1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Anttilan HP Pavilion m8046 -1199€!

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Shiraz84 27.05.2007.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. NUIJJA

NUIJJA Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Noh pari...
    http://www.jimmspc-store.fi/tuote/JIMM-OC-1?t=false
    http://www.jimmspc-store.fi/tuote/JIMM-C2D-BG?t=false
    + näyttö +käyttöjärjestelmä

Tai....
    WINGS GAMING E6600

Kokoonpano sisältää:
    Prosessori INTEL CORE 2 E6600 2.4GHZ 1066/4M S775, boxed
    RAM DDR2 667 2Gt (2kpl 1Gt)
    Näyttö LG L204WT-SF (20") 1680*1050, 5MS, WIDE
    Näytönohjain nVIDIA 8800GTS 320Mt PCI-E DUAL DVI
    Kotelo WolrldTop WT-OE06 black/silver Pro ATX miditornikotelo 400W
    Massamuistit Samsung T166 500Gt sata2 kiintolevy
    Optiset asemat Samsung DVD-/+RW Dual Layer 18x SATA
    Audio 7.1 integroitu audio
    Hiiri ja näppäimistö Zboard MERC Gaming Keyboard
    Razer Death Adder 1800dpi, huippunopea ja tarkka hiiri
    Liitännät LAN, USB 2.0 etupaneelissa, USB2.0 x 4 takana, PS/2 hiiri ja näppäimistöliitännät, audioliitännät
    15-in-one muistikortinlukija etupaneelissa
    Ohjelmistot Windows Vista Home Basic
    Laajennuspaikat 2kpl 5.25" massamuistipaikkoja, 3kpl 3.5" massamuistipaikkoja vapaana. 3kpl PCI korttipaikkoja. Liitännät neljälle PARALLEL-ATA laitteelle.

2.  
  3. Shiraz84

Shiraz84 Guest

Missäs tää viesti oli, no PALJON AIKASEMMIN! Tän pohjalta olisi ehkä jopa voinut ostaakkin ton, mutta nyt on liian myöhäistä (Kolkki kun mentiin ostaamaan joka vaatii kunnon TV:n...), mutta jos on puheisiin uskomista niin eipä pitäisi harmittaa yhtään, mutta tiedä sitten...

4. WIEWSONIC

WIEWSONIC Guest

Sulta puuttuu taito huomata trollit...

Ensin kaikki haukkuu kyeseistä konetta, ja sitten joku trolli kehuu sitä niin unohdat kaikki hanketta vastaanolleet mielipiteet.

5. Shiraz84

Shiraz84 Guest

Sillon jos/kun haluaa nähdä hyvää niin ei sitä muuta näe, paskakasankaan keskellä (mitä lähellä toi varmaan onkin, vaikka toisin toivotaan/toivoottiin), heh!

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 10.06.2007
  6. GoldenFIN

GoldenFIN Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hei herätys 23v sinisilmä..!!! Satuitko huomaamaan kyseisen henkilön viimeisintä viestiä? Siitä näkee aikalailla jo, onko kyseiseen heppuun luottamista.

Uskot siis yhteen positiiviseen palautteeseen sadan negatiivisen rinnalla. Teet ittestäs niin pirun naurettavan. Vai mitä muut on mieltä?

7. Shiraz84

Shiraz84 Guest

Ihan vihr... eiku sini, heh! Ja kyllä uskon yhteeen, koska haluan uskoa ja mun mielestä tolla pärjäis, uusimpia pelejäkin pelaten! Mutta sitä ei nyt saada selville (ainakaan mun kautta...), koska Kolkki mentiin ostamaan, harmi, itku, heh! Paitsi eiköhän tota konetta myydä myöhemmin halvemmalla, sitten sen voisi kipaista ostamassa "perheelle" ja todistaa olevansa (parin muun kanssa) oikeassa, kattoo sitten, mutta tuskin...

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 12.06.2007
  8. GoldenFIN

GoldenFIN Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hahahahaha!

