1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Anysee 30 kehuja, on muuten hyvä digiboxi

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi soilia 20.08.2009.

  1. soilia

    soilia Member

    Liittynyt:
    25.02.2005
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Pitkään on anysee 30 ollut tietokoneellani, nyt päivitin se taas uusinpaan,tuohon anysee Viewer 2.0.6.

    Päivittänyt olen ennenkin aika ajoin.
    Hyvin toimii , ohjeet selkeät ja päivitys kohtalaisen helppoa, kunhan vain varaudutte siihen, että tallennukset anysee kansioon häviävät päivitysten yhteydessa.

    Olen itse tehnyt kansion ANYN TALLENNETUT suoraan program filesin alle ja sinne mahtuu.
    Senhän voi määritella anyn asetukset kohdassa tallennus

    Näppäät siellä ylhäällä kohtaa selaa, jolloin hakemisto aukeaa, etsi kansio
    c:\PROGRAM FILES\ANYSEE TALLENNETUT
    Tee tietenkin ensin uusi kansio, resurssien hallinnassa C:\PROGRAM FILES\ANYSEE TALLENNETUT

    Anteeks nörtit, tää on sitä "rautalangasta vääntämistä", jota kaltaiseni muut mummelitkin kaipaavat ohjeeksi.

    Levytilaa on yleensä rutkasti ja sinne tallennetut eivät häviä päivityksissä, joissa kaikki anyseen kansioissa oleva muuten poistuu.

    Lost-jaksojakin on nyt minulla tallessa pari-kol`kymmentä, kun vain ehtis kaikki katsoa. Tietysti täytyy kiintolevyllä olla tilaa riittävästi.

    Tämä kehu-purkaus johtuu siitä, että "luojan kiitos" on anysee, kun hankkimani tallentava digiboxi, Handan 9800 petti ja petti aina vaan.
    Tosi kiva, silloin kuin toimi luvatulla tavalla

    Alusta alkaen oli vaikeuksia ja nyt on toista kertaa takuuhuollossa , koska ei vaan tallenna.

    Huomasin taas, että oli kiva kun on anysee tietokoneella.
    Siis kehuja sille anyselle ++++++
     
  2.  
  3. pera70

    pera70 Regular member

    Liittynyt:
    28.09.2004
    Viestejä:
    133
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viimeisin ohjelmisto Anyseelle on kaiketi v 2.0.8 mutta hyvin on täälläkin toiminut v 2.0.6 niin ei ole vielä tullut päivitettyä tuohon uusimpaan versioon.
     
  4. Michelola

    Michelola Regular member

    Liittynyt:
    13.04.2009
    Viestejä:
    588
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    se on hyvä jos ei tiedä paremmasta

    jos vertaa muihin tietokoneen digivirittimiin se on paska

    mut hyvä et oot tyytyväinen
     
  5. pera70

    pera70 Regular member

    Liittynyt:
    28.09.2004
    Viestejä:
    133
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eipä ole ollut mitään ongelmia.Ettei olisi käyttäjässä vikaa ?
     
  6. VarMi

    VarMi Regular member

    Liittynyt:
    23.11.2005
    Viestejä:
    140
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokemusta 2 antennipuolen boksista ja niihin verrattuan tää AnySee on surkea täysin pa..ka. Jopa klassinen kiss satdem kortti on parempi. Analogia puolella onkin sitten pyörinyt vuosien aikana useita kortteja ja KAIKKI on käytettävyydeltään parempia kuin AnySee.
     
  7. mali99

    mali99 Regular member

    Liittynyt:
    06.12.2006
    Viestejä:
    429
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minua on pitkään ihmetyttänyt Anyseen suuri suosio.
    Markkinointi on ilmeisesti osunut hyvin kohdalleen.

    Halvemmlla hinnalla saa vastaavan tasoisia laitteita.
    Dvbviewerin kanssa Anyseekin toimii ihan ok, mutta niin toimii 20 euron tikutkin.
    Kaapelipuolen usb-laitteista ei itsellä ole kokemusta, eikä valinnanvaraa ole aiemmin Anyseen lisäksi juuri ollut...
     
