1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

apua,psp slim & lite kysymyksiä!

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi ronsumo 15.06.2008.

  1. psp1992

    psp1992 Member

    Liittynyt:
    31.07.2008
    Viestejä:
    32
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hajoaako psp helposti jos sen kräkkää?
    Kaverini voisi ja osaa tehdä sen koska on kräkännyt oman psp:nsä.
    Eli onko minulla mitään vaaraa koska jos se on kerran onnistunut niin miksi ei onnistuisi toista kertaa?
     
  2.  
  3. warking94

    warking94 Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    56
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kysynpä täs et mitä se hyövyttää se kräkkääminen haluaisin tietää kun olen laittamassa psp:tä ja onko se kannattavaa?
     
  4. Esystem

    Esystem Guest

    hahaahahaha ei vi##u mikä jätkä.... ''ai mikä vista'' hahaha:D.... en oo vaajakkiiii!!!!!
     
  5. vipii

    vipii Member

    Liittynyt:
    29.12.2008
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkä laittaako tuo total newbi easyinstaller tuon 3.71 M33 custom-firmwaren muistikortille, joka sitten pandora akun kanssa asentaa sen sitten siinä huoltotilassa X painamalla psp:lle? Vai pitääkö se 3.71 M33-cfw ladata jostain erikseen ja laittaa kortille?
     
  6. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Se menee noin kun sä tossa itekki sanoit eli se laittaa ja asentaa sen kunhan painat tos huoltotilas X..
     
  7. solisluu

    solisluu Member

    Liittynyt:
    18.03.2006
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kysymys kuuluu: Kun en jaksaisi tuhlata rahaa TOOL akkuun niin normi akusta pystyy tekemään pandora akun "väliaikasesti" ainakin tämän ohjeen mukaan. Tuossa ohjeessa vaan puhutaan FAT psp:stä mutta kait se toimiin slim & litessäkin, korjatkaa jos olen väärässä? Ja kyseisen akun pystyy vielä palauttamaan ennalleen samalla ohjelmalla kuin se luotiinkin. Mutta jos en haluakkaan palauttaa akkua normiksi ja asennan IPL multiloaderin joka tekee akusta Pandora/normiakun, niin vaikuttaako se psp:n käynnistyvyyteen mitenkään, hidastuuko se vai toimiiko niinkuin ennenkin? Ja sitten vielä että kun teen tuon Magic muistikortin niin käynnistyykö se aina sieltä kun laitan sen myöhemmin psp:hen vai pääsenkö seuraavalla kerralla formatoimaan sen ja sitten asenteleen pelejä?
     
  8. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuossa ohjeessa vaan puhutaan FAT psp:stä mutta kait se toimiin slim & litessäkin? - Ööööö, en oo varma että toimiiko tuo Slimissä kun en itse ole kokeillut.. Joku muu varmaan tietää??

    Ja kyseisen akun pystyy vielä palauttamaan ennalleen samalla ohjelmalla kuin se luotiinkin. - Kyllä KUNHAN varmuuskopioi sen akun sarjanumeron (EEPROOM.BIN) sillä ohjelmalla (Painamalla Ylöspäin nuolta..)

    Mutta jos en haluakkaan palauttaa akkua normiksi ja asennan IPL multiloaderin joka tekee akusta Pandora/normiakun, niin vaikuttaako se psp:n käynnistyvyyteen mitenkään, hidastuuko se vai toimiiko niinkuin ennenkin? - No, mä oon tehny just noin eli asentanu ton IPL multiloaderin ja hyvinhän se on toiminut. Ainoat miinukset ovat se että sitten ei enää SLEEP -mode toimi eli jos esim haluat kesken pelin pitää taukoa niin painat vaan sammutus nappulaa ja kun haluat jatkaa niin "käynnistät" PSPn uudelleen ja se jatkaa samasta kohdasta. Tuo ominaisuus katoaa. Ja sitten se vielä että PSPsi jossa on tuo Pandora niin se toimii VAIN sillä muistarilla jonne se IPL multiloader on asennettu. Ei se muuten sitä mitenkään hidasta yms..

    Ja sitten vielä että kun teen tuon Magic muistikortin niin käynnistyykö se aina sieltä kun laitan sen myöhemmin psp:hen vai pääsenkö seuraavalla kerralla formatoimaan sen ja sitten asenteleen pelejä? - Eli sitä Magic muistaria tarvitaan vain KERRAN customin asennukseen ja sen jälkeen voit formatoida sen ja laittaa sinne ihan mitä huvittaa. Jotta MMS (=Magic Memory Stick) toimisi tarvitaan aina sen lisäksi Pandora. Jos koitat normaalilla akulla ja MMS käynnistää PSPtäsi se käynnistyy aivan normaalisti.

