elikkä se peli toimii kuitenkin? minulla peli ei toimi netissä, koska peli oli asennettu pikkuveljeni käyttäjälle ja nyt kun sain tämän koneen omaksi niin poistin veljeni käyttäjän eikä peli ole tämän jälkeen suostunut netissä pelaamaan. auttaako uudelleen asennus vai onko edessä uuden pelin hankinta?
Mulla on asennettuna kahdelle eri koneelle ja 3 eri accountilla. Kaikki toimii siihen asti kunnes yritän samalle peliservulle niin silloin herjaa cd-key not valid. Tiruliilla ei ole muuta mahdollisuutta kun antaa veljen pelata sun käyttiksen kautta jotta toimis.
ikävä kyllä bf 2 toimii ainaki 2koneel koska mulla ja mun isovelil on yhteinen peli ja yks peli 1 cdkey ja asenettu 2 koneelle nii älkää te siinä winettäkö asiasta en sitten tiiä
et mitenkään sorge 2142 on sillee et voit asentaa sen vaik 100 koneelle mutta pelata vain yhdellä tilillä
Näillä ohjeilla pitäisi saada toimimaan, tai ainakin itse sain. Rekisteriin pitää laittaa uudelleen cd-key: Huomaa että CD-key laitetaan yhteen pötköön ilman pisteitä sinne... Ja tämä oli tarkoitettu niille joilla on ehkä joskus sama ongelma, kun tuo topicin aloittaja ilmeisesti sai jo toimimaan
jeps tolla yritin mutta ei toiminut (johtui varmastikkin siitä etten osannut ) mutta sain pelin toimimaan niinkin yksinkertaisella tavalla että poistin sen ja asensin uudelleen, jonka jälkeen tein uuden accountin ja siitähän se rupes pelittää