1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Apua PSP:n kanssa.

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi Rassemus 26.06.2010.

  1. Rassemus

    Rassemus Member

    Liittynyt:
    11.05.2007
    Viestejä:
    56
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ostin muutama päivä sitten psp:n olen yrittänyt päästä Afterdawnin sivuille konsolilla mutta ilmoittaa vain"There is not enough memory. Close a tab or go to [tools][settings]>[view settings] and set [conserve memiory] to [on]. the [conserve memory feature may help in some cases." no kävin laittamassa tuon päälle mutta ei silti toiminut. Mielestäni jossain keskustelussa joku kertoi että ei psp:llä ole vaikeata kirjoittaa että senkin tekstin kirjoitti psp:llä. Mitähän pitäisi tehdä että saisin sivun toimimaan.

    Jos mahdollsita niin tarvitsisin apua vielä videojen kanssa. Minulla on 2 pasilan tuotantokautta dvd:llä ja haluisin saada ne psp:lle mitenhän se olisi mahdollista.
    En edes osaa siirtää niitä mitenkään koneelle.

    Yritin myös saada PSPTubea toimimaan mutta siinäkin ilmoittaa että on jokin virhe. Laitoin aiheesta viestin toiseen viestiketjuun jossa aiheesta kerrotaan.

    Jos tulee muita hienoita ideoita jolla saan kaiken ilon irti laitteesta otan mielelläni vastaan olen tuore käyttäjä vielä.
     
    Viimeksi muokattu: 26.06.2010
  2.  
  3. sakkeply

    sakkeply Member

    Liittynyt:
    29.06.2010
    Viestejä:
    56
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Ookoo...(There is not enough memory. Close a tab or go to [tools][settings]>[view settings] and set [conserve memiory] to [on]. the [conserve memory feature may help in some cases." no kävin laittamassa tuon päälle mutta ei silti toiminut.) Laita Webissä tools ja sieltä settings ja sieltä View settings. Laita images Off ja animation Off:ille
    ja jos ei toimi laita myös Java ja Flash pois
     

Jaa tämä sivu