1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

avi elokuvat

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi pasi83 06.01.2010.

  1. pasi83

    pasi83 Member

    Liittynyt:
    06.01.2010
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    moi

    minulla on dvd-kotiteatterijärjestelmä malli ht-z320 olen polttanut netistä avi muodossa olevia elokuvia ja tekstitykset olen liittänyt erikseen ja sitten elokuvan ja tekstityksen polttanut levylle kun katson sitä minun soittimella tekstitys näkyy mutta välillä se tekstitys näkyy 3 rivissä välillä tekstityksen välissä on viivoja mitenkä sais silleen että näkys 2 rivissä eikä olis viivoja välissä olenkaan

    vastaa pian
     
  2.  
  3. LaLLi80

    LaLLi80 Senior member

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    5,010
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Tekstityksen logiikan määrää soittimen asetukset. Niitä tuskin pääsee muuttamaan.

    P.S. Olisi kiva jos mallin lisäksi mainitsisit valmistajan. Ja tekstiä on todella kettumaista lukea ilman välimerkkejä. Itse olen monesti jättänyt lukematta kokonaan tuollaiset makkaratekstit.
     
  4. pasi83

    pasi83 Member

    Liittynyt:
    06.01.2010
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    moi

    kun katson alkuperäisiä dvd olokuvia tekstitys näkyy normaalisti kahdessa rivissä. mutta kun katson poltettuja elokuvia jossa on irto tekstit tekstitys näkyy 3 rivissä alhaalla keskellä. mitenkä nuo dvd asetukset pitäs laittaa että ne olis oikein? mistä sais lisää tietoa nuista dvd tekstityksistä?

    vastaa pian
     
  5. LaLLi80

    LaLLi80 Senior member

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    5,010
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Normi DVD levyille tekstitykset on tehty erillailla.
    Ne on pikemminkin kuvia joita läntätään kuvan päälle ja siksi ne toimii
    DVD soittimesta toiseen samanlailla.

    Irtotekstit on tekstitiedostoja joita DVD soitin kirjoittaa ruudulle.
    Se miten ne näkyy riippuu soittimen avi tekstitys asetuksista.
    Niitä ei sitten välttämättä ole mahdollista muuttaa, mutta katso DVD soittimen ohjekirjasta.
     

Jaa tämä sivu