1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

bannit

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi sakari67 10.11.2007.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. sakari67

    sakari67 Guest

    elä vaan ole erimieltä virustorjunta.net peräkammaripoikien kanssa eri mieltä tai sie saat bannit.heh eli nää kaverit siel rellestää auta armias jos oot eri mieltä. siel on nää 4 kaveria jotka on ku jumalia ja muut kuuntelee ku orjat säälittävää. näil kavereilla ei oo muuta elämää ku tietokoneet ja sit ne vähättelee niitä jotka vois tietää jotain.myös haukut virustorjunnan modeille ootteko tasapuolisia? eli oot erimieltä ku nää superhyperkirjoittajat niin saat bannit.
     
  2.  
  3. sakari67

    sakari67 Guest

    sanoisin et vt.net on puolueellinen ja sen perustajien armoilla ja ei siis luotettava sivusto.sanoin nyt mielipiteeni vai saanko nykysuomessa tästä bannit,jos saan niin onpas hienoa.mut joku ehti lukee miun ajatukset kuiteskin.esim. vt.net morkkaa spybottia turhana,ei se oo turha löytää monia julmia örkkejä ja myös poistaa niitä jos oot erimieltä niin voisitko siis todella perustella ajatuksia.eli siis avg antispyware ei oo se ainoa oikea.
     
  4. sakari67

    sakari67 Guest

    joo olin erimieltä yhen hyperkirjoittajan kanssa vt:ssä niin mode nakkas miut pihalle ku nää muut tuli puolustaa tätä.aika pelkurimaista sanoisin ,en kohteliaisuudesta viiti mainita näitä nimimerkkejä mut monet varmaan arvaa.
     
  5. sakari67

    sakari67 Guest

    muuten nää kaverit on tääl afterdawnissa eri nimimerkillä eli siis jos tänne saan bannit(sen takia et voin kertoa oman mielipiteeni suomessa) niin siirrän asian poliisille ja ne saa tutkia asiaa sitten!
     
  6. sakari67

    sakari67 Guest

    muuten mielipiteistä oon tosi hyvillään! se kuuluu kai tämänpäivän suomeen! on muutakin elämää kuin virukset!
     
  7. sakari67

    sakari67 Guest

    miul alko epäilyttämään ku muutama 5 henkilön porukka tuntuu sanovan mikä on oikein ja mikä ei ja ohjaa kaikki noobit heidän viitoittamalle tielle vaik muitakin on eli pelottaa ajatella et vt.net on johtava örkki-sivusto suomessa ja onhan mahdollista et he saa korvauksia ku he niin innokkaasti puolustaa joitakin ohjelmia eli onko siis vt.net puolueeton epäilen.ja turha on sanoa et mee muualle en mee jos vakuutatte et ootte puolueettomia,niin tai meen kai sitten ku bannit sain.
     
  8. sakari67

    sakari67 Guest

    heheh! kirjotan ku tykkään kirjoittamisesta ja sehän ei oo rikos!miun vastine tulee 2 viikkoa myöhässä johtuen siitä et olin 2 viikkoa epsanjassa pitämässä niinsanotusti hauskaa,no tuli siel töitäkin tehtyä! mut surku ku ei voi väitellä ja olla eri mieltä saamatta banneja!
     
  9. sakari67

    sakari67 Guest

    pliiss sanokaas kaverit jottain kaik on tervetullutta!
     
  10. Mecli

    Mecli Regular member

    Liittynyt:
    25.10.2006
    Viestejä:
    164
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt on kyllä jo pakko kysyä kun tänne asti tulet banneja itkemää:

    Nakertaako?
     
  11. sakari67

    sakari67 Guest

    heh! miinus tai plussaa. kaik on rakentavaa mut ei raukkamaiset bannit!
    ja sensuroinnit mitä vt.net harjoittaa,niin oon vt.n jäsen joka eliminoitiin rikoksesta hypersuperaktiivisia kirjoittajien kans olla erimieltä!
     
  12. sakari67

    sakari67 Guest

    mecli onko muuta mielipidettä? ei nakerra ku tänne sain sanottua!mut sanoppa mecli jotain asiaakin vai alanko siunki kans inttää niinku vt.netissä! nakertaako meclinisini sinua?????????????????????????????
     
  13. sakari67

    sakari67 Guest

    miten niin tänne asti? oon ollu jäsen jo 3 vuotta mecliseni! heheh!! ai sieki tuomitset nuin vain!! eli yks noobi lisäää!
     
  14. sakari67

    sakari67 Guest

    kirjoitan vaan erikoneella ja eri nimimerkillä eli elä oo varma et oot viisaampi mecliseni eli siis annappa mielipiteitä tai oo hiljaa tarkoitus ei ollut miun aloituksella et nakertaako vai nakertaako sinua mecliseni?
     
  15. Kaakatus

    Kaakatus Regular member

    Liittynyt:
    29.06.2005
    Viestejä:
    1,776
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Muokkaa nappi on kirjoittamasi viestin yläkulmassa ja sillä lisätään viestiin jotain jos on lisättävää, ettei tulisi tuplapostauksia.

    Mitä tuohon bannimiseen tulee, niin asiallisella käytöksellä ainakaan täältä ei ulos lennä. Ilmaisi mielipiteensä tai ei. Jos jossain sivustolla on eri meininki, niin olkoot. Itse he kävijänsä karkoittavat.
     
  16. sakari67

    sakari67 Guest

    lol vai voittaako member newbien oon ehkä eri mieltä! eli sanoppa jotain asiaakin eläkä vikise! huomasitko? pyysin perusteluja en siis vikinöitä!
    mecli jatketaanko et kuka täs viel vikisee?
     
  17. sakari67

    sakari67 Guest

    sie et sanonut mittään mielipidettä ja jos et pysty niin keksippä jotain muuta!(oisin toivonut et nää meclin tapaiset ei ois tähän jättäneet vikinöitänsä) heheh!
     
  18. sakari67

    sakari67 Guest

    nää meclit on niitä justiin jotka uhittelee mut ei mitään omia ajatuksia eli nakerteleppa mecli omas pesäkolos ihan rauhassa tästä eespäinkin ku siul ei mitään ajatuksia!nakertele vaik sitä miten sie saisit pimpsaa joskus! heheh!
     
  19. sakari67

    sakari67 Guest

    kaakatukselle kiitos en tosiaan löytänyt tuota muokkaus nappia siks miun niin monet viestit! ärsyttää tää newpius pittää oottaa et voi kirjoittaa lisää!
     
  20. urnin

    urnin Regular member

    Liittynyt:
    30.01.2005
    Viestejä:
    326
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko jokin sivusto sitten puolueeton?
     
  21. sakari67

    sakari67 Guest

    miehän sanoin et vihamielisiä itkuja tulee vaik pyysin rakentavaa keskustelua! eli oo eri mieltä mut elä itke niinku mecli! eli siis minua ei kiinnosta meclin tapaiset vikinät!
     
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu