Assassin´s creed - paha ongelma

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi kaleva00 21.05.2008.

1. kaleva00

kaleva00 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ok, mä palautan sen maanantaikappaleen. Suurkiitokset kuitenkin kaikille vinkkejä ja apua tarjonneille!

2.  
  3. kaleva00

kaleva00 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tämä ei nyt varmaan enää ketään kiinnosta, mutta kerron silti. Kävin siis vaihtamassa pelin uuteen. Hävitin vanhasta pelistä kaiken löytämäni rekisteristä lähtien ja asensin uuden pelin ja päivitin uusimman peliversion. Pelasin peliä uudestaan alusta lähtien ja siellähän se sama vanha bugi(?) taas oli odottamassa(memory block kakkosessa). Pitääkö tämä nyt tulkita niin, että minun koneellani ei kertakaikkiaan Assassin´s creediä pelata?

4. Johnnypro

Johnnypro Guest

mulla tuli kerran melkein samanlaiset "verhot" kun kauan sitten pelasin Splinter Celliä meidän koneellä.... En korjannu ongelmaa puskin vaan sisukkaasti eteenpäin ^^. Sitten seuraavassa kentässä ne katosivat. Kyseessä oli öljynporauskenttä, en muista tarkalleen... No toivon mukaan saat ongelman selvitettyä koska Assassin's Creed on loistava peli!

5. kaleva00

kaleva00 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Loistava vinkki Johnnypro! Junttasin väkisin läpi "verhomaisemien" ja Damascuksessa kaikki pelittää taas hienosti. Hommassa meni kyllä useita tunteja, kun tie katkesi koko ajan kuin seinään. Jonkun verhon takana odotti aina kallioita tai jokia, mutta lopulta oikea tie löytyi. Kiitokset kaikille ja mukavia pelihetkiä!

6. player92

player92 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ettei olisi lämpöongelma? Itelläni tekee samaa kun on pelannu tunnin tai pari? Mutta hyvä kun sait toimimaan.

7. Juippi93

Juippi93 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no jos tulee uudestaan paina alt + tab kaksi kertaa (pois pelistä ja takasin) mulla ainanki sillä korjautuu assassins creed bugit

8. Johnnypro

Johnnypro Guest

Oho en odottanu että mun viestistä ois ollu oikeesti apua xDDDD no hyvä että ne katosi! Hyviä salamurha hetkiä sulle :D

Jaa tämä sivu