1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Asus Rampage Formula keskustelua.

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Mohari 16.04.2008.

  1. Mohari

    Mohari Regular member

    Liittynyt:
    22.07.2005
    Viestejä:
    226
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Saapui tänään postissa Rampagen emolevy. Täytyy sanoa että tyytyväinen olen pakkaukseen. Onko muita jotka ovat hankkineet tämän jo?
     
  2.  
  3. Crilles

    Crilles Guest

    Moro! No itellä ei oo tota mut kaverilla kyllä on. Taidat olla ilonen koska kyseisessä emossa on nopeat väylänopeukset ja kellotus ohjelma löytyy :). Mutta kerro itse viellä mistä tykkäät!?
     
  4. Mohari

    Mohari Regular member

    Liittynyt:
    22.07.2005
    Viestejä:
    226
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Valitettavasti en ole päässyt vielä kokeilemaan emoa sen tarkemmin kuin vasta pintapuolisesti tarkastelemaan, koska prosessori puuttuu vielä. Niin sitten saan koneen aikalailla kasaan.

    Pidän näin ulkopuolelta katsottuna ainakin siitä että takapaneelista löytyy optical sekä coaxical paikka äänelle, joita varmasti tulen käyttämään, mukana tuli myös pienehkö äänikortti pci väylään.

    Tyytyväinen olen myös siihen että sata paikat on sijotettu tällä tavalla, yleensä ne johdot törröttävät suoraan ylöspäin ja ovat tiellä.

    Yksi miinus löyty jollekkin jos käyttää vanhoja hiiriä tai näppiksiä. Löytyy ainoastaan 1x PS/2 mutta onneksi mulla on molemmat usbilla =) niin minua se ei haittaa.
     
    Viimeksi muokattu: 17.04.2008

Jaa tämä sivu