1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

apua,psp slim & lite kysymyksiä!

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi ronsumo 15.06.2008.

  1. ronsumo

    ronsumo Guest

    koitin viel uudestaa ladata ni mul tuli toi iha viimine kuva..? :(
     
  2.  
  3. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Varmista vielä että PSP on kiinni koneessa ja kato että se asema on oiken, ja sitten vielä sellanen lisäys että sun täytyy olla sen koneen "Adminstatorilla" eli Järjestelmänvalvojalla jolla on kaikki oikeudet, jos et ole järjestelmänvalvojalla niin saattaa tulla jotain häikkää.
     
  4. ronsumo

    ronsumo Guest

    kaikki noi on mulla ihan ok, voisiko se vaikuttaa jotenkin kun minulla on WinrAR ja tossa ennen pandoran lataamista se valittaa jotakin: (C:\Documents and settings\.....\Työpöytä\14749_TOTALNnewbieasylnstallerPandorasmenu.rar: CRC failed in uniunbr. rar. The file is corrupt) ja viellä kaksi kertaa?
     
  5. ronsumo

    ronsumo Guest

    noniiin, nyt sain ladattua kaikki tiedostot muistikortilleni. mutta kun pistän Tool akun paikalleen, vihreä valo vain heijastaa eikä näytössä ole minkään näköistä toimintaa? :/
     
  6. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jeps nyt kaikki on sulla hyvin, ja unohdin tossa sanoa että kerran sulla on SLIM niin sulla ei tuu minkään näköstä kuvaa siihen eli täytyy tehä sokkona mutta mikäs siinä kun tietää näppäimet, eli painat ekaks [] -näppäintä ja odotat jonkun aikaa n. 5 min ja sitten käynnistät sen PSPn uudelleen ja painat X -näppäintä niin se alkaa asentaan sitä 3.71 M33tä ja sit taas odotat 5min ja sitten käynnistät ilman muistaria ja omalla normaalilla akulla niin sen pitäs toimia.
     
  7. ronsumo

    ronsumo Guest

    häh, ilman muistikorttia? ja mä en ainakaan huomaa mitään erillaista. mil taval sen pitäis huomata et siin on nyt se (3.71 M33)ja eiks sil uudel akul enään tee mitään?
     
  8. ronsumo

    ronsumo Guest

    tää kone väittää vielki et mul on pelkkä 3.71 versio.. :(
     
  9. ronsumo

    ronsumo Guest

    sit tääl mun memory stick:il on ihan ylin palkki: (corrupted data) 2.(pandora`s battery creator) 3.(despertar del cementerio). oks se ihan oikein?
     
  10. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jep! Jos siellä GAME valikossa on noi jutut (corrupted data) 2.(pandora`s battery creator) 3.(despertar del cementerio) niin kaikki on aivann mahtavasti eli olet onnistunut tekemään muistarin oikein. Eli niinkun äsköisessä viestissä sanoin niin tee näin:

    1. Pistä TOOL akku PSPn sisään
    2. Pistä se sun muistari, jossa on noi pandoras battery creatot sun muut niin PSPn sisään.
    3. Käynnistä PSP, mitään ei pitäisi näkyä näytöllä!
    4. Paina [] -näppäintä, se ottaa varmuuskopiot jos tulee jotain häikkää
    5. Odota n. 5 min ja käynnistä PSP uudelleen
    6. Paina X -näppäintä jotta se asentaa 3.71 M33n
    7. Odota taas n. 5 min
    8. Käynnistä PSP tämän jälkeen ilman muistikortti sinun omalla, normaalilla akulla
    9. Katso "SYSTEM INFORMATIOSTA" onko sinulla 3.71 M33, sen huomaa myös siitä että PSPn "teema" on aivan valkoinen.

    [10.] Jos sinulla ei vieläkään ole 3.71 M33tä toista koko homma. Jos tämäkään ei auta niin kysy apua täällä.
     
  11. ronsumo

    ronsumo Guest

    sori oon vähä noob näis jutus mut mikä toi [] näppäin on?
     
  12. ronsumo

    ronsumo Guest

    voisko joku kiltti vastata nopeesti? ;/
     
  13. Feron

    Feron Active member

    Liittynyt:
    13.11.2004
    Viestejä:
    1,125
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Eikös tuo muoto tuossa [] anna yhtään vinkkiä? :) Neliötähän se tarkoittaa.
     
  14. ronsumo

    ronsumo Guest

    nyt on jo aika monta kertaa koitattu tota, ja vielläkin väittää että mulla on 3.71, onks se ihan normaalii et ku mä pistän ton TOOL akun pspehen ni siihe syttyy vihree valo jo ennen ku mä ees ehdin käynnistää sitä?
     
  15. ronsumo

    ronsumo Guest

    voisko joku kiltti vastata?
     
  16. ronsumo

    ronsumo Guest

    oiskohan mahollista käydä kysymässä jostain tilt:stä apua?
     
  17. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ihan normaalia se on se käynnistää ittensä automaattisesti ja oletko ottanut huomioon että toi ohjelma ei toimi Vistalla..
     
  18. ronsumo

    ronsumo Guest

    ai mikä ihmeen vista?
     
  19. ronsumo

    ronsumo Guest

    pystyisikö 3.80 M33 pistämään mitään pelejä, jos sen lähettäisi sinne modpiiriin, ja he asentaisivat sen siellä?
     
  20. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Uskon että sun on vaan helpompi asentaa ite se kustomin, meinaan ei se NIIN vaikeaa ole että sinne asti tarvitsisi PSPn reissata :D

    Ja Vista on Microsoftin uusi(n) käyttöjärjestelmä, se on kuin "uudempi versio" XPstä joka sekin on Microsoftin käyttis.
     
  21. kokakola

    kokakola Member

    Liittynyt:
    23.09.2007
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11

    Terve! mulla ois ihan vastaava ongelma edessäni. MMS tehty onnistuneesti ja korttilla on just noi " corrupted data, pandoras bat.. yms." härpäkkeet!
    Laite on siis slim&lite ja uusi TOOL-akku saapui modpiiristä, ja FW on 3.72 ja haluisin siihen tuon CFW 3.71 M33:n. Näyttö on pimeenä kuten slimissä vissiin kuuluukin. Mutta mutta.. sitten kun oon yrittänyt Tool-akulla asentaa tuon customin ja lyön vakio-akun ilman muistikorttia sisään ilmoittaa PSP että käyttis on vieläkin 3.72 =/ Missä voisi olla vika? Tai mitä teen väärin?
     

Jaa tämä sivu