1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Apple video iPod vai Creative Zen Vision:M

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi Maikson 07.03.2006.

  1. Turska682

    Turska682 Regular member

    Liittynyt:
    15.01.2006
    Viestejä:
    262
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuli vissiin aika myöhään tämä vastaus. Itse olen kuullut sellaista tarinaa että iPodien äänenlaatu huononee käyttöiän myötä, itsellä ei kyllä kokemusta ole, mutta kaverin iPodista kuuntelin musaa ja sitten samoilla kuulokkeilla omasta Creativesta niin jossain Zapin hikisessä 512 mb soittimessakin on parempi äänenlaatu kuin siinä iPodissa. Mutta miten oikein tekstitykset saa kiinnitettyä tähän Zen Vision M:n elokuviin kun ne heittää sinne? Kun olisin vissiin semmoista hankkimassa.
     
  2.  
  3. CoB92

    CoB92 Regular member

    Liittynyt:
    08.06.2006
    Viestejä:
    1,450
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itse ottaisin I-Podin... riippuen tietenkin että kummassa on parempi resoluutio näyössä
     
  4. themazi

    themazi Member

    Liittynyt:
    30.01.2006
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
     
  5. themazi

    themazi Member

    Liittynyt:
    30.01.2006
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Creative Zen Touch :ämmä.

    Videotoistoa pari tuntia enemmän per lataus kun IpoDiLLa. Äänenlaatu huipputasoa, käyttöliittymä loistava, mm. itsemääriteltävä pikanappula, vaihdettavat taustakuvat summuut.

    Tai jos haluat vapauden valita tuhannesta lisälaitteesta ja mm. ketun anusnahasta tehdystä kantolaukusta niin osta iPåd.

    Mulla on ollut Creative :M n. 9kk ja en kyllä ole iPodia sen jälkeen kaivannut, tässä on sen verran parempi videokuvanlaatu, että tästä voi jotain katsoakin.
     
  6. themazi

    themazi Member

    Liittynyt:
    30.01.2006
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mä laitan suoraan kiinteeksi ne siihen elokuvatiedostoon koneella aina ennen kuin siirrän johonkin kannettavaan laitteeseen. Ei tule mitään ongelmia. Hae siihen ohjeet mm. jostain täältä palstoilta. En tiedä miten ko. laite ne siihen ymppäisi. Kokeillut nimetä teksti- ja videotiedoston täsmälleen samaksi?
     
  7. Turska682

    Turska682 Regular member

    Liittynyt:
    15.01.2006
    Viestejä:
    262
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vaikea sanoa, ensin pitäisi saada soitin :D Mutta itsekin kuulin joskus tästä että pitäisi saada kiinnitettyä jo tietsikalla siihen. Sitä mie vaan että millä ohjelmalla ja miten helessä se toimii..
     
  8. Jokru

    Jokru Regular member

    Liittynyt:
    23.11.2005
    Viestejä:
    104
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mites tässä creative zen vision M:ssä näkeekö 2.5 tuuman näytöstä tarpeeksi hyvin videon + tekstit? entä tuleeko zen vision M:n mukana mitään (suoja)pussia/laukkua missä sitä voi pitää?
     
  9. Vekee

    Vekee Member

    Liittynyt:
    22.11.2006
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kaikki on suhteellista. Itelle 2,5" näyttö ei kovin miellyttävää kokemusta tuo. Kyllä sitä nyt junamatkalla voi zoomailla just.

    Mukana tulee mokkakankaasta tehty nyöri pussi soitinta varten. Suojaa varsin hyvin tarpeettomilta kolhuilta.
     
  10. Jokru

    Jokru Regular member

    Liittynyt:
    23.11.2005
    Viestejä:
    104
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viimeksi muokattu: 23.11.2006
  11. maxim

    maxim Member

    Liittynyt:
    21.02.2006
    Viestejä:
    95
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  12. hipippi

    hipippi Member

    Liittynyt:
    25.06.2006
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    itellä ollu ipod nano nyt pari viikkoa ja on kyl pettyny. itunes on perseestä ja koko mäkin meiniki rahastukselle pohjautuvaa... noh onhan siinä nyt positiivistakin, kuten koko ja itse laitteen käyttö mut pc-softan kaa on ongelmia.creativen ostoon...
     

Jaa tämä sivu