1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Avi ongelma

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi SeppoLok 28.05.2002.

  1. SeppoLok

    SeppoLok Member

    Liittynyt:
    20.05.2002
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Latasin kaveriltani avi muodossa olevan elokuvan ftp:n kautta, mutta se ei suostu toimimaan Media Playerillä (kaverilla toimii media playerissä). Minulla on uusin Codec. Media Player valittaa Cannot play back the file. The format is not supported. Kokeilin myös korjata tiedostoa Nimo Codec packin mukana tulleella Div Fix:llä, mutta ohjelma valitta ettei tiedosto ole avi. Kiitos jo etukäteen avusta.
     
  2.  
  3. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    "Minulla on Codec"?-) Joku jumalainen The Codec, ratkaisu kaikkeen?

    Noei.. Siis pointtinahan on se, että codeceita on noin 3mrd+1 kpl ja video tarvii juuri sen oikean millä se on pakattu. Ensimmäisenä kannattanee kokeilla DivX5.02 ja XviD.
     
  4. SeppoLok

    SeppoLok Member

    Liittynyt:
    20.05.2002
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No noi ei kyllä auttanut.. Ja on han uusimmassa Nimo Codec packissakin toi DivX 5.02.. Mä uskon että se tiedosto on vaan menny paskaks. Mutta kiitoksia kuitenkin
     
    Viimeksi muokattu: 05.06.2002
  5. ykidude

    ykidude Regular member

    Liittynyt:
    15.02.2002
    Viestejä:
    183
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kannattaa vertailla tiedostoa kaverisi kanssa. Käytä MD5-softaa, joka laskee tiedostolle uniikin checksum-arvon. Sitten vain vertaat arvoa kaverisi kanssa - jos sama, niin vika kodekeissa... (tällä säästyt siis turhalta uudelleen downloadaamiselta)

    http://www.iay.pwp.blueyonder.co.uk/threel/tech/tools/dos/md5.exe
     
    Viimeksi muokattu: 03.06.2002
  6. SeppoLok

    SeppoLok Member

    Liittynyt:
    20.05.2002
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo toi selvis jo kun mä latasin sen uudestaan. Tiedosto oli vaan jotenkin mennyt rikki. Nyt toimii moitteettomasti.
     
  7. nico95

    nico95 Member

    Liittynyt:
    13.04.2002
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    MINÄ KANSSA HALUAISIN TIETÄÄ,MITEN NÄEN MEDIAPLAYERILLA AVI-MUOTOISIA ELOKUVIA.
    ÄÄNI KUULUU VAAN KUVA EI NÄY.....
    JA TARKAT OHJEET JOS NIITÄ ON OLLLAKSEEN....

    Voisitko jake.k neuvoa tarkalleen miten se tehdään ja auttaako se avi-muotoiseen kuvan näkymiseen.Ihan prikulleen tarkat ohjeet. (T. kotiäiti)
     
    Viimeksi muokattu: 08.06.2002
  8. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
  9. zipzap

    zipzap Regular member

    Liittynyt:
    31.05.2002
    Viestejä:
    102
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    VirtualDub!!!Korjaa melkein mitä tahansa
     

Jaa tämä sivu