1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Anyseen tallennuksen katselu hyytyy

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi Jusa2 18.03.2012.

  1. Jusa2

    Jusa2 Member

    Liittynyt:
    23.06.2004
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Uusi Anysee E7 T2C, uusin softa, uusi kone 8 gigaa muistia, win 7, neljä prossuydintä.

    Kun olen tallentanut ohjelman ja yritän katsella sitä, niin katselu hyytyy n. 3,5 minuutin kuluttua. Aika etenee yläpalkissa, muttei näy eikä kuulu mitään. Kun aloitan katsomisen a l u s t a, taas näkyy se n. 3 min. muttei enempää. Kun aloitan alusta ja skippaan vaikka 15 min. voin katsella n. 3 min. eteenpäin kunnes pimenee.

    Softa poistettu ja asennettu uudelleen. Ei auta. Sama juttu ilmaisilla ja kortin takana olevilla kanavilla.

    Terv. Jussi

    P.S. Nimim. 'Ikäviä kokemuksia Anyseestä jo vuodesta 2007'
     
  2.  
  3. OlliJulle

    OlliJulle Regular member

    Liittynyt:
    14.09.2011
    Viestejä:
    246
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Softan (ohjelman) poistossa pitää muistaakseni toimia niin, että kun on poistanut ohjauspaneelissa ohjelman, niin sen jälkeen pitää vielä poistaa Program-filesista ja mahdollisesti vielä Common-filesista Anyseen kansiot avaamatta, ja sitten vielä käynnistää tietokone uudelleen, ja vasta sitten ajaa softa uudelleen. Eikä kannata hermostua piiiitkääään ajoon!
    OlliJulle
     
  4. Jusa2

    Jusa2 Member

    Liittynyt:
    23.06.2004
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo. Kiitos vihjeestä. Mä olen poistanut Anysee-kansiot yms. ilman apua.

    No, mä palautin koko Anyseen, enkä taida tällä vuosituhannella sellaiseen koskea.

    Kiitos kuitenkin:)

    T. Jussi
     
  5. OlliJulle

    OlliJulle Regular member

    Liittynyt:
    14.09.2011
    Viestejä:
    246
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Minullakin on toki huonoja kokemuksia Anyseesta. Minulla on Anysee E 30 Plus, ja sen kortinluvussa on vika, mutta maahantuoja (Pitäjänmäellä) ei suostunut tunnustamaan vikaa. Kävin apparaatin kanssa paikalla, mutta ne eivät tietenkään löytäneet vikaa, eivätkä päästäneet edes katsomaan koetilannetta! Minun on joka tapauksessa laitettava ohut käyntikortti maksukortin alle, jotta apparaatti suostuu lukemaan maksukanavat! Maahantuojat ovat kuin poliitikot konsanaan: ei ikinä syyllisiä, eivätkä vastuullisia!
    OlliJulle
     
  6. Tiger25

    Tiger25 Active member

    Liittynyt:
    13.05.2011
    Viestejä:
    1,574
    Kiitokset:
    72
    Pisteet:
    78
    Hmm, vaikuttaa että korttipaikka oli hivenen väljä eikä kortin siru päässyt kontaktiin lukijan kanssa kunnolla. Kun laitoit käyntikortin väliin, kortti istui paremmin lukijaan ja siru sai kontaktia. Liekö tuolla huollossa käytetty samaa jippoa sitten kun ei kuulemma vikaa ollut(jos edes kokeilivat, helppohan se on sanoa että "joo, kokeiltiin me sitä ja se toimi" kun ei edes päästetty testiä seuraamaan). Ilmeesti huollon pojat oli tietoisia laitteen viasta, mutta eivät kehdanneet sanoa että "laitteen korttipaikka on vähän väljä, että laittaa jotain sopivaa väliin ni toimii".
     
  7. Sakarias

    Sakarias Active member

    Liittynyt:
    26.10.2004
    Viestejä:
    1,806
    Kiitokset:
    12
    Pisteet:
    68
    Olutkos kokeillut jotain muuta softaa katseluun? Esim VLC (joka osaa myös TV kortin).
     

Jaa tämä sivu