1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

avast

Viestiketju avast! - Tuki ja keskustelu -osiossa. Ketjun avasi hesaboy86 06.02.2012.

  1. hesaboy86

    hesaboy86 Guest

    mitä minun kannattaisi tehdä minulla on toi windows 7 asensin avastin se ei ei pysty hakemaan päivityksiä mitä teen tää ollut ainainen ongelma avastinkaa oon tällähetkellä käyttänyt mikrosoft security essentialssia
     
  2.  
  3. HeQu

    HeQu Regular member

    Liittynyt:
    08.08.2010
    Viestejä:
    355
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    melko sekavaa tekstiä, ootko juonu liikaa energiajuomia?.

    kai poistit ensin sen microsoft se:n ennenkuin asensit avastin?

    ja kai rekisteröit sen avastin? ei se mitään maksa. pistät tietoihin vain jonkun e-mail osoitteen, ei sieltä koskaan mitään postia tule kuitenkaan.
     
    Viimeksi muokattu: 06.02.2012
  4. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    No aivan ekana kannattaa opetella käyttämään välimerkkejä koska on ihan hirveeta luettavaa tuollainen teksti ilman pisteitä tai pilkkuja.

    Kokeileppa ladata ja asentaa se Avast vielä tästä . Ja ethän sä koita asentaa sitä samaan aikaan sen mikkisoftan security ohjelman kanssa? Koneella ei voi/saa/kannata olla kuin yksi virustorjunta kerrallaan. Jos edellä mainitut ei toimi niin lataa tuosta tuo normiversio, päivitä virustietokanta ja skannaa kone täydellä tarkastuksella läpi. Ilmottele miten kävi..

    Ps:Tuli vielä mieleen että ethän sä ole blokannu Avastia palomuurista niin ettei se saa yhteyttä nettiin?

    EDIT: ja kato HeQu kerkis ennen mua ..
     
    Viimeksi muokattu: 06.02.2012
  5. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Unohda Avast ja ala käyttämään sitä MSE..... Jos Avast ei päivitä niin sitä ei kannata asentaa....
     

Jaa tämä sivu