1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Autocorrection pois

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi kata13 29.07.2019.

  1. kata13

    kata13 Member

    Liittynyt:
    01.03.2009
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei

    Meillä on Samsung Galaxy S 9 plussat Autocorrction on kurja, muuttaa jatkuvasti sanoja ihan toisiksi ja joskus ei niitä huomaa ennenkuin ne on jo maailmalla.

    Kuinka tämä saadaan pois. Luin jostakin, että olisi kaksi moodia. Sellainen jossa poistetaan vaan sanan korvaaminen toisella ja jätetään ennustaminen sekä moodi, jossa molemmat poistetaan.

    Sanan korvaamisesta haluaisin ehdottomasti pois. Jos se edellyttää kuitenkin ennakoin poistoakin niin siitä vaan.

    Olen katsonut enkkuohjeita netistä kyllä, mutta en osannut omassani toteuttaa.

    Jos joku osaa antaa rautalankaohjeen, niin kiitos
     
  2.  
  3. Fredor

    Fredor Regular member

    Liittynyt:
    08.02.2017
    Viestejä:
    130
    Kiitokset:
    31
    Pisteet:
    38
  4. kata13

    kata13 Member

    Liittynyt:
    01.03.2009
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos. Valitettavasti ei ole apua, koska puhelimessani ei ole tuota Smart typing optiota. Sitä näkyy tuon sivun kommnteissakin pari kertovan. Johtuneeko siitä, että tuo ohje on ysille ja mulla on ysi plussa vai onko joku Android-päivtys sen poistanut. Mulla on päivitykset ajantasalla. Olen kolunnut kaikki valikot enkä löydä mahdollsiuutta mihinkään muutokseen tässä autocorrction inhassa.
     
  5. tarantella

    tarantella Senior member

    Liittynyt:
    20.10.2012
    Viestejä:
    6,148
    Kiitokset:
    1,199
    Pisteet:
    243
    Omassa Nokia puhelimessa tekstiviestin korjauksen valintamahdollisuus löytyy näppäimistölaatikon asetuksista. Punaisella merkitty asetus valinta.

    Korjausasetus.
    Edit: Android 9
     
    Viimeksi muokattu: 03.08.2019

Jaa tämä sivu