 Regular member

    Liittynyt:
    20.04.2005
    Viestejä:
    320
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu, tuo on kyllä yks parhaimmista peleistä joihin olen koskenut!
    Ja kun tuota on odoteltu ku kuuta nousevaa niin kyllä maistuu makealta vaikka vasta demo onkin. Kieli pitkällä odottelen että mitä kaikkea herkkua sitten tuo kokoversio tulee pitämään sisällään. Peli ollut tilauksessa jo kohta 4kk joten toivottavasti se sieltä tulee mahd. nopeesti kuhan ilmestyy. Pahus vaan kun ottaa päähän tuo et jenkeissä ilmestyy 2pv ennen ku euroopassa, vaikka pelin on tehnyt ruotsalainen firma, kiitos EA taas euroopan sorsimisesta! prkl! =)

    Mulla ei ole ainakaan mitää suurempia lageja ollut, pelaillut kyllä suurimmaksi osaksi verkkogurujen servuilla joten pingi aika pieni.

    Mutta törmäillään sotatantereella!

    Ai niin, tuo lista pitää sisällään vain ne kortit joilla sitä on testattu, kyllä se toimii muillakin korteilla. Tosin vanhimmissa korteissa voi olla hankaluuksia.

    Ja vielä tuollainen: jos koneessa puhti riittää ja littunäyttö jossa siis ihanteellinen reso on 1280*1024 ja pelissä suurin on 1280*960, niin tuollaisen löysin:

    Klikkaa BF2:n pikakuvaketta oikealla hiiren korvalla ja valitse ominaisuudet.
    Liitä tämä

    BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024

    "Kohde"-kohtaan entisen "BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1" tilalle.

    Tuollainen oli siis www.bf2fi.com:n foorumissa.
     
  6. hetekka

    hetekka Regular member

    Liittynyt:
    02.01.2004
    Viestejä:
    190
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuli kans imutettua tuo BF2! Tässä mielipiteeni :Þ
    Vähä ehkä liian nopeatempoinen! Turhan paljon kaikkia pikku ominaisuuksia, syö intoo nettipelailusta, kun joutuu viikon opetteleen nappuloita ja laitteitten hienoja yksityiskohtia!
    Mutta se joukkueiden väritys kartalla on järkevä (omat sinisiä viholliset punaisia AINA)
    Muuten peli pyöri sujuvasti mutta nettiliikenne tökkii usein!
    Mutta eiköhän siitä pelattava peli synny kun saa muutamat päivitykset!
    Mielestäni MB arvosteli pelin hieman myyntilukuja ajatellen :)
     
  7. Teilaaja

    Teilaaja Member

    Liittynyt:
    15.06.2005
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Toimii kuin unelma ja peli on pakko-ostos.


    PS.Jos joillakin on ongelmia nttipeluun kanssa niin tehkää ihan uusi accounti jollekkin toiselle sähköposti osoitteelle.
     
  8. Threat

    Threat Active member

    Liittynyt:
    10.11.2004
    Viestejä:
    1,259
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Nettipeluussa on useammallakin serverillä ilmennyt ongelmia. Lentokoneella lennellessä joskus kuvaruutu tökkii ja kone löytyykin yhtäkkiä maasta tuhoutuneena kunhan kuva taas kerran päivittyy. Myös maassa sotilaitten kanssa yhteenotossa alkaa kuvaruutu pätkimään ja tuho tulee nopeasti erityisesti lähitaistelussa. Ruudulla on silloin tällöin vilahtanut "connection problems" teksti, tai jokin vastaava. Kaista on itselläni ollut täysin vapaana. Olen tosin pelaillut servereillä, joissa pelaajia on ollut aika paljon. Grafiikkaa olen jo pudottanut mutta pitää ehkä kokeilla pudottaa vielä lisää. En tiedä lienenkö yksin tämän ongelman kanssa mutta ikävästi syö peli-iloa tai sitten pitäisi käyttää paljon enemmän aikaa kunnollisen hubin etsintään. Niitä servereitten/pelaajien lag -tietoja kun ei tunnu tuosta pelistä saavan esille.
     
  9. JouHou

    JouHou Member

    Liittynyt:
    12.05.2005
    Viestejä:
    65
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juu on mullaki pari kertaa tehny ton mutta ei häiritsevän monesti...toivottavasti ei sitte kokoversion kans oo onkelmia. Ja sitte jos vielä jaksaa ettiä siitä serverilistasta suomalaisen serverin nii niillä ei juurikaan oo lagia!
     