  8. soilia

    soilia Member

    Liittynyt:
    25.02.2005
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tulipa siinä kasa haukkuja Anyseesta.
    Onhan siinä ollut tiedon puutetta noiden päivitysten kanssa, aikamoinen tumpelo kun olen.
    Tuki on ollut ihan hyvä ja aina olen kuitenkin onnistunut.
    Tulin hankkineeksi elokuussa 2008 ja hintansa on haukkunut.
    Minusta on kiva,eläkeläinen kun olen, että on kaksi tallentavaa, Anysee tietsikassa ja Toppy 500 TV-ssa.

    Anysee on siitä kiva kun sillä voi "harppoa", vikana kuitenkin on, ettei voi katsella toista kanavaa, kun tallentaa. Tallennan sillä yö-ohjelmia ja harpon sitten joutessani ne , jos kiinnostaa.

    Toppy näyttää samanaikaisesti kolmatta kanavaa, kun kaksi tallennusta on meneillään.
    Kivaa on myös, kun voin katsella tallentuvaa ohjelmaa alusta alkaen. Siitä puuttuu kuitenkin tuo nopea selaus .

    Ostin joskus jonkin digitikun, olisiko ollut Winfast, enkä päässyt ollenkaan sillä alkuun. Luovutin perheen nuorisolle, joka ei myöskään ole viitsinyt sen kanssa ahertaa

    Haukkujat kertokaa , mikä anyseessa mielestänne "mättää"

    Jos alkaa ryttyileen tuo Any, niin päivitän sen sitten tuohon uudenpaan versioon
     
  9. mali99

    mali99 Regular member

    Liittynyt:
    06.12.2006
    Viestejä:
    429
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hinta kai siinä suurin vika on. Eiköhän se muuten ihan asiansa aja siinä missä muutkin.
    Kaikissa laitteissa katseluohjelmat ovat vähän mitä sattuu. Siinä Anysee varmaan on ihan hyvä ja taisi olla Nebulan jälkeen ensimmäisiä merkkejä missä toimi Ylen tekstit melko luotettavasti.

    Oliskohan siitä jäänyt päälle käsitys, että se on merkki joka kannattaa ostaa vaikka vähän isommallakin rahalla...


    Kokeile Dvbvieweriä katseluohjelmana. Sillä voi saman kanavanipun sisältä yhdellä vastaanottimella katsoa yhtä ja tallentaa vaikka jokaista kanavaa.
    Kahdella vastaanottimella voi tallentaa vaikka kaikkia kanavia kahdesta kanavanipusta jne.
    Joskus testasin 14 kanavan tallennusta, eikä mitään ongelmaa...
    Salattujen kanavien kohdalla useiden kanavien tallennus ei onnistu ainakaan niin helposti.
     
  10. soilia

    soilia Member

    Liittynyt:
    25.02.2005
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    sanoit:
    Kokeile Dvbvieweriä katseluohjelmana. Sillä voi saman kanavanipun sisältä yhdellä vastaanottimella katsoa yhtä ja tallentaa vaikka jokaista kanavaa.


    Olen ostamassa läppäriini digitikkua, jota mukana kuljettaisin
    Nyt kysynkin mummomaisen tyhmästi, että täytyykö olla sekä langaton laajakaista että digitikku, jotta voisi katsella kanavia
    Minulla on antenniliittymä sekä kotona että toimistolla
     
  11. mali99

    mali99 Regular member

    Liittynyt:
    06.12.2006
    Viestejä:
    429
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei tv:n katseluun nettiä tarvita jos on digi-vastaanotin. Varmaan myös ohjelmaopas toimii suurimmassa osassa ohjelmia ilman nettiä ja epg-data tulee tv-signaalin mukana.
     
  12. soilia

    soilia Member

    Liittynyt:
    25.02.2005
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kiitti
    Uskallampa kokeilla
     
  13. Jusa2

    Jusa2 Member

    Liittynyt:
    23.06.2004
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eiköhän EPG ja ohjelmaopas tarkoita samaa asiaa?

    Anysee sucks
     
  14. mali99

    mali99 Regular member

    Liittynyt:
    06.12.2006
    Viestejä:
    429
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sama asia, niinhän lukee tuolla viestisi linkin takanakin.

    EPG-datalla tarkoitin sitä dataa, joka sisältää ohjelmaoppaan ohjelmatiedot.
    Tuleekohan se vieläkin netin kautta Media Centerissä...?
     

Jaa tämä sivu