1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Anysee E-30 Ajuri ongelma

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi cofsi 03.02.2008.

  1. cofsi

    cofsi Member

    Liittynyt:
    12.08.2005
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Asensin muutama viikko sitten xp:n uudelleen, formatoiden koko koneen. Nyt olen yrittänyt noin kolme tuntia asentaa anysee:tä, mutta se ei onnistu. Itse ohjelman asunnus kyllä onnistuu, mutta kun yrittää asentaa ajuria, niin se asennus alkaa ihan normaalisti, mutta loppusuoralla missä kuuluisi lukea että laite on asennettu, lukee ongelma laitteen asennuksessa: Data ei kelpaa.

    Missä vika? Olen yrittänyt asentaa levyltä sekä anyseen sivuilta saatavalla uudella ohljemistopäivityksellä. Olen käynnistänyt koneen uudelleen ja poistanut anysee ohjelmat(myös Intervideo FilterSDK for AMT)monta kertaa! Tietokoneessa pitäisi olla kaikki mahdolliset päivitykset asennettuna (mukaan lukien ServicePack 2)
     
  2.  
  3. cofsi

    cofsi Member

    Liittynyt:
    12.08.2005
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eikö kukaan osaa tosiaan auttaa? Olen lähettänyt anyseen tukeenkin sähköpostia, mutta se ei paljoa auttanut: kysyivät että olenko purkanut ohjelmistopäivitys -paketin ja laittoivat linkin katseluohjelman asennusohjeisiin. Lähetin eillen viestiä takaisin, mutta eipä vastausta ole vielä tullut.
     
  4. cofsi

    cofsi Member

    Liittynyt:
    12.08.2005
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No nyt on mennyt jo viikko ilman tv:tä, eikä ratkaisua löydy. Kun kerran kukaan ei tunnu osaavan auttaa, täytyy yrittää jos ongelma poistuisi siten, että asentaisin xp:n taas uudelleen. Mutta siihen menee vielä toinen viikko, sillä Windowsin cd on parinsadan kilometrin päässä nykyisestä olinpaikastani.
     
  5. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    Opettele käyttämään edittiä, niin et kasvata viestiketjuasi turhaan.
    Voit saada vastauksiakin paremmin.
     

Jaa tämä sivu