1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Avi:t näkymään Creative Zen:lla

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi Whasssup 13.05.2008.

  1. pahapojke

    pahapojke Regular member

    Liittynyt:
    08.07.2006
    Viestejä:
    123
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo täytyy tätä kokeilla, kiitos.
     
  2.  
  3. pahapojke

    pahapojke Regular member

    Liittynyt:
    08.07.2006
    Viestejä:
    123
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokeilin tota wmv:tä eikä se toimi... Siis mitä tää soitin nyt oikeen tukee? ja wmv tekee mun videopätkästä 5minuuttisen, mikäs siinä mättää? Kerran sain toimimaan niin, että se ei valittanu ettei sielä ois ollu videotiedostoo, mutta se video ei pyöriny, oli vaan kuva alusta. Eikä ääntäkään kuulunu.

    Taas kerran tuli sekavaa tekstiä, mutta kaipais hieman apua, kiitos. =)
     
  4. Kaakatus

    Kaakatus Regular member

    Liittynyt:
    29.06.2005
    Viestejä:
    1,776
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tukee muistaakseni mp4 ja avi (divx ja xvid) formaatteja. Resoluutio saa olla enintään näytön maksimi, eli 320x240.
     
  5. pahapojke

    pahapojke Regular member

    Liittynyt:
    08.07.2006
    Viestejä:
    123
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokeiltu on kaikki, mutta ei mahda toimia.
     
  6. Pelimanni

    Pelimanni Guest

    Itselläni on semmoinen ulkomailta tuotu mp4 soitin, jonka ohjeissa sanotaan, että se tukee aveja. Mutta kun siirrän avin mp4 ja koitan katsoa sitä se sanoo että WARNING: File Format Error! voisiko joku joka tietäis nii vastata tähän kysymykseen.
     
  7. pahapojke

    pahapojke Regular member

    Liittynyt:
    08.07.2006
    Viestejä:
    123
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mistäs vois johtua tällänen, että akku loppuu turhan nopeesti? Se kestää vähän alle 10h. Oon pitäny sitä lukkoa päällä ja ilman, mutta tulos on sama. Sammutanko sen jotenkin väärin vai mitä hä? Joskus se näyttää vähän siltä kun käynnistän sen niin musiikki alkaa melkein heti soimaan. Sitten oon pitäny sitä aina latauksessa vähän yli 4h ja kuunnellu vaan musiikkia näyttö päällä.
     

Jaa tämä sivu