1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

AntiVir Personal Edition?

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi alias90 01.03.2005.

  1. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Tuskin se AntiVir sun modeemias sentään oo sekottanu... eiköhän tämäkin vika oo siel käyttäjä puolella.
     
  2.  
  3. alias90

    alias90 Regular member

    Liittynyt:
    03.01.2005
    Viestejä:
    140
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä vähän ihmetyttää tuo AntiVir...Ennen se toimi täydellisesti..mutta nyt päivitykset ja itse ohjelma on ruvennut temppuilemaan. Olisikohan ohjelman tekijät mokanneet jotakin pahasti? Mitä mieltä olette?
     
  4. Osku87

    Osku87 Regular member

    Liittynyt:
    30.11.2004
    Viestejä:
    2,634
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mulla täs hetken aikaa toimi päivitykset huonosti, mutta nyt taas täydellisesti. Oon ollu tyytyväinen kyllä tähän. Eihän tätä vaikka F-Secureen voi verrata, mutta on kyllä todella hyvä ilmaiseksi ohjelmaksi.
     
  5. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    päivitykset toimii huonosti koska servereitä on todella vähän AntiVirillä... muuten todella hyvä ohjelma.. :)
     
  6. alias90

    alias90 Regular member

    Liittynyt:
    03.01.2005
    Viestejä:
    140
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen myös samaa mieltä, että sitä ei voi verrata f-secureen...kun minulla oli käytössä f-secure ja koneeseen iski 8 trojalaista, niin se ei pystynyt poistamaan niitä...
     
  7. Osku87

    Osku87 Regular member

    Liittynyt:
    30.11.2004
    Viestejä:
    2,634
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Alias90: Tunnistikohan Antivir niitä? En usko. Vaikka F-Secure ei niitä poista se edes tunnistaa ne.
     
  8. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Kyllä Antivir tunnistaa todella hyvin uusimmatkin virukset. Päivityksiä tulee lähes päivittäin ja eipä oo itel ollu viel yhtäkään örkkiä mitä se ei ois tunnistanu.
     
  9. alias90

    alias90 Regular member

    Liittynyt:
    03.01.2005
    Viestejä:
    140
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kyllä minä vähän luulen, että AntiVir olisi pystynyt poistamaan ne virukset...f-secure ei suostunut edes uudelleennimeämään niitä....
     
  10. Osku87

    Osku87 Regular member

    Liittynyt:
    30.11.2004
    Viestejä:
    2,634
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Käsinpähän ne saa hyvin poistettua. Ittellä justiin saman F-Secure tehnyt ja käsin kyllä onnistui poistamaan. Nythän ei ole kysymys viruksista vaan troijalaisista. Epäilen tuota Antiviriä vieläkin. Kokeilen tuossa kun jaksan skannata tämän koneen kiintolevyn toisen koneen F-Securella ja katotaan mitä löytyy.
     
  11. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Joo no käsinhän ne yleensä parhaiten poistaa mut siinä vain saattaa olla kovempi urakka ku pelkästään yhen tiedoston deletointi...(rekisterin siivous ym...)

    No sehän on tietysti jokaisen oma asia mihin