1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

AnySee E30 Plus vs. Digital Everywhere FloppyDTV vs. Digital Everywhere FireDTV

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi zoona 19.08.2007.

  1. zoona

    zoona Member

    Liittynyt:
    15.03.2004
    Viestejä:
    41
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkä mikä näistä antenniverkon korteista kannattaisi ostaa normi 32bittisen xp:n kanssa? Ja kiinnostaisi myös mitä muuta eroa noissa digital everywhere korteissa on kuin vain liitettävyys.
     
    Viimeksi muokattu: 19.08.2007
  2.  
  3. hattiwat

    hattiwat Member

    Liittynyt:
    16.03.2007
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselläni toimii FireDTV C/CI (+kaapelikortti Technisatin CA-modulilla) 32-bittisessä XP Home Editionissa, sekä Vista Home Premiumissa. Vistan MediaCenter vaatii toisen BDA-ajurin asentamisen ja YLE:n tekstitykset eivät toimi, joten olen päätynyt DVBViewerin (v 3.8) käyttöön. Näytönohjaimena Nvidia 8500GT.<BR>Vistassa Microsoftin MPEG-2 sekä Cyberlinkin SP/Video Decoderissa (PowerDVD 7) lomituksenpoisto ei toimi kunnolla (kuva nykii kiusallisesti horisontaalisessa tasossa). FFDShow:lla saa sen sijaan parhaan kuvan, mutta kanavanvaihto kestää 5-10 sekuntia joten käytän Nvidia n Purevideota purkuun. Nopeasti skrollaavissa teksteissä näkyy pientä nykimistä johtuen Nvidiasta ja LCD-TV:n (LG 37LE2R) virkistystaajuudesta (60 Hz).

    Käsittääkseni lomituksenpoisto toimii Radeoneilla paremmin. Olen testannut myös Nvidia 7300LE ja 7300GT näytönohjaimilla ja lomituksenpoistossa on sama ongelma. Olen kuitenkin melko tyytyväinen nykyiseen kuvaan sillä kuva on huomattavasti terävämpi kuin Humaxin C-FOX C:ssä (SCART) ja PC:llä tallennuskapasiteettia löytyy niin paljon kuin kotiverkossa on kiintolevyjä :)

    Täytyy vielä mainita (mainostaa), että kummassakin käyttöjärjestelmässä käytän Microsoftin MCE2005 (26,00 euroa) kaukosäädintä sekä DVBViewerissä että MediaCenterissä. Ja kaikein lisäksi tämä ihmekapula toimii vielä XBox360:ssä ja LG:n äänenvoimakkuus ja sammutus onnistuu tällä yhdellä kapulalla.
     

Jaa tämä sivu