    HUOM!! Jotta tuo Pandoras Battery Creator toimisi tarvitaan sen pyörittämiseen PSP jossa on jo valmiiksi CFW (=Custom Firmware). Eli Sonyn OFW (=Official Firmware) sitä ei pysty pyörittämään
     
    Viimeksi muokattu: 01.01.2009
  9. solisluu

    solisluu Member

    Liittynyt:
    18.03.2006
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onks mitään konstia millä saisi Psp:n jossa on 4.01 firmis jo ostettaessa, CFW asennettua. Ei kaiketi mitä nyt muilta olen kuunnellut koska se taitaa olla melkeen samoilla sisuskaluilla kuin 3000 sarjalainen??
     
  10. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli onko sulla nyt PSP-1004K (=Fat) PSP-2004 (Slim & Lite) vai PSP-3000 (Tää uus "hieno" PSP)?

    Jos sulla on toi PSP-3000 niin et saa siihen ainakaan vielä mitään customia..
     
    Viimeksi muokattu: 04.01.2009
  11. solisluu

    solisluu Member

    Liittynyt:
    18.03.2006
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Slim & Lite 2004 G Ois mun pöpsi ku kattoo laatikon tarraa. Eli psp:ssä oli jo ostettaessa 4.01 OFW. TA-088v3 emo tossa kaiketi on, eli sama ku 3000:ssa eli siit vaan odottoleen että joku viksu pääsee yli ja ympäri sonyn suojauksista.
     
  12. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu, eiköhän kustomia sillekki pian pukkaa kun nyt huomattiin toi GripShift exploitti. Ei tässä varmaa kauaa mee kun joku siihen saa asennettua CFW..

    GripShift Exploitti
     
  13. solisluu

    solisluu Member

    Liittynyt:
    18.03.2006
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Loistavaa sanon minä! Eikun odottamaan... Toivottavasti vaan ei pitkään. Varmaan tulee säästeltyä muutama peli netistä jo kaiken varalle CFW odotellessa :D
     
  14. micr0s0ft

    micr0s0ft Member

    Liittynyt:
    21.05.2008
    Viestejä:
    91
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli olisi sellainen kysymys, kun minulla on psp slim piano black jossa on 4.20 firmis, niin voinko mitenkään modata sitä kustomiksi tai 1.50 että voin pelata moistikortille tallennettuja pelejä ja homebrew ohjelmia? kiitos jo etukäteen.
     
  15. solisluu

    solisluu Member

    Liittynyt:
    18.03.2006
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Pistetääs vastaheitto kysymyksellesi. Oliko tuossa sinun psp:ssäsi ostettaessa 4.01 Firmware? Jos et siitä ole varma, niin jos sattuu löytymään psp:n pahvilaatikko missä psp sinulle tuli niin katsoa siitä pääty tarrasta että onko siellä jossain kohtaa iso G jos kirjain G löytyy tarrasta niin et pysty downgradata psp:täsi, mutta jos kirjain F tai jokin näistä E-D-C-B-A löytyy lodjustasi sen pystyy downgradaamaan.
     
  16. micr0s0ft

    micr0s0ft Member

    Liittynyt:
    21.05.2008
    Viestejä:
    91
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    olen varma että ostettaessa oli 4.20 sain sen joululahjaksi eikä äiskä sitä osais modata.boksissa on sekä G että D siinä on 2 viivakoodia ja kirjainta(1G ja 1D).
     
  17. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ööö, kuvaileppas solisluulle missä kohassa ne kirjaimet on ja se osaa varmaan sitten auttaa, kun on tämän saman kokenut/tehnyt. Koska itse en ole selvillä missä tuo G/D kirjain sijaitsee kun on iki-ihana fattis eikä mitään kamalaa TA-088v3 masiinaa =)
     
  18. solisluu

    solisluu Member

    Liittynyt:
    18.03.2006
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eikös Psp 3000 tuu vakiona 4.20 firmiksellä? Ja vielä vähän helpottamaan tunnistusta Psp 3000 ja vanhojen versioiden välillä on että yhdessä uuden Psp:n napeista on Playstation logo kun vanhoissa saman napin kohdalla lukee Select. Siitä tunnistaa helpoiten uuden ja vanhan Psp:n.
     
  19. micr0s0ft

    micr0s0ft Member

    Liittynyt:
    21.05.2008
    Viestejä:
    91
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tässä lukee select siinä yhessä napissa ja toisessa on playstationin logo:D laitanko sulle kuvia laatikon siitä tarrasta ja ite psp:stä?
     
  20. solisluu

    solisluu Member

    Liittynyt:
    18.03.2006
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No pistä piruuttain :D Hitto mikähän masiina se sitte on jos molemmat kerta löytyy :D
     
  21. seppoz678

    seppoz678 Member

    Liittynyt:
    23.12.2008
    Viestejä:
    96
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nyt kyllä solisluu puhuu potaskaa tai muistaa väärin :D. Playstation logo näppäin on uudessa pöspissä HOME näppäimen kohdalla, ja select nappula on siinä ihan samassa paikassa kuin vanhoissakin.
     

Jaa tämä sivu