Avast ei näköjään ikinä opi

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi 1pertti 06.03.2024.

  1. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,582
    Kiitokset:
    1,318
    Pisteet:
    243
  2.  
  3. tarantella

    tarantella Senior member

    Liittynyt:
    20.10.2012
    Viestejä:
    6,621
    Kiitokset:
    1,321
    Pisteet:
    243
    Mitä koira karvoilleen voi.
    Tässä vastaisuudessa kaukaa kierrettävien yritysten listaa:
    "Avast fuusioitui vuonna 2022 NortonLifeLockin kanssa, jonka jälkeen samaan yritykseen ovat kuuluneet Avastin ja Nortonin lisäksi mm. CCleaner sekä AVG-virustorjunta. Fuusion jälkeen yhdistyneen yhtiön nimeksi tuli Gen. Gen on pörssilistattu Yhdysvaltain NASDAQissa."
     
  4. *Trinity*

    *Trinity* Senior member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    7,651
    Kiitokset:
    1,366
    Pisteet:
    243
    Mun mielestä avast on ollut yliarvostettu. Varman sinänsä hoitanut virustorjunnan ihan hyvin, mutta sen maine on parempi kuin se oikeasti on. Sen lisäksi sitten vielä noi kaikki yksityisyyteen liittyvät perseilyt.
     
    Viimeksi muokattu: 09.03.2024

Jaa tämä sivu