"Mun mielestä tolla pärjäis ja pelais uusimpiakin pelejä"

Mun mielestä ja mun mielestä, pffff! Onko sulla kokemusta näistä paljonkin? Ei.
    Tääl on semmosia tietokonenikkareita jotka tietää kaikesta kaiken tai no vähintään koneista kaiken, jotka on esim. kantapään kautta tajunnu, ettei noita pidä ostaa. Sit sä vaan tuut ja heität "Kyl mun mielestä täl pärjää ihan hyvin" .....? Ööh, mahdotonta heittää vakavasti tommosta väitettä kun/jos ei tiedä. Jos haluut uskoa tähän nassikkaan plop123:een näiden tietokonenikkareiden kokemuksista/tiedoista huolimatta niin siitä vaan. Taidat asua vanhempies luona/poikamiesboksissa verhot ikkunoiden edessä pimeessä datisluolassa vielä ja datata 24/7, just sen takia, että sul on joku pinttyny mielipide jostaki ja joku heittää läpäl et kyl se näin on ja oot uskonu ja menny naruun.. luulis jo oppivan tommosesta kantapään kautta jo moneen otteeseen.

Ja muuten eiks pitäis hälytyskellojen soida jo päässä ku ulkona +30 varjossa ja sä dataat pimeessä himassas? Ei herranjumala mitä no-life läppää. Sit väität viel et pelaamisessa on enemmän järkeä ku hengata kavereiden kanssa esim pe-ilta, ottaa bissee, ottaa rennosti ja pitää helVETIN hauskaa? Noh, kaikilla oma tapansa viettää elämänsä, mä ainakin otan kaiken irti siitä mitä on! Sääli vaan kun jotkut ei tajua sitä muutakun liian myöhään. Harmi, itku, heh!

Terveisiä Italiasta.

9. Shiraz84

Shiraz84 Guest

No sä ainakin osaat offarin/pa5kan puhumisen (johon koko Italiaskin varmaan kuuluu...) taidon aika/h3lvetin hyvin sentään, onneksi olkoon...

Joo mutta ei ole kokemusta paljoa koneista (minkä oon jo varmaan sanonut...), mutta sen verran kuitenkin että voin väittää ton pyörittävän uusimpia pelejä! Joo mutta kotona asutaan "poikamiesboxissa" (en nyt ihan siksi sanoisi, ainakaan vielä...), mutta 24/7 en kuitenkaan dataile, töissä kun "pitää" käydä ja kyllä leffat (leffateattereineen ja leffailtoineen) ja reissut (Lintsille, Suomenlinnaan, grillibileisiin yms...) kavereiden kanssa maistuu, jonka olen myös jo sanonut, jaksais enään tosta jauhaa...

Joo ei soi hälytyskellon, sisällä on paljon kivempaa, varsinkin kavereiden kanssa (kattoa leffoja ja pelailla...) joka on sitä h3lvetin hauskaa, mutta ulkonakin käydään joskus, mutta sisällä useammin...

Ja mitä Italiaas, pa5kapuheelta vaikuttaa, mutta jaksa sen kummemin "kuulustella", kuten eräät jästipäät! Kuviako tässä pitää vai näyttää (jotka varmaan väittäisit feikeiksi), huoh...

10. Kaakatus

Kaakatus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Sun mielestä kun ei ole mikään fakta. Ihmettelen, että mikä siinä on niin vaikea uskoa, tuo kone on ROMU samanhintaisten customeiden rinnalla. Näytönohjain on rampautettu, poweri on tehoton, emolevy on hp:n oma viritelmä, kotelo on surkea, eikä ilma kierrä. Mikä siinä sitten on hyvää? Jotain voi miellyttää ulkonäkö, mutta customiin saa senkin päättää itse. Yksinkertaisesti: Ei pyöritä uutuuspelejä kelvollisesti, olit mitä mieltä tahansa.

11. Shiraz84

Shiraz84 Guest

No mun mielestä on, heh! Joo mutta kyllä mä uskon että se on romu, niin omakokoaman samanhintaiseen nähden, muttei uusiempien pelien kohdalla... Ja vai että mikä on hyvää, montako kertaa tämäkin pitää sanoa: ton saa valmiiksi koottuna eikä tarvitse etsiä osasia (ja vielä jopa koota niitä), se on kyllä yksi hemmetin hyvä puoli tossa/tommosissa... No mutta toivotaan että joku muu ostais ton ja tulis tänne kehuu kuinka uudet pelit pyörii ku unelma (mitä luulen/uskon niiden tekevänkin...), mutta eipä taida kukaan tulla (ostaa ehkä, mutta puhumaan tänne tuskin, vaikka pelit pyöriskin...)!

12. Sebu92

Sebu92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ei yksinkertaisesti ole mahdollista, että ATI RADEON X1650 SE pyörittää uusimpia pelejä täydellisesti tuon 22" näytöllä. Se on ihan sama mitä sanot. Kun jo Battlefield 2142 1280 x 1024 resoluutiolla kyykyttää astetta tehokkaamman 1650 Pro:n 14.5:teen ruutuun sekunnissa. Yli 30 on jo jotenkuten pelattava. Ja sinä kun puhut uusimmista peleistä kunnolla, huh.

Edit: Ja oletko kenties tiltin foorumeilla oppinut tuon, että kirosanat sensuroidaan? Näyttää nimittäin ärsyttävältä tuollainen ajottainen leet-kirjoitus minun ja varmasti monen muun mielestä.

Viimeksi muokattu: 12.06.2007
  13. plop123

plop123 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    HAhhahahahahhahahahahahhahahhaa :D.

GoldenFIN (Junior Member) 12. kesäkuuta 2007 @ KELLO 12:47 PÄIVÄLLÄ ITALIASSA XDDDDDDDDD

JÄBÄ SANOO JOTAIN MUITA NOLIFEIKS JA ON ITALIASSA KLO12 KONEEN ÄÄRESSÄ JA PULISEE JOSTAIN SAATANAN TIETOKONEISTA :D:D:D:D:D!!!

Jah... jos joku ei osaa lukea faktoja paperilta jossa lukee mitä tietokoneelta vaaditaan pelin pyörittämiseen(TÄYSILLÄ) niin voi mun puolesta imee kikkeliä. :p terveiset italiaan! toivottavasti ei netti katkee ku pelaat cs siel hotellissa.

14. j0p0

j0p0 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos ei heppua järki kiinnosta niin antaa sen ostaa paskaa, ei oo teiän rahat!

15. Kaakatus

Kaakatus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itse ainakin katson sähköpostin myös reissunpäällä. Vaikka sitten kännykällä bussissa, jos ei muuten.

Kerrohan mielellään meillekkin, jotka kasaamme näitä koneita ihmisille päivittäin, mitkä ovat nämä faktat. Itse opiskelen alaa ja pidän silmät ja korvat auki niin pelien vaatimuksista, kuin nykyisten PC komponenttien hinnoista ja tehoista, enkä ole vähään aikaan joutunut kuuntelemaan tuommoista puhetta (lue: valehtelua). Toivottavasti sinulta ei ihmiset kysyä apua, kun haluavat uutta konetta tai päivittää vanhaa.

16. judas6

judas6 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eipä tähän ketjuun hirveästi viestejä ole tullutkaan :D Famiko ja Jimms kasaa koneen valmiiksi, jos sieltä tilaa about 50 e hintaan.

17. plop123

plop123 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Se on kumma kun teidän mielestä 1.Pelin tekijät+muut järkevät ihmiset kusettavat 2.Mun silmät on jotenkin vialliset.

CPU
    Recommended: Pentium 4 or Athlon XP
    You Have: AMD Athlon(tm) 64 Processor 3200+
    PASS
    CPU Speed
    Recommended: 3 GHz
    You Have: 2.01 GHz Performance Rated at 3.20 GHz
    PASS
    System RAM
    Recommended: 1 GB
    You Have: 2.0 GB
    PASS
    Operating System
    Recommended: Windows 2000/XP with latest service pack installed
    You Have: Microsoft Windows XP Home Edition Service Pack 2 (Build 2600)
    PASS
    Video Card
    Recommended: 256 MB DirectX 9.0c compliant video card with Hardware T&L and Pixel Shader 2.0 support (GeForce 6600+ / Radeon 9800 Pro+)
    You Have: RADEON X850 XT (ATI Radeon Graphics Processor (0x5D52))

jos joku nerd viel vinkuu ni antakaa ohjeet miten voin ottaa vaikka ton fearin pelaamisesta videoo ni pistän sen vaik youtubeen.

18. Sebu92

Sebu92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Noin sanoit sivulla 6.

Vai jokaista muuta uutta peliä. Kokeile vaikka Supreme Commanderia. Voisitko vetää f.e.a.r:ista sen testin läpi niin, että kaikki asetukset on maximilla ja kertoa avg. arvon? Mikähän natiivireso sun näytölläs on?

http://www.extremetech.com/article2/0,1697,2107342,00.asp

Katsohan sivun alaosassa on taulukko. Alle 25 fps ei ole sulavaa, eikä lähellekkään täydellistä.

19. plop123

plop123 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Supreme Commanderissa:
    CPU Speed
    Recommended: 3.0 GHz Intel or equivalent AMD processor or better
    You Have: 2.01 GHz Performance Rated at 3.20 GHz
    PASS
    System RAM
    Recommended: 1 GB
    You Have: 2.0 GB
    PASS
    Operating System
    Recommended: Microsoft Windows XP Service Pack 2, Vista
    You Have: Microsoft Windows XP Home Edition Service Pack 2 (Build 2600)
    PASS
    Video Card
    Recommended: 256 MB video RAM, with DirectX 9 Vertex Shader / Pixel Shader 2.0 support (Nvidia 6800 or better)
    You Have: RADEON X850 XT (ATI Radeon Graphics Processor (0x5D52))
    PASS

Mutta siis voit tosta ziigata että jo tällä koneella peli pyörii mainiosti ja sitten vaikka järjellä ajatella että toimiiko pelit huonommin vai paremmin paljon paremmalla koneella? :p

20. Sebu92

Sebu92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tuo peli ei todellakaan pyöri mahtavasti koneellasi, vaikka system requirements lab niin väittääkin. Kokeile vaikka, jos et usko. Kyllähän se tällä minun romullakin toimii, muttei hyvin. Edelleen, mikä on näyttösi resoluutio?

21. Kaakatus

Kaakatus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Noilla osilla kun ei pyöritetä juuri mitään nykypeliä täysillä nimimerkillä kokemusta on. Omassa raudassani on n.20% kellotusta niin prossussa kuin näyttiksessäkin ja jostain kumman syystä ei se Fear kovin kummoisesti pyöri edes matalilla resoilla. Huom! SAMA prossu ja näytönohjain kuin sinun koneessasi. Fear:issä 1Gt vs 2Gt muistia ei tee noin suurta eroa.

Oblivion on Fear:in aikoihin tullut peli. Pyöriikö se kokoonpanollasi täysillä asetuksilla moitteetta? Vastaan puolestasi, ei taatusti. 12fps kohtuu resoilla (kuvaputkinäytön omistajalle ihan normi reso, jos vääntöä löytyy koneesta) ja ilman reunanpehmennyksiä ei ole missään määrin pelikelvollinen tulos. Mistä sain tämän 12 fps?
    Katso itse: http://www23.tomshardware.com/graphics_2007.html?modelx=33&model1=741&model2=737&chart=297

Tuo X1600pro on suurinpiirtein X1650SEn tehoinen, taitaa olla hieman tehokkaampikin. Jostain syystä sillä vaan EI PELATA UUTUUS PELEJÄ.
    X850XT hyytyy Oblivionissa jo 1280x1024 resoilla.

Niin ja mielenkiinnolla odottelen tätä videota. Sitä saat kuvattu Fraps nimisellä ohjelmalla. Otathan kuvaan myös asetusvalikon, jossa resot, reunanpehmennykset ja efektit ovat täysillä, kuten kaikki muukin.

Pelitehollisesti koneesi on parempi, kuin keskustelun HP. Se että koneesi täyttää recomended vaatimukset ei tarkoita muuta kuin, että medium asetuksilla pitäisi toimi kohtuullisesti.

Viimeksi muokattu: 12.06.2007
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu