1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Anttilan HP Pavilion m8046 -1199€!

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Shiraz84 27.05.2007.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Shiraz84

Shiraz84 Guest

Vähäks hyvä ketju, parhaimpia miesmuistiin, sanoisiko Kekkosen huonoon muistiin, heh!

Suosittelen sitä ajanvaraamista, ollos hyvä!

ÖÖÖööö, en, johan sanoin että Kolkin ostan, 3kk päästä sitten kokoan ihan omalla rahalla enkä millään lainalla...

Ei hyvältä kuulosta, thank god että jätin/saitte mut jättämään väliin, paitsi empä is ilman Kolkkia jättänyt...

No niinhän mä teenkin, nyt Kolkki ja 3kk päästä omakokoama, capish, heh! No mua ainakin TOD kiinnostaa, vaikka muuta tekemistäkin on (mullakin...), mutta toi on sitä parasta, varsinkin kavereiden kesken...

Voi herranlettas sentään, lue (koko) ketju läpi ennenku tuut pätemään... Kuten olen jo monta kertaa sanonut, IKUISUUS on odotettu tota/uutta konetta, varmaan enemmän ku sulla on edes ikää... Ja mitä koneeseesi, parempi on ku mulla on koskaan ollut (tai aika lähellä tämä kannettava on, vaikka häviää, mutta San Andreas pyörii jotenkuten/pelattavasti, sentään...)! Eli IHAN TURHA päteä jollain 8kk, mun kohdalla voi vaihtaa kuukadet vuosiin... Ja mikä vika nyt Kolkissa on?!?!? Hyviä pelejähän sille on, kuten Gears of Wars, Dead Rising, Saint's Row, Virtua Tennis 3 (noi ainakin hankitaan lähiaikoina/ennen konetta) sekä tulevista peleistä ainakin Halo 3 yms... Ja kun tämä oli vielä tarkotus hankkia muutenkin (koneen ja "tärkeämpien" jälkeen kyllä vasta), niin mikä hankkiessa jo nyt kun tämän avulla jaksaa helposti odottaa sen 3kk, eli mene äitis kainaloon inisemään ja pätemään, täällä epäonnistuit SURKEASTI!

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 04.06.2007
  2.  
  3. elmonen

elmonen Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tää aihen on vaan niin mahtava :D

4. Straiffi

Straiffi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse joisin tosiaan mieluummin sitä bisseä vanhan koneen ääressä, ennen kuin alkaisin mitään Anttilan koneita kattelemaan, ne nyt on ihan vihonviimeisiä. Mutta jos ei muu maistu kuin smurffilimunaati ja pitää johonkin osamaksukuoppaan langeta, niin otan osaa.
    Itse en muuten Anttilasta ostaisi minkäänlaista rautaa, elleivät myy jotain konsoleita ulosheittohintaan.

edit: Voin kokemuksesta sanoa, että vituttaa monen vuoden päästä maksella tuollaisia osamaksuja, kun itse laite on jo myyty tai pölyttymässä. Tuli nimittäin reilu vuosi sitten hankittua kytkykännykkä ja alkaa pikkuhiljaa mieli tehdä ostaa uusi, mutta kun vanhaakin pitäisi vielä vuosi maksella. Noh, sisältyypähän tuohon tuo puhepaketti, eikä tuo osamaksu nyt normi puhelinlaskua suurempi ole.

Viimeksi muokattu: 04.06.2007
  5. tyson

tyson Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kaakatuksen tekstistä napsittu: ...samalla joudut vaihtamaan vihtalähteenkin....

Juu, noi made in ping - pong China Virtalähteet taitavat antaa yhtä paljon sähköä elämään, kuin vihta, vai ?

6. Datamon

Datamon Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mitä sää oikeen yritätä tällä ketjulla shiraz84... saada kuuluisuutta :D:D ja kuka täälä on sanonut että 360 on huono??? ja sitten vielä että jos oot muka sen lähemmäs 8 vuotta ottaanu konetta nii ei luulis 3kk tuntuvan missään ja jotenkin luulen että sulla ei oo ees kavereita ja sitten vielä että yritätkö saada porukaa lukkoon noilla sun kommenteilla esim mulle että "täälä onnistuit surkeasti" ,heh! heh ja vielä kerran he!!! kavereitten kanssa just naurettiin tälle sun ketjulles ja sulle. osa jutuista lähti paremmin kun irc qutesin jutut. mua vähän epäilyttää ootko sää ees 23 vuotta ja en oo varmaan ainoo, koska tuo kuulostaa jo 10 vuotiaan ruinaamiselta. ei milläään pahalla mutta hyvät elämät sulle ja kiakkee mää en jaksa enään tätä ketjua admin vois näyttää lukkoo tälle ketjulle. en tiiä ees miks ikinä kirjotinkaan tänne. varmaan ihan sittä syystä että vituttaa toisten tyhmyys. moikka vaan kaikille

