1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Artec t14 usb tikku

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi trekkari 21.02.2006.

1. DigitOuch

DigitOuch Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minäkin menin ostamaan tämän kyseisen tikun ja sain katon antennilla näkymään ihanat 20 min kunnes signaali katosi. Mietin kun tavallisen digiboxinkin kanssa katoaa joskus signaali mutta tämä ei ole löytänyt enää signaalia ollenkaan. En asu korvessa ja naapurilla toimii tämä sama.

Asensin Digital TV:n uudelleen järjestelmän palautuksen jälkeen eikä kuvaa näkynyt. Laitoin vielä eri USB porttiin kuin aikaisemmin. KOkeilin myös MyTheateria mutta ei näy silläkään. 20 ihanaa minuuttia ja psäm..Ei kovin kestävä laite ja se kuumenee ihan sikana.
    Vienkö takaisin kauppaan vai mitä pitäisi tehdä?

Viimeksi muokattu: 07.03.2007
  2.  
  3. Tare69

Tare69 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo niin tekee minullakin eli lämpenee ihan peesti. Tuo minun ylempänä lähettämäni linkin driverit on kyllä förkkinyt mutta kaikki entiset driverit pitää kunnolla uninstata.

- Tare69

4. Kalsari69

Kalsari69 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kuinkas onko kokemuksia windows vistalla? Mulla tulee ainakun yrittää laittaa tikkua kiinni USB porttiin hetkeksi "screen of blue death" :D ja kone sammuu. Mikäs neuvoksi?

5. DigitOuch

DigitOuch Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kohta pirahtaa itku..Millään ohjelmalla ei toimi(progdvb, digital-TV, MyTheatre)

Kaikenlisäksi järjestelmän palauttaminen ei enää onnistu jostain syystä enkä saa poistettua tuon virittimen asennusta tai mitä lie..kanavat ei näy, vikasietotila ei toimi, pää hajoo..

APUA!

6. ipronin

ipronin Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Vistalla ei toimi eikä kai pitäisikään.

Artecin omalla digital-TV 3.17 toimii parhaiten joitain teksityspuutteita lukuunottamatta. Toptronicsilta ladattava MyTheatre toimii tekstitystenkin osalta mutta on minun mielestäni aika hankala säätää ja löytää asemat (Kauniaisissa) tuota Digi-TV:tä huomattavsti huonommin.

Itse ostin Lidliltä muistaakseni 10-16 euroa maksavan vahvistimella varustetun sisäantennin. Senkin kanssa saa olla tarkkana ettei laita vahvistinta täysille, tulee kai liikaa kohinaa eikä mikään asema näy. Mu Theatren kanssa saa olla tarkka missä huoneen nurkassa antenni sijaitsee.

Pitää olla aikamoinen tee-se-itse mies tai nainen että viitsii värkätä tuon kanssa.

7. Tare69

Tare69 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  8. DigitOuch

DigitOuch Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Otin yhteyttä tukipalveluun ja sieltä he sanoivat että tuote on viallinen ja minun pitää vaihtaa se uuteen ja pitäisi tehdä järjestelmänpalautus tai asentaa windows uudelleen. Se ei kuitenkaan onnistu. Valitsen mä minkä pisteen tahansa viimeisen neljän päivän aikana niin aina sama juttu "epätäydellinen palautus". Kaikki mahdolliset pisteet kokeiltu.
    Eli jos joudun asentamaan windowsin uudelleen niin menetänkö kaikki tiedostot ja ohjelmat ym..? pitääkö asema formatoida? Voi luoja kun vasta oli surku vanhan koneen kovalevyn kanssa kun hajosi koko homelaatikko. Ei tekis mieli yhtään ruveta temppuilemaan tämän kanssa.

Pitääkö mun tehdä joku varmuuskopio tästä tuusasta ja miten ja millä ohjelmalla?

Olen aika avuttomalla päällä taas...samperin p*ska artec...

EDIT: Minulla on käytössä toinen vanhempi kone Millenium käyttöjärjestelmällä. Voinko siirtää nää XP:n tiedot sinne (molemmissa koneissa polttavat) ja sitten asennan XP:n tähän uuteen koneeseen uudelleen? Pystyn tallettamaan kännykkään jotai 250 mt ja muutama cd-r:kin löytyy ja yksi DVD-RW.

Viimeksi muokattu: 08.03.2007
  9. Tare69

Tare69 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuo XP:n asetusten siirto ei onnistu ME:n mutta käsiteltävät omat tiedostot voit kyllä siirtää, IE:n sivulistan, OutlookExpressin tiedot ja jotain muuta (kaikki nämä voit siirtää vaikka CD:lle taikka DVD:lle) mistä sitten laitat asentelun jälkeen takaisin jos vain osaat... Jos et tiedä miten menetellä niin voit sanoa datalle hyvästi eli suosittelen jotain liikettä mikä voi homman tehdä.

