1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

apua mod:in valintaan!!!!!

Viestiketju Wii -osiossa. Ketjun avasi Jesmus 16.03.2011.

  1. Jesmus

    Jesmus Member

    Liittynyt:
    01.01.2011
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tarkoitus modata Wii, että pystyisi tuontipelejä pelaamaan ja/tai varmuuskopioita. Plussaa olisi, jos voisi käyttää ulkoista USB levyä, mutta ei ole pakko.Tuontipelit pitäisi saada toimimaan ilman "kikkailuita", että lapset sen osaisivat itse helposti tehdä.

    kertokaa mikä näistä vaihtoehdoista olisi tuohon paras
    -Wiikey Fusion
    -Wasabi DX
    -softamodaus(ei oikein kiinnostaisi, luultavasti hankalaa ja vaikea saada toimimaan vakaasti)

    Mieluusti pienet perustelut!!!!!

    Kiitos:J
     
  2.  
  3. jststrtd

    jststrtd Regular member

    Liittynyt:
    18.02.2006
    Viestejä:
    429
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itselläni Wii versio 4.1E softmodattu tämän ohjeen mukaan, Iomega Select 320gt ja tähän mennessä ei mitään ongelmia ilmennyt kun olen muutama kymmentä tuntia pelannut eri pelejä.
    Modaukseen käytin Kingstonin 1gt MicroSD-korttia, minkä kerrottin mahdollisesti aiheuttavan hankaluuksia, mutta niin ei onneksi käynyt.

    Muista vaihtoehdoista en tiedä tuon taivaallista, mutta jotta rehellisesti päästään asiassa eteenpäin, täytyy sanoa, että softmodaus on työläs ja monivaiheinen rosessi ja vaatii kärsivällisyyttä.

    Jälkeenpäin mietittynä se oli kaiken arvoista.

    Modattuna helppokäyttöinen niin ulkosella kovalevyllä kuin poltetuilla varmuuskopioilla.
     
  4. jjabi

    jjabi Regular member

    Liittynyt:
    25.09.2010
    Viestejä:
    694
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Wasabi DX ehdottomasti, itsellä kyseinen piiri ja on joka ikinen peli minkä olen "varmuuskopioinut" toiminut täydellisesti. Suosittelen lämpimästi!
     

Jaa tämä sivu