1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Anysee E30 C Plus, ei vaan toimi

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi Ettercrab 04.08.2007.

  1. Ettercrab

    Ettercrab Member

    Liittynyt:
    04.08.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs kyseinen Anysee kieltäytyy yhteistyöstä, palkissa näkyy tuo ajastin logo, kaikki ajurit ovat asentuneet (ei ? tai ! merkkejä) ja laitteessa palaa valo. Mutta kun yritän käynnistää tuon Anysee-E30Plus Viewerin niin tuloksena on vain herja: FILTER GRAPH ERROR: May be Codec problem Or No USB port connection. ERROR CODE -100 (Others)

    Olen tässä päivän verran asennellut ohjelmaa/ajureita uudelleen vaikka missä järjestyksessä ja vaikka millä versiolla, päivitellyt muita ajureita yms., ja nyt alkaa hiljalleen kärsivällisyys loppumaan.

    Koneen tiedot (josko ne ketään kiinnostaa):
    emo: asrock 4coredual-vsta
    prosu: c2d e6320
    muisti: 2gb ddr1
    näyttis: 7800gs

    Erikoisinta on että purkki toimi hienosti vielä ostopäivän iltana, mutta seuraavana aamuna ei ilmennyt mitään elon merkkejä (paitsi valo laitteessa).

    Eli olenko vain tyhmä vai sokea kun en saa tuota laitetta pyörimään/löydä apua hakemallakaan/googlella?
     
  2.  
  3. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    Ensimmäinen asia on, että kun olet asentanut ohjelman USB:n ollessa kiinni postissa X ja sitten vaihdat porttiin X1, ohjelma ei toimi.

    Koneesi on varsin riittävä anyseelle, eikö sen puolesta ole mitään ongelmia.

    Onko anyseen sivulta uusin versio?

    Digisovitin tulisi pitää kiinni siinä portissa, johon se on asennettu, muuten voi joutua joka kerta toistamaan tämän operaation. Minulla on joskus tullut ongelma, ettei löydä laitetta, se kyllä yleensä korjaantuu sillä, että ottaa USB-johto hetkeksi pois ja takaisin.

    Tee tämä, jos muu ei auta:
    Poista ohjelman(Lisää/poista asennus)vanha asennus ja asenna uudelleen ja ota USB-johto asennuksen ajaksi pois, kun asennus on tehty uudelleen, pane USB kiinni, jolloin hakee tarvittavat ajurit sovittimelle.
     
    Viimeksi muokattu: 04.08.2007
  4. Ettercrab

    Ettercrab Member

    Liittynyt:
    04.08.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyseessä on uusin versio valmistajan sivuilta, ja päivitelty on ohjeiden mukaisesti ja myös uudelleen asennusta on kokeiltu useampaan kertaan. Alan hiljalleen lämpeämään jopa ajatukselle asentaa koko windows uudestaan (vaikka yleensä välttelenkin tätä vaihtoehtoa mahdollisimman pitkään). Ikävintähän tässä on juuri se että olisi luullut kaiken olevan kunnossa kun laite kerran vielä eilen toimi, mutta eipä toimi enään.
     
  5. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    Ei mielestäni ole vielä aika asentaa Windowsia uudelleen. Ongelmat taitavat löytyä muualta.
    Luitko huolella edellisen ohjeeni, mä luulen kuitenkin ongelman löytyvän sieltä.
     
  6. Ettercrab

    Ettercrab Member

    Liittynyt:
    04.08.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Asensin kokeilu luontoisesti cd:llä toimitetun 1.0.6 version, tällä ohjelma käynnistyy, mutta ei löydä kanavia. Edistystä!
     
  7. Ettercrab

    Ettercrab Member

    Liittynyt:
    04.08.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ilmeisesti olin saanut jonkin asteen maanantai kappaleen. Laite kieltäytyi toimimasta myös talon toisella koneella, joten kävin vaihtamassa uuteen. Nyt toimii!
     
  8. _status_

    _status_ Regular member

    Liittynyt:
    27.01.2004
    Viestejä:
    338
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mikähän mulla on vikana, kun koko ajan valittaa, että Signal is weak. Luulis, että ei kaapelissa tulis tämmösiä ongelmia, kun muuten on ainakin noi tv:t hyvin toiminu.

    Noh, kannattaiskohan mun kokeilla johonkin toiseen rasiaan, jos niissä jotain eroa on??

    Mitähän sitten keksii, jos ei eri rasiassa toimi. Kanavat kyllä löyty tässä tämän hetkisessä pistokkeessa, mutta kuvaa tulee aina vaan pari sekuntia 10 minuutin välein.
     
  9. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    Jos vaihdat toiseen pistokkeeseen, niin pitää ilmeisesti asentaa ajuri uudelleen.
    Oletko kokeillut vaihtaa USB-johtoa?
    Minulla on ollut myös tuota signaali ongelmaa joskus, siihen on auttanut tempaisemalla USB-johto hetkeksi auki. Tämä on tietysti poppakonsti, eikä ongelman ratkaisu. Minulla tämä ongelma muutaman kerran jälkeen poistui itsestään.
     

Jaa tämä sivu