7. Jannejt

Jannejt Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    mitä ihmeen pelleilyä tässäki ketjussa on, palataanpas aiheesee jos sellasta tässä ees enää on! muuten menee lukkoon tämä..

8. WIEWSONIC

WIEWSONIC Guest

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 05.06.2007
  9. Straiffi

Straiffi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  10. nuuttija

nuuttija Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Oon siis ainoa kuka on "tyytyväinen" hp koneeseensa. Uudet HP koneet joskus viime jouluna oli aika halpoja ja tässä vähän enemmän tehojakin ni tuli ostettua. Tässä on vähän enemmän sitten vissiin päivitys mahdollisuutta kuin muissa en tiedä.. On tietenki jo lisätty tavaraa, mutta kaikki vanha on vielä tallella, Paitsi prossun tuuletin...

Viimeksi muokattu: 05.06.2007
  11. Kaakatus

Kaakatus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mitä kone piti sisällään ja paljonko oli hintaa? Sehän sen käytännössä ratkaiseen. Oma Fujitsuni oli joskus todella hyvällä alennuksella (mustapörssi maailman toisiksi viimeinen paketti) ja halvemmalla sai kuin itse koottuna. Kyllähän se aluksi miellyttikin, mutta kotelo kävi pieneksi ja koten vaihdettuani emolevy (mikroATX) kävi pieneksi, kun pci-väylät käyvät vähiin -> kaikki kortit liian lähekkäin.

12. nuuttija

nuuttija Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hintaa näytön kanssa jotain 700-800 euroa. Silloin ei edes olisi tullut mieleen koota konetta tai paremminkin yrittää koota. Tavaraa siellä oli athlon 3500+ 300gigaa muistia RAM oli 1 ja puol ja sekin oli hyvillä latensseilla ja nopeuksilla ja niin edelleen. Oli kyllä varmaan paras hinta millä semmonen lähtee. Niin ja tässä emossa ei ole "rajoja" ja säätöjä ihme kyllä riittää ja on alku peräinen mutta ei sen enempää. Mielestäni se oli hyvä ostos.

Viimeksi muokattu: 05.06.2007
  13. Boppex

Boppex Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Naurettavaa rahan tuhlausta. Jätkä maksaa yli 1000€ siitä että saa värkättyä hieman paremmalla tietokoneella, kuin nykyinen, kolme kuukautta.

No omathan nuo ovat rahasi. Itse mietin uuden näytönohjaimen ostamistakin jonkin aikaa. Kyllä ihminen elää aivan varmasti ilman tietokonettakin!!

14. tyson

tyson Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ah, näyttäisitkö emolevyn, joka tukee mainitsemaasi 300 gigatavua keskusmuistia?. noh, saivartelua. Taisit tarkoittaa 300 GT kiintolevytilaa, vai?

15. jompster

jompster Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mulla on nyt tää kone paketti ja en saa ees counter strikea kunnolla pyörimään? kyllähän sen nyt tossa pitäis pyörii? kertokaa jos tiiätte jotain esim ajureista onko ne kunnolliset valmiina..

16. nuuttija

nuuttija Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo joo kovoa meinasin.. Mutta kyllä tää vielä hyvin pyörii. Vaikka tämähän ostettiinkin toh meedia centterin takia. Mutta kyllä pelitkin pyörii.

17. Shiraz84

Shiraz84 Guest

Totanoin, kuka on sanonut että vuoden/monta vuotta maksaisin, ihan muutamassa kuussa toi maksetaan (varmaan n.puolessa vuodessa...), tai siis oltais maksettu, Kolkki kun hankitaan/hankittiin jo...

Johan sanoin että peruin ton vaihdoin, kuten koko koneenkin...

