1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

aPhone vai SciPhone

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi d__b 16.01.2010.

  1. d__b

    d__b Member

    Liittynyt:
    10.08.2009
    Viestejä:
    36
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  2.  
  3. flyornot

    flyornot Regular member

    Liittynyt:
    15.11.2005
    Viestejä:
    153
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. d__b

    d__b Member

    Liittynyt:
    10.08.2009
    Viestejä:
    36
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo tilasin jo sellasein tossa viikko sitten kaverille, kun samalla itse tilasin tavaraa sieltä.
     
  5. Daputti

    Daputti Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ero on siinä, että toinen ei kestä mitään, ja toinen on jo laatikossa rikki.

    Siis oikeasti, älä tuhlaa rahojasi tällaiseen paskaan! Osta kunnon puhelin joka on ammattitaidolla rakennettu ja oikeasti toimiva.

    Ja jos tuommoisen halpiksen joku kädessäsi näkee, takaan hänelle makeat naurut.

    Suosittelen Nokia 5530 XpressMusic.
     
  6. d__b

    d__b Member

    Liittynyt:
    10.08.2009
    Viestejä:
    36
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Et vissiin lukenut aloitusviestiä? Puhelinhan siis tulee kaverilleni, joka välttämättä halusi testata noita kiinanromuja. Hänen ykköspuhelin on Nokia 5800XM, joten en taida suositella tuota 5530XM hänelle. Tämä ostohan oli vain testimielessä.
     
  7. Daputti

    Daputti Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Luin selvästi. Etkä selvästi maininnut että hän "haluaisi testata noita kiinanromuja".
    Myönnän kyllä että eivät ne olekaan sinun rahat, vaan kaverisi. Mutta eipä se minua liikuta.

    "Eli olen tässä noin kuukauden päässä tilaamassa DealExtremestä tavaraa, ja kaverini haluaa tilata samalla puhelimen sieltä."

    Anteeksi kun yritin auttaa, soita seuraavaksi vaikka Soneran asiakaspalveluun.
     
    Viimeksi muokattu: 02.02.2010
  8. EET

    EET Regular member

    Liittynyt:
    05.01.2007
    Viestejä:
    479
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sitäpaitsi 5530 on ihan yhtä huono (ominaisuuksiltaan) kuin nuo kiinalaiset. Ja kestävyys/ikäkin on 5530:ssa surkea.
     

Jaa tämä sivu