1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Anttilan HP Pavilion m8046 -1199€!

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Shiraz84 27.05.2007.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. widetrak

widetrak Guest

ei muuta ku pankista lainaa ja osta vaikka famikosta ne erilliset osat.tai sitten sieltä smartit:ltä.ei se asiakaspalvelu ole sen kummempaa kuin anttilassakaan.
    kerralla kunnon kone eikä mitään tekohengtystä

esitän muutaman perustelun miksi ei kannate ostaa hp:ta:

1.kotelo liian pieni jos haluaa myöhemmin päivittää paremman näyttiksen.siis joko etupaneeli ottaa vastaan tai ilmankierto heikkenee.

2.emo modattu.

3.näyttis modattu.
    ryöstää 700 mt keskusmuistia.---->kone hitaampi.

4.liian kallis tehoonsa nähden.

5.virtalähde on pommi.hengenvaara.

6...

7jatkuu...

ja lopuksi:uhtä asiaa en ymmärrä.tulet ensin kysymään mieleipiteitä tänne tuosta romusta.sitten kun sanotaan ettei kannate ostaa niin olet itsepäinen ja ostat sen.eikö kannattaisi kuunnella ennemminkin tätä afterdawnin porukkaa kuin uskoa anttilan tyhjän puhujia?jos olet jo päättänyt ostaa sen niin turha siitä on enää täällä kysyä.
    mutta omapa on asiasi.

2.  
  3. Shiraz84

Shiraz84 Guest

No höh, montako kertaa se "mutka" pitää mainita... Ihan tässä lähiaikoina (varmaan jonku kuukauden päästä...) oli tarkotus hommata se itsekoottavakone, mutta sitten tuli "mutka" matkaan joten kortilla se pitää, tai siis piti! No kyllä uskon/luulen että tolla F.E.A.R. pyörii sileästi, ainakin low:lla, joka todellakin kelpaa nykykoneen peleihin verrattuna (jotain Haloa nykien low:lla, puhumattakaan kohta tulevasta kakkosesta...), TOD! Ja mitä osien vaihtoihin, johan sanoin että tota en aio päivittää... No mutta mitä "x360 + putkitöllöön", siihen nyt päädyttiin ankaran mietinnän jälkeen, eli kiitoksia siitä, niin itselleni (kerran kun sen "keksin", heh...)!

No empä sanois, kuten et varmaan itekkään (niin tosissaan...)!

No nyt "tunnet", heh, paitsi etpä tunnekkaan kun vaihdoin mieltä, itku, heh! Joo kyllä uskoisin että olisi tullut mukavat pelihetket ton kanssa, ei ehkä F.E.A.R:in kanssa (vaikka eiköhän silläkin...), mutta vähän vanhempien kuten HL2:sen yms... kanssa ainakin olisi tullut, aivan karseita nämä pelit jota nyt pelaan...

No kyllä uskon että tolla pelaa noita pelejä, tai olisi, "järkiin" kun tulin, vaikka kyllä edelleen olen sitä mieltä että toi olisi ollut hyvä ostos! Ja mikään itsepäinen en edelleen(kään) ole (ainakaan omasta mielestäni), innokas vaan, ehkä liian, mutta ei haittaa... Joo (ihan) hyviä perusteluja on tullut, mutta ei tarpeeksi hyviä vaihtoon, varsinkaan noi ehdotetut koneet jotka on vaan hädin tuskin parempia, vaikka sama hinta on, ilman näyttöä (Anttilan koneessa on vielä hemmetin hyvä sellainen, tai iso ainakin, heh)! Ja vai että tekosyitä, buahah, semmosia en tarvi ettei tarvitsisi ostaa "teidän" koneita tai olla samaa mieltä, ihan oman mielen mukaan meen...