  10. AkZuh

    AkZuh Active member

    Liittynyt:
    07.10.2004
    Viestejä:
    2,146
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    mä ny vastaan tuoho et lagi juttu.. et syynä on se että kun suomesta lähtee vaan 3 piuhaa ulos maasta ja sielä on ruuhkaa nii pingi on korkea välillä, varsinki jos tulee oikee ruuhkaa sinne valokaapeleille. ja sitte et serverin pitäjällä voi olla niin että u/l kaistaa ei oo välttämättä ihan tarpeeks et lagaa aina välillä. myös nuo hitaat yhteydet hidastaa serverin toimintaa (kuten modeemi jne.)

    siksipä on hyvä pelata omassa maassa nii ei pingi nouse ;)

    EDIT: lisäys.
     
    Viimeksi muokattu: 15.06.2005
  11. Kartaz

    Kartaz Guest

    pystyykö tuossa käyttämään niitä artileryja mitä sielä on ku ite oon vaikka kuinka näpytellyt ja ettinyt nappia josta vois vaikka ottaa kiikarit ja käskeä sitä ampumaan johonkin paikkaan mutta ei ja sit ku oon niitä bottien kaa pelanut niin silloin se saattaa yhtäkkiä ammuskella jne. olis kiva tietää että pystyisköhän noita ite käyttämään???
     
  12. dap_

    dap_ Member

    Liittynyt:
    24.02.2005
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Artilleryä voi käyttää vain commander ja artillerya ei pyydetä kiikareilla tms. vaan vain joukonjohtajat voivat pyytää sitä commanderilta, jostain napista...(katso näppäinasetuksista)
     
  13. Shadows13

    Shadows13 Regular member

    Liittynyt:
    12.04.2005
    Viestejä:
    713
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    caps lock
     
  14. m4k3

    m4k3 Regular member

    Liittynyt:
    20.01.2005
    Viestejä:
    189
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    aika hienolta näyttää :D mites se juttu että mitä paremmin pelaa ni sitä enemmä saa aseita? en saanu ainakaa mitää :O ehkä oon liian huono...?
    ceecee onks sulla uusin ajuri? mulla tuli toi sama (radeon 9800 pro) ennen kuin asensin uusimman ajurin...
     
  15. Lindi

    Lindi Regular member

    Liittynyt:
    14.06.2005
    Viestejä:
    103
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Uusien aseiden avaaminen ei toimi demossa.
     
  16. penawarez

    penawarez Guest

    koko versio on jo biratebayssa
     
  17. Lindi

    Lindi Regular member

    Liittynyt:
    14.06.2005
    Viestejä:
    103
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joop taidan tästä pelistä maksaa, sen verran sitä kuitenkin tulee sitten pelattua.
     
  18. m4k3

    m4k3 Regular member

    Liittynyt:
    20.01.2005
    Viestejä:
    189
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    juups...niin hyvä peli ettei tohdi waree...
    mites eihä nettipeli toimi kuitekaa waretetussa?
     
  19. Lindi

    Lindi Regular member

    Liittynyt:
    14.06.2005
    Viestejä:
    103
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No en tiedä toimiiko vai ei, mutta olen kuullut sellaisia huhuja, että toimii. Verkkokauppa tosin jo tiedoitti, että tilaukseni on postituksessa... luulen, että jos nyt alan warettaa niin mulla on se laillinen versio kuitenkin jo ennen kun se waretettu. :p
     
  20. m4k3

    m4k3 Regular member

    Liittynyt:
    20.01.2005
    Viestejä:
    189
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    verkkokaupas kyllä lukee että se tulee 4.7 vasta...muutenkin pcsuperstoressa on pari euroa halvempi :p
    edit: siis vaan jos käy kaupasta ostamassa
     
    Viimeksi muokattu: 21.06.2005
  21. Lindi

    Lindi Regular member

    Liittynyt:
    14.06.2005
    Viestejä:
    103
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Njoo, mut sitten tarttee sinne kauppaankin raahautua, minkä ihminen laiskalle luonteelleen tekee!? Eikä se pelin saapuminen ole niin päivän päälle ole, onhan nyt kesä.
     

Jaa tämä sivu