Tietty voit koittaa XP:n korjaus asennusta mutta ei välttämättä sekään korjaa asiaa... Jos sinulla olisi toinen levy taikka osio nykyisellä levyllä mihin saat asetukset ja tiedostot taltteen (ohjelmat joudut kyllä asentelemaan XP:n asentamisen jälkeen uudestaan, jos puhtaalle asentelu linjalle menet)... Kaupasta saa 100:n euron hintaan ulkoisen 250GB USB levyn mikä on ihan hyvä tuohon datan tallentamiseen ja varmuuskopiointiin.

- Tare69

10. DigitOuch

DigitOuch Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Voi pää parkaani kun en jaksaisi tehdä mitään...en taida jaksaa välittää..formatoin koko pa*kan ja annan tietojen mennä jos mikään muu ei auta..menee taas 24 tuntiseksi työpäiväksi....kun alan asentamaan päivityksiä ja ohjelmia....

11. vheikki

vheikki Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minä sain Artecin onnekkaasti toimimaan läppärissäni Softpedian softalla.
    Aluksihan minulla oli tikun mukana tullut softa. Kun se ei osannut YLEN tekstitystä, sorruin kokeilemaan MyTheatrea.
    Se vaan ei löytänyt yhtä ainoaa kanavaa. No, eikun poistamaan se ja asentamaan Artecin softaa.
    En enää koskaan saanut softaa toimimaan, vaikka mitä temppuja kokeilin.

Sitten sain täältä vihiä Softpediasta. Ajattelin, että kokeillaan nyt, eihän tuossa enää mitään häviä.
    Yllätys oli, että pitkästä aikaa rupesi kuva näkymään. Vain YLEN kanavat löytyvät, mikä saattaa johtua siitä,
    meillä on erittäin huono antenninäkyvyys. YLEN tekstitys ei tietenkään tule.
    Sitä en osaa sanoa, kuinka onnistuin saamaan sen toimimaan MyTheatren jälkeen.
    En ollut varma edes siitä, missä järjestyksessä palikat pitäisi asentaa ja missä vaiheessa tökätään tikku reikään.
    Runttasin vain, ja tuurilla onnistui.

12. DigitOuch

DigitOuch Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Noniin windows onnistuneesti uudelleenasennettu ja kopsasin tietoja ennen asennusta levylle ja asensin kaikki uudelleen nyt. Valokuvat ja musiikitikin osasin varastoida viime kerrasta viisastuneena ja konekkin toimii paremmin kuin silloin kuin sain tämän eli tammikuussa.

Nyt mietin että mahdanko yrittää uudelleen tuota artecia laittaa ja asennanko ensin sen oman ohjelman vai mytheatren vai tuota softpedian tarjoamaa?

13. Tare69

Tare69 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Heh... Ainakin tuo Softpedian systeemi minulla rupesi pelittämään noita kahta jo kokeiltuani... Kannattaa kyllä ottaa sulla siitä kiintolevystä image vaikkapa Ghostilla tai joillain jos on hankalaa palauttaa... Kannattaa tehdä itsekkin niitä palautuspisteitä ennen kuin alkaa asentelemaan mitään palikoita koneeseen :)

- Tare69

14. DigitOuch

DigitOuch Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    se löyti kanavat mutta ei kuvaa, tuo mukana tullut softa siis.
    Huomenna marssin prismaan ja palautan mokoman. Tai vaihdan toiseen niin kuin ehdottivat sieltä tukipalvelusta.

15. Elementor

Elementor Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse tilasin tämmöisen.

Mitkä ajurit nyt minun kannattaisi asentaa sitten, nuo mitä aikasemmin tarjottiin vai vai vai...?

16. PeeKoo67

PeeKoo67 Guest

17. Elementor

Elementor Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  18. PeeKoo67

PeeKoo67 Guest

No jos et tuosta pääse eteenpäin omin voimin, niin ei mullakaan riitä mielenkiintoa korjaamaan edes omaa virhettäni!

19. Elementor

Elementor Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    "No jos et tuosta pääse eteenpäin omin voimin, niin ei mullakaan riitä mielenkiintoa korjaamaan edes omaa virhettäni!"

Ryhdikästä toimintaa. Eipä tainnut vaan tuon viestin pointti aueta sinulle, ehkä ensi kerralla?

20. Tare69

Tare69 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  21. jukiapina

jukiapina Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onko kukaan testannut noita bda-ajureita vistassa? Toinen kysymys on toimiiko nuo edes vistassa nuo bda-ajurit.

Jaa tämä sivu