1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ati näytönohjaimen ajuri Suse 10.0:aan

Viestiketju Linux -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi RideJRide 14.10.2005.

  1. neggis

    neggis Regular member

    Liittynyt:
    18.06.2004
    Viestejä:
    501
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itsekin kaipaisin opastusta tuohon väliin. Ohjeet tähän ATI-asenteluun (helppoon tapaan) sain kaverilta, mutta niinkuin guruilla on tapana, he eivät liikoja kerro itsestäänselvyyksistä.

    Mutta, kerro mitä vastailit ja mitä fglrxconfig kyselee, niin liitän ne tuonne oppaaseen. Kiitoksia etukäteen.
     
  2.  
  3. Ossi

    Ossi Regular member

    Liittynyt:
    08.06.2003
    Viestejä:
    371
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juuh.. tajusin eilen että siinnähän on suluissa se oletusarvo.. kun jotain menin muuttelemaan ei toiminu mutta kun annoin mennä oletusarvoilla toimii loistavasti.. :)
    ja voin sanoa että tyytyväinen olen suseen.. kohta taitaa jäädä xp työttömäksi..
     
  4. zxcvbv

    zxcvbv Member

    Liittynyt:
    10.01.2004
    Viestejä:
    69
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kokeilin helpompaa ohjetta. Ensin yritin itse vastailla kysymyksiin ja lopputulos oli kauhea. Nyt kokeilin oletuksia, niin muuten toimii paitsi 3D ei toimi ja Mesan ajurit on käytösssä. Mistä siis mesan ajurin saa pois päältä? Tai ATI tilalle. Siinä kait vikakin on.

    Suse 9.3 Ati 9600 mobility
     
  5. neggis

    neggis Regular member

    Liittynyt:
    18.06.2004
    Viestejä:
    501
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sivujeni url on vaihtunut. Allekirjoituksessa uusi url, vanha url toimii edelleen entiseen tapaan.
     
  6. RideJRide

    RideJRide Member

    Liittynyt:
    14.10.2005
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mä olen pari kertaa asentanu ton helpomman ohjeen mukaan. Ekalla kerralla ei ollut kaikkia paketteja kun ne lisättiin ohjeeseen vähän myöhemmin. Silti tulos on sama. X:ssä ei tarvi koskea kuin hiireen tai näppikseen niin X kaatuu, menee kirjautumisikkunaan ja kaatuu aina jos yrittää koskea hiireen tai näppikseen.
     
    Viimeksi muokattu: 01.11.2005
  7. rauman69

    rauman69 Member

    Liittynyt:
    26.09.2005
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei. Asensin SuSE 9.3:een Atin ajurit. Kaikki meni loistavien ohjeiden mukaan, mutta; fglrxinfo käsky tulosti seuraavan:
    display: :0.0 screen: 0
    OpenGL vendor string: Mesa project: www.mesa3d.org
    OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect
    OpenGL version string: 1.2 (1.5 Mesa 6.2.1)

    Eli käyttöön ei sitten tullutkaan Atin opengl:ää, vaan jäi Mesan.

    Olen tehnyt neggiksen ohjeiden mukaan.
    Käytössäni on Atin 9700 pro -näytönohjain (Agp-väyläinen).

    Mitä tehtävissä, vai onko mitään?
     

Jaa tämä sivu