Vai että bechillä oisin lomalla, jaa milläs lomalla, ihan töissä olen (koko kesänkin...), eli eipäs nyt keksitä omasta päästä tommosta shittiä... Joo en aio kuitenkaan koko kesää maata sisällä pelaamassa (vaikka suurimman osan kylläkin...), kyllä nyt välillä sitä palloa käyn potkimissa sekä käyn ulkona "huvittelemassa" (Linnanmäki, Suomenlinna yms...)! Ja mitä bissehumaliin, ei maistu noi "turhukkeet", mutta kotona makoilu kalsareissa kyllä todellakin maistuu, heh! Joo tervemenoa Italiaasi, toivottavasti saat auringonpistoksen, mun pelatessa Virtua Tennis 3:sta ilman "vaaroja", heh!

Joo vastasimpa nyt kuitenkin vaikka..., eiku mähän vaihdoin päätöstä, no mutta silti olisin vastannut, heh! Joo lainaile sä muitten, mä lainaan/keksin oman, heh:

Shiraz84: KAIKKI SYYT, JOTKA ESTÄVÄT UUSIEN PELIEN PELAAMISEN OVAT HÖLMÖJÄ RATKAISUJA!

Vähän kökkö ajoitus kun vaihdoin jo, mutta vastataan silti, heh:

Joo ei ole kokemusta noista famikoista yms... ja en sitä aio hankkia, paitsi jos jollain kaverilla/tutulla on hyvää kokemusta niistä, mutta empä ole semmosta kuullut... Joo ja mitä kohtiisi, johan sanoin että en aio päivittää tota, vaan ostaa sen siksi aikaa kunnes saan sen paremman...

No kyllä mä kuuntelen, mutta eniten jäi mieleen kehut (joita on siis tullut...), joten päätin sen hommata vaikka suurinosa oli vastaan, itekkin vähän, mutta niin vähän että kyllä se oli ostettavan arvoinen... Ja kuten sanoin, alussa en ollut varma, mutta kehuja kun sateli (vaikkakin haukkuja enemmän, itku...) niin kyllä se alko olemaan jo aika varma ja kun parempaa ratkaisua ei tullut (kunnes nyt...) niin tohon oli tyydyttävä!

No mutta nyt kun on kolkki keksitty niin se adios Anttilan paskakasalle, itku, heh! Tullaan sitten jossain vaiheessa kyselemään mitä osia siihen omakokoamaan sitten kannattaa pistellä...

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 03.06.2007
  4. GoldenFIN

GoldenFIN Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei jumalauta jätkä! Ei voi sanoa kun HAHAHA! Mene vaan Anttilaasi ostamaan ja kokemaan miten FEARIT ja kumppanit tolla pyörii, oikeen odotan, että tuut tänne itkemään, HEH! Sit nää sun hehhit menee aivan liian pitkälle, aikuinen ihminen, viettää koko kesän tietokoneen ääressä. Ei helvetin helvetti siin on kans yks no-life! HAHA!

Tää on aika huvittava juttu:

JA

Ei vittu, minkä ikänen olet? Siis '84 syntynyt vai? Eli 23v? Ei vittu osaat olla naurettavan ristiriitainen jätkä! Sähän puhut ihan PASKAA. Noista quoteista näät mitä paskaa nytkin puhut. Kun tätä hullun pitkää viis sivuista topicia kattoo niin täällä on varmaan 95% viesteistä tota Anttilan konetta vastaan ja sä otat noi 5% kehut vakavammin kuin 95% asiaa vastaan olevat! Ja sitten tossa Smartit.fi:n jossain palaute topicissa oli yli puolet positiivisia kommentteja ja negatiivisia alle puolet ja heti jäi negatiiviset kommentit mieleen. SE ON HALUSTA KIINNI minkälaiset palautteet jää päähän! Ja sun asenne on aivan väärä täällä.

Kuulepas nyt tämä:

On 110% täyttä asiaa!

tämä:

On täyttä paskaa!

Sä teet ittestäs mun mielestä aika naurettavan näkösen +23 vuotiaaksi. Mä oon 15 kohta vasta 16, LOL.

Ja kaiken lisäksi olet omahyväinen. Naurettavaa.

EDIT: typo

Viimeksi muokattu: 03.06.2007
  5. GoldenFIN

GoldenFIN Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    vahinkoviesti

Viimeksi muokattu: 03.06.2007
  6. vekarppe

vekarppe Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vieläki tää jatkuu :DDD

7. Shiraz84

Shiraz84 Guest

No kohta kyllä menenkin ihan vaan sen takia että voi nauraa päin sun naamaa kun F.E.A.R. pyörii kun unelma, HEH-HEH!

Joo 84 a.k.a. 23V ollaan ja sua tässä käy kateeks, sun "huonoutta"! Ja mähän sanoin että suurin osa on vastaan, mutta se riitti että jotkun on puolella, kun kerran ite on, tai siis olin (kolkki kun hankitaan, paitsi naurujen takia vois ton Anttilan "unelman", heh...) Ja mitä asenteeseeni, mun mielestä siinä ole mitään vikaa, sen puolella olen mitä haluan, teitä nyt rupea mielistelemään...

Ja mitä "omahyväisyyteen", mikäs ollessa ku ite sen "keksi", eipä teiltä näkyny konsoli suosituksia... Ja sitäpaitsi toi oli puoliläppä (vaikkakin totuuteen pohjautuen...), etkö nähnyt HEH sanaa, heh!

8. GoldenFIN

GoldenFIN Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Naurettava ihminen. Huomaatko taas yhden asian: Sä puolustit itteäs tolla viime viestillä, noh, kumpi on sillon vahvemmilla, heh?

Hajoa erakkoisuuteesi. Suurin sosiallinen tapahtuma on sulla tällä viikolla varmaan tähän topiciin kirjoittaminen, hehheheheh! = Mitäköhän sinne ollaan tänään kirjoiteltu, heh!

Mene vaan ostamaan se Anttilan kone niin katsotaan mitä mieltä olet, pyöriikö FEAR "ilman kitkaa". Joo nyt loppu tää paskan jauhaminen. Tää topic luotiin siihen, että saat mielipiteitä valintaasi. Olet niitä saanut ja oot mukamas ottanut ne huomioon valintaa tehdessäsi (mitä en todellakaan usko) tää keskustelu on mennyt jo kauan "off topicin" puolelle lievästi sanottuna tää menee asian sivusta. Hyviä jatkoja vaan Xbox 360:sen kanssa, sehän on ihan jees, varsinkin jos tykkää konsoleilla pelata. Itteäni ne ei oikein lämmitä, varsinkin se tönkköisyys FPS-peleissä.

Peace.

9. Shiraz84

Shiraz84 Guest

Typerä ihminen ku vaan jankkaa turhuuksia...

Joo en ole hajoamassa, varsinkaan ku en sellanen ole vaikka mielellään olisin, voisikin erota töistä ja pelata vaan kolkilla muutaman kuukauden, heh!

No kohta menenkin niin huomaat kuinka väärässä olet, varmana pyörii F.E.A.R... Joo offariin on menty, ketä saammekaan kiittää, no urheilevaa herra Kekkostamme, jos jatkossa pöliset sille Kekkos taululles/työpöytäkuvalles/mille lie... Joo ja arvaa kaks kertaa lämmittääkö mua, mutta pakko siihen nyt on vaan tyytyä ku Kekkosille ei Anttilat kelpaa, pitäisi kyllä lyödä luu kurkkuun ostamalla se ja nauramalla päin naamaa, mutta jätetään se jollekkin muulle...

Vai että peace, harkitaan...

10. Sebu92

Sebu92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Yhteen kysymykseen et ole osannut vastata:
    Miksi tulit kysymään asiasta, jos olit jo päättänyt?

PS:Hyvät tietokoneen kajarit sulla, ei siinä mitään. Mulla samat. ;)

11. Shiraz84

Shiraz84 Guest

Ai en vai, *köh* *köh*

Eli kehujen takia (vaikka niitä paljon vähemmän oli...) päädyin tohon!

PS.Joo hyvät kajarit kieltämättä, onneks ne käy kolkkiin niin ei jää "pölyyntymään" jonku kannettavan käytössä...

12. jusunakki

jusunakki Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ei voi muuta sanoa kuin että, Heh!

13. GoldenFIN

GoldenFIN Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Veit sanat suusta, heh!

14. Shiraz84

Shiraz84 Guest

ÄÄHÄHÄHÄHÄÄÄÄÄÄÄääääääää, kissa vei kielenne, HEH!

15. jamili

jamili Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Varmaan tähän vastattu jo mutta omassa Compaqissani minkä ostin joskus vuosia sitten oli tommonen "sinetti" vaan tossa kovojen/cd-/dvd-asemien kohalla, ostin uuden näyttiksen kun piti viiä huoltoon vanhan vaihto vaan takasin :D

16. juhis

juhis Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=30644&tyyppi=1

Eihän tuo tietysti tarkoita että kaikki pakettikoneet olisivat... hmm.. täysin epäonnistuneita.

Mutta tämäkin postaus taitaa olla jo OT, kun keskustelu on siirtynyt paljon mielenkiintoisempiin aiheisiin. Hienosti haettu mukaan jopa Kekkonen, toisen huonous ja kaikista pyhin eli vittu.

17. Fevermist

Fevermist Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    ARGH...
    admin pistä tämä ketju lukkoon, tai pitää varata psykiatrilta aika kun polla ei kestä.

kiitos.

18. widetrak

widetrak Guest

@shiraz

tilaa ny ihan suosiolla sieltä smartit:lta se kone.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 04.06.2007
  19. vekarppe

vekarppe Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    HP on nyt täällä! :D Kone on ainakin tyylikkään näkönen, kiiltävä musta. Tässä oon nyt toista tuntia tällä leikkinyt ja täytyy sanoa että näyttö on kyl kamala :S Tää toistaa värit omituisesti. Eikä kehuttu My Display -toiminto auta asiaan. Elokuvissa sitä ei huomaa, mutta nettiä selatessa kylläkin. En tykkää yhtään. Näyttöä ei voi tai sitä on todella vaikea kalibroida (DVI liitäntä). En oo viä kerinny testaan pelejä. Säätämällä oon saanut värit ees johonkin ruotuun, oletuksena iha pielessä :(((

EDIT: kun näyttö on musta oma peilikuva heijastuu pahasti.

Viimeksi muokattu: 04.06.2007
  20. Mannequin

Mannequin Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Markettikoneet... Nää Anttiloiden, Markantalojen koneet on aivan pelkkää shittii. Pappa osti 2 vuotta sitten Acerin koneen, kyllähän sillä pyörii CSS ja tämmöset keskinkertaiset nettiräiskintämätöt ihan hyvin, mut... mitään uutta osaa et voi laittaa koska takuu menee tai kotelo on liian pieni tai muuten vain ei sovi yhteen muiden osien kanssa jne... JA SITTEN VIELÄ TÄMÄ: mitään ohjelmistosoftalevyjä ne ei anna mukaan (ainakaan ilmaiseksi). Heti ekoina päivinä siihen koneeseen hyppäs joku viirus joka sai koneen aivan sekaisin ja piti uudelleenasentaa windows... Sinne meni kaikki ohjelmat sun muut sellaiset. Siitä sitten markantaloon kinuamaan recovery levyä... rahapussin kanssa tottakai. Täyttä paskaa sanon minä. Kokoaisin suosiolla oman koneeni sitten 3 kk:n päästä jos minulla olisi rahaa siihen, mutta eipä tuollaiset silmäkarkkipelit paljoa kiinnosta. Kesällä on paljon muutakin tekemistä kun 24/7 nolife räpeltäminen ruudun ääressä.

21. Datamon

Datamon Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo tän shiraz84:sen on ihan turha tulla vinkumaan tosta 3kk että se on pitkä aika. mulla oli kuule vähän aikaa sitten vielä amd 1,4ghz, 256mb ram,160gt kovo ja näyttiksenä tykki geforce 2 että kaverit pelaili täyttähäkää uusimpia pelejä ku minun kone ei enään ees san andreasta pyörittänyt kunnolla. ja todellakin jotain 8kk ootin uutta konetta että se siitä että jos toi 3kk on mahoton ottaa nii naurrettava no life oot jos todellakin oot vielä 84 syntyny. ja jos ostat ton x360 sen takia että et jaksa oottaa ni ei hyvää päivä sullekkin. oikeen säälittää tollasten puolesta. sori kritiikki mutta pakko

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu