1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Apua MV2 Playerin asetuksissa(ja uuden soittimen valitsemisessa :) )

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi tika87 14.07.2002.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. tika87

    tika87 Member

    Liittynyt:
    26.04.2002
    Viestejä:
    98
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo tota noin...mä haluaisin parhaat asetukset näihin decoidereihin jos vaihtoehdot ovat nämä:
    Div3, 4:DivX3 Video Decoder tai DivX Decoder Filter
    MP3:ACM Wrapper,MPEG Layer-3 Decoder tai Moonlight Odio Dekoda
    AC3:InterVideo Audio Decoder,Moonloght Odio Dekoda tai CyberLink Audio Decoder

    Widuttaa niin paljon,että!!!ensin kattelin elokuvia iloisesti BSPlayerillä(n.2 viikkoa),MUTTA sitten se pentele alkoi tehdä laittomia toimintoja.PRKL!!!nyt sitten hain MV2 Playerin,millä katoin Evoluution ihan hyvin,mutta nyt alkoi se kettuilemaan äänien kanssa!
    saattaa olla, että vaihdan playeriä jollei ala kunnolla pelaamaan,kun on vähän ongelmia siinä,että suu ja ääni liikkuu välillä eri aikaan ja se siinä outoa onkin,että se on välillä...joskus ääni tulee samaan aikaan kuin kuva ja joskus ei.Jos jollakin on ehdottaa hyviä,luotettavia playereitä niin ehdotuksia otetaan vastaan,mutta playerin täytyy olla saman tyylinen kuin BSPlayer ja MV2 Player, eli pistää subtitlet sinne alas mustalle palkille,sillä minä en tykkää käyttää sitä vobsubbia tai mikä lieneekään,mikä pistää ne tekstit videon päälle.Täytyy vain toivoa,että tulisi uusi versio BSPlayeristä,mikä toimisi minulla vähän paremmin sillä se OLI aivan mahtava soitin.että siitä vaan ehdottamaan... :)
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu