1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

avast! apua

Viestiketju avast! - Tuki ja keskustelu -osiossa. Ketjun avasi sakketski 24.06.2008.

  1. sakketski

    sakketski Member

    Liittynyt:
    24.06.2008
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    eli laataanko avast! home editionin avastin sivuilta vai download.fi:stä
    avastin sivuilla koko on isompi mutta download.fi:ssä se on pienempi koska se tulee zip:tiedostona. epäilyttää vähän. eli kumpi? ku epäilen että jommasta kummasta tulisi virus.

    E: tuli windows ongelmiin :p what eva.
     
    Viimeksi muokattu: 24.06.2008
  2.  
  3. karhi

    karhi Regular member

    Liittynyt:
    19.12.2006
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kannattaa ladata avastin sivuilta.
     
  4. sakketski

    sakketski Member

    Liittynyt:
    24.06.2008
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla oli kerran troijalainen koneella. No asensin avastin jonku trial version avastin sivuilta kai. no laitoin sen tutkii kovalevyn tai jonku sellaasen ennen käynnistystä. no se tutki ja käynnistin tavallisesti ni ei sen jälkeen ollu kuvakkeita. vaan taustakuva :p asensin wintoosan uuellee.
     
  5. karhi

    karhi Regular member

    Liittynyt:
    19.12.2006
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Minä lataan aina avastin sivuilta, eikä kertaakaan ole tullut haittaohjelmia. Mulla on avast kolmella koneella.
    Kannattaa ladata free home versio ja suomeksi. Ei tartte ku rekisteröityä 14kk välein, muuten ilmainen ja päivittyy parhaimmillaan useasti päivässä.
     
    Viimeksi muokattu: 24.06.2008
  6. sakketski

    sakketski Member

    Liittynyt:
    24.06.2008
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    nyt mulla on avg free 8.0 muttakun se tekee jokapäivä sen scheduled scanin ja jos löytää mm. tracking cookiesseja tai sellasta niin ei tunnu poistavan. että ite pitäis käyä valikossa :| nii että onko avast parempi. ja mikä palomuuri sopii avastii. ei mieluiten comodoa koska kysyy kokoajan allow allow. keriosta oon kuullu mutta sopiiko avastin kaa zonealarm?
     
    Viimeksi muokattu: 24.06.2008
  7. karhi

    karhi Regular member

    Liittynyt:
    19.12.2006
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Zonealarm sopii avastin kanssa ja kaikki palomuurit kyselee ennenkuin oppivat sallitut. Se on vaan hyvä et kyselee, eipähän ainakaan salli ominpäin mitä tahansa. Cookiet ja muut kannattaa skannata esim. ccleaner ohjelmalla, se putsaa tarvitaessa rekisterinkin.
     
  8. sakketski

    sakketski Member

    Liittynyt:
    24.06.2008
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kk, vielä olisi kysymys: kun asennan avastin niin poistanko avg:n : ennen asennusta, asennuksen aikana vai asennuksen jälkeen. aattelin jälkeen koska ennen voi altistaa tän viruksille ja aikana voi vahingoittaa avastia.
     
  9. karhi

    karhi Regular member

    Liittynyt:
    19.12.2006
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Poista ennen asennusta, ota nettijohto asennuksen ajaksi irti ettei tule örkkejä.
     

Jaa tämä sivu