No empä tiedä mikä järki tässä enään on, päätös kun on jo tehty, jota siis hain täältä... Joo kukaan ei oo sanonu että Kolkki ois huono, minäkään, vaan huonoksi päätökseksi haukuttiin jota mun mielestä tää ei ole.. Joo kavereita on enkä yritä lukotella mitään (paitsi ehkä ketjua kun jatkan vieläkin, tän jälkeen en enään jatka tätä offaria...)! No mutta hyvä että on hauskaa, pidä se omana tietonas seuraavan kerran... Ja 23V ollaan edelleen (miksiköhän edes vaivaudun vastaamaan...)? Joo ja hyvät elämät sinnekkin, moro!

Jahas, sekin/toi löydettiin sitten, no kiitos mainostuksesta...

Naurettavaa "valittamista" kun en osta tota enään, vaikka ostaisin ilman Kolkkia, mun mielestä nyt mitään hirveää tuhlausta olis, varsinkin kun käyttämättömäksi toi ei jäisi (kavereita kun on...)! Joo ja osta ihmeessä uus 3D-kortti, paljon järkevämpää ku joku pussikaljattelu yms "turhuus" (jota pelaaminen ei todellaakaan ole...)! Joo en mä vaan voi ilman konetta, kai sitten ollaan joku puoliavaruusolento, tai sitten sä, heh!

Joo mutta eiköhän nyt kuunnella herra mode setää ettei mene lukkoon tämä, ellei tämä nyt ollut viimeinen pisara, itku, heh!

Kolkkia pelaamaan Liveen--->

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 05.06.2007
  18. plop123

plop123 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itseasiassa itselläni on tälläinen vuosi sitten ostettu acerin pöytätietokone ja tässä on amd64 3200, 2GB DDR400(itse lisäsin 1gigan), ja itse lisätty RADEON X850 XT 256Mb ja taitaa olla joku 350w virtalähde. Tää pyörittää fearii täysil grafiikoil täydellisesti, niinkuin jokaista muutakin uutta peliä, tota ihkauutta infernal peliäkin tää pyörittää ihan täysillä grafiikoilla eikä mitään ongelmia tuu. Eli toi HP kone on kuitenki ddr2 muisteilla ja paljo paremmal prossul ja näyttiksestäki löytyy toi pixelshader 3 eli toi kone pyörittää ihan kaikkia uutuus pelejä täydellisesti ja tulee pyörittämään jonku aikaa ja sitte vaan ostat vähän paremman näytönohjaimen ni se on parempi ja tyylikkäämpi ku jonku hikisen nörden kokooma romu kasa 8P. Eli hankit sellasen directx10 ohjaimen ku haluut tuhlata rahaa siihen et pääset jonku parin vuoden pääst pelaamaan jotain crysista tai sit käytät tota jolla toimii kaikki pelit loistavasti, paitsi että jonku hiiren varjot ei näytä niin ihq:lta. 8D

19. juggeli

juggeli Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vai että X850XT:llä pyörittää F.E.A.R:ia täysillä... Joo o mitähän tuohon nyt sanoisi... No sanotaan nyt sen verran että huomattavasti tehokkaammalla X1900XT:llä piti grafiikoita pudotella melkoisesti että oli edes pelattava koko peli.

20. Kaakatus

Kaakatus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Hahaha päivän piristys. :D
    Olisivatpa asiat näin hyvin. Huomaat varmaan mikä prossu ja näyttis koneessani on, eikä tarvitse high asetuksista fear:in osalta paljoa haaveilla. Tosin olen tyytyväinen, että DOD:Source pyörii, muulla ei ole väliä. Nämä hikiset nörtit (kaipa itsekkin niihin kuulun..) kasaavat täällä ammattitaidollaan huomattavasti parempia koneita kuin yksikään pakettikone valmistaja kykenee tekemään. Ei siinä mitään, avaudu jatkossakin näitä on oikein piristävä lukea. Samalla kannattaa käydä jossain katsomassa miltä näyttää liikkuva kuva, sillä 15fps pyörivä fear ei ole silmille herkkua, vaikka kuinka olisi kuinka nupit kaakossa. :D

Eikä se shader model tuki liikuta yhtään tuon 1650SE:n kanssa, kun kortti on muuten niin hidas. Hitaampi kuin tämä hehkutettu x850xt.

Viimeksi muokattu: 07.06.2007
  21. plop123

plop123 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    jaa-a, ehkä niissä teidän kasaamissa koneissa ei tolla x850xt kortil pyöritetä ees javapelei x2900hd:lla mut acerin rupuhalpiskoneis pyörii kyl aika hyvin toi fear :p:D.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu