1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Auttakeehan te konkarit......

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi mestari 15.08.2002.

  1. mestari

    mestari Regular member

    Liittynyt:
    23.07.2002
    Viestejä:
    805
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kun laitan ihan minkä tahansa(on monta erillasita) Ejay(Musiikinteko-ohjelman) levyn koneeseen, niin se kone ilmoittaa, että on suorittanut laittoman ohjelman jne.... Ja sitten kun painaa "sulje" painiketta, niin kone jymähtää siihen ja hiiri ei liiku mihinkään ja aina joutuu painaa reset nappulaa konneesta. Eli oon harkinnu asentaa windowsin uudestaan...mutta....kannattaako???

    Mielestäni ei ole muuta vaihtoeohtoa. Tai pitäsikö mun CD asema päivittää jotenkin.....Mut järkeen käypäseltä tuntuu toi windowsin asennus uudestaa...... Voiko windowsin asentaa noin vaan, että laittaa Windows 98 CD levyn sisään ja alkaa asentaa....Vai pitääkö jotenkin muulla tavalla asentaa????

    KIITOS ETUKÄTEEN!!!!
     
  2.  
  3. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    Ei muuta kun käyttiksen romppu sisään ja korjaus asennus samaan kansioon missä nykyinen käyttis on..
     
  4. mestari

    mestari Regular member

    Liittynyt:
    23.07.2002
    Viestejä:
    805
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt kun mä asennan ton Windows 98, niin häviääkö muinulta kaikki tiedostot koneelta??

    KIITOS ETUKÄTEEN!!
     
  5. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    Ei, jos asennat sen vanhan päälle..
     
  6. mestari

    mestari Regular member

    Liittynyt:
    23.07.2002
    Viestejä:
    805
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mä yritin asentaa sen silleen, että se asentas sen siihen kansioon missä sen vanha windows on , mut se alkaa asentaa ihan mihin haluaa ja eikä saa päättää minne sen asentaa...Eli mikäs nyt on vialla??

    KIITOS ETUKÄTEEN!!!
     
  7. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    Kyllä voit päättää sen. Jos sulla on alkuperäinen asennus niin se on melko varmasti C:\Windows kansiossa. Asennuksen aikana kun se kysyy minne windows asennetaan niin laita tuo osoite siihen.
    Tai pyydä jotain kaveriasi asentamaan se, joka ymmärtää tietotekniikasta enemmän kuin sinä.
    "mestari" :)
     

Jaa tämä sivu