1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Avin poltto

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi aholjo 11.04.2006.

  1. aholjo

    aholjo Member

    Liittynyt:
    13.10.2004
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Koitin katsella noita vanhoja keskusteluja mutten löytänyt kunnon vastausta. Eli mulla on koneella elokuvia avi muodossa enkä halua niitä muuttaa muuksi. Nyt tarvisin poltto-ohjelman (ilmaisen) millä ne polttaa levylle. Mulla oli Intervideon windvd creator ja se oli tosi hyvä, mutta sähläsin jotain ja se lakkas toimimasta. Onko mitään samankaltaista? Tota ohjelmaa kun en löydä enää ilmaisversiona. DvdSanta mulla on, mutta kun on demo niin mainokset on ylä- ja alalaidassa.
     
  2.  
  3. m77

    m77 Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2002
    Viestejä:
    445
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. aholjo

    aholjo Member

    Liittynyt:
    13.10.2004
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Latasin ton ohjelman. Se pyytää cinema craft encoderia, eli mitä? Mikä toi on ja miten sen saan tohon ohjelmaan? Ymmärsinköhän oikein?
     
  5. m77

    m77 Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2002
    Viestejä:
    445
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    CCE on vähän kallis ohjelma joten se kannattaa unohtaa. Siinä on muistaakseni mukana QuEnc kooderi jolla homma hoituu. Laitat vaan asetuksista ohjelman käyttämään tuota QuEnc:ia. Ja se jäi nyt vielä epäselväksi, haluatko pitää ne divx muodossa vai muuttaa ne dvd:ksi? Jos sinulla on divx tuella varustettu soitin, ei niitä elokuvia tarvitse käsitellä mitenkään.
     
  6. aholjo

    aholjo Member

    Liittynyt:
    13.10.2004
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En oo ennenkään tehnyt aveille muuta kun polttanut ne tolla interin ohjelmalla tai santalla ja näkyy Sonyn soittimella. Täytyy etsiä toi QuEnc ja koittaa.
     
  7. aholjo

    aholjo Member

    Liittynyt:
    13.10.2004
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mä taidan olla täys tumpelo. Latasin ton QuEncin, mutten saa sitä laitettua siihen codekin paikalle. Nyt tää menee kyllä mulle liian vaikeeks. Ei mitään muuta ohjelmaa olis?
     
  8. NeFer

    NeFer Active member

    Liittynyt:
    19.07.2002
    Viestejä:
    1,601
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    ei sitä tarvitse erikseen imuttaa ja asentaa vaan tuon filmmachinen asetuksista menet ja katsot että se käyttää sitä pakkeria tuon CCE:n sijasta...

    opas: http://www.nefernetti.com/filmmachine.htm

     
  9. aholjo

    aholjo Member

    Liittynyt:
    13.10.2004
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No sainhan homman käyntiin, mutta kohta tuli ilmoitus avisynth open failure. Coudn't locate a decompressor for fourcc xvid. Mitähän tuo meinaa? Elokuva näkyy BS Playerilla, joten siinä ei pitäs olla vikaa.
     
  10. NeFer

    NeFer Active member

    Liittynyt:
    19.07.2002
    Viestejä:
    1,601
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  11. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  12. Jrahikai

    Jrahikai Regular member

    Liittynyt:
    27.06.2002
    Viestejä:
    552
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viimeksi muokattu: 13.04.2006
  13. aholjo

    aholjo Member

    Liittynyt:
    13.10.2004
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitos paljon, sain ton film macinen toimimaan, joten käytetään nyt sitä. Tosin kesti aikas kauan polttaa levylle elokuva, jossa erikseen tekstitys.
     

Jaa tämä sivu