1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

[b]explorer.exe[/b] ei pysy päällä

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi mieks 26.02.2008.

  1. mieks

    mieks Guest

    mikään resurssienhallinta tai muu windowsin ikkuna ei pysy auki 5 sekuntia kauempaa. Enkä voi tehdä koneella oikeastaan muuta kuin surffailla (josta yllättäen pidän) ja pelata (josta pidän myös). Eli erillisiä sovelluksia ja käynnistä-valikkoa voin käyttää.

    Ajattelin että Vistan järjestelmänpalautus- toiminto auttaisi, mutta kun sinnekään ei ole menemistä. (ei pysy ikkunat auki)

    Omaa tietokonettakin on tietysti turha hapuilla aukoa.

    kun ikkuna sitten viimeistään sulkeutuu itsekseen kone jää randomina tilttiin tai jatkaa siitä mihin jäätiin ennen aukaisua.

    Datailen siis Hp Pavilion dv9312eu mallisella kannettavalla.



    Houston we have a problem.

    PLS SB HELP ME AND/OR GIVE SOME ADVICE

    kiitokset etukäteen.
     
  2.  
  3. tukis

    tukis Guest

    Koleile bootata kone ja naputtele F10 8:aa.
    Pitäisi avautua palautusympäristö.
    Sieltä etsi järjestelmänpalautus.
    Vistan järjestelmänpalautuksen voi käynnistää asennuslevyltä tai muualta käynnistetystä WinRE ympäristöstä.
    Se on saman kuin Windowsistä käynnistetty. (XP:ssä tämä ei ollu mahdollista, ainoastaan vikasietotilasta tai vikasietotilan komentoriviltä)

    Vai oli se F10, ettei mene biosiin!

    Sittenkin F8!

    System restore
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 26.02.2008
  4. mieks

    mieks Guest

    kiitos kokeilen
     
  5. maheino2

    maheino2 Member

    Liittynyt:
    22.09.2004
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sama homma täällä. Auttoko toi järjestelmänpalautus, mulla ei ainakaan onnistu toi palautus käyttiksen puolella.(ilmoittaa ettei voida tehdä loppuun)
     
  6. mieks

    mieks Guest

    auttoihan se, mutta tuli hetken päästä uudestaan. Palautin tämän jälkeen järjestelmän uudestaan ja heti sen jälkeen ajoin ad-awaren, ccleanerin ja avastin tarkistukset läpi. Niin vika poistui.
     
  7. soaa

    soaa Member

    Liittynyt:
    16.12.2007
    Viestejä:
    32
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla on sellanen ongelma, että kun koneen käynnistää, ja käynnistää esim. messengerin. Messengerin ikkuna tulee, häviää ja explorer.exe kaatuu.

    Sama joka asiassa:
    Käynnistysvalikon ohjelmat, työpöydän kuvakkeet, ohjauspaneeli ym. Homma ei yllätys yllätys ilmene vikasietotilassa. Ainut mitä antaa käyttää, on tehtäväpalkin kuvakkeet, joissa onneksi myös on opera. Olisko apuja ? Järjestelmän palautusta olen kokeillut Apuohjelmista.
     
  8. MatiasT

    MatiasT Member

    Liittynyt:
    03.05.2007
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla tekee saman kun yrittää avata ohjauspaneelin, mutta kaikki muu kyllä toimii. Mikäköhän konetta vaivaa?
     

Jaa tämä sivu