Athlon64 3200+ vs 3500+

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi ägräs 18.05.2006.

1. jartar

jartar Senior member

Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Perustele miksi on järkyttävä. Itse olen sitä mieltä että A64 boxed tuulettimet ovat ihan päteviä tuulettimia.

2.  
  3. Camee

Camee Guest

Itselläni oli Boxed A64:ssä pitkään ja Cool´n´Quied-tekniikka toimi erinomaisesti. Sittemmin emoon tuli vika ja prossu heittäytyi villiksi jolloin jouduin siitä luopumaan. Toimi helevatan hyvin siihen saakka, että en kyllä lähtisi helpolla sitä moittimaan.

@Forhero
    Hyviä näyttävät olevan kaikki nuo, mitä ehdotit. Minulla on vain micro ATX-kotelo, joten eivät taida sopia. Pitänee edelleen suunnitella tuon Zalmannin ostoa. Se kun tuntuisi mahtuvan.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 19.05.2006
  4. Sammann

Sammann Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    @jartar
    makuasiosta ei voi kinastella!^^

jokaisella on omat mieltymyksensä, vaikka ne sitten olisivat huonotkin... toinen tykkää toinen ei! yleensä itsekkin sanon asioita "imo" ;) eli ei niin kiree tartte olla(?)

5. jartar

jartar Senior member

Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Makuasioista voi kinastella. Tosiasioista ei. Haluan perustelut koska moni henkilö heittää noita boxedin mollaamis kommentteja tietämättä asioista mitään. Ollaan joskus kuultu athlon xp prossujen "sirkkeli" boxed malleja ja tuomitaan sitten kaikki sen perusteella.
    Ja jos otetaan vertailukohteeksi A64 boxed ja zalmannin 7000Cu niin erot äänen ja jäähdytystehon osalta ovat melkoisen pienet.
    Molemmista kokemusta.

6. extralow

extralow Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Boxed ei välttämättä ole ollenkaan huono teholtaan tai ääneltään.
    Minulla tuli mukana neljän heatpipen jäähy joka on todella hyvä, kesti kellotuksiakin todella hyvin, vaihdoin sivuun vain ulkonäkö (sisällä kotelossa)/isompi kello toivossa.
    Ei sitten kelloteltu enempää kumminkaan.
    12 voltilla nykyinen äänekkäämpi.

Jaa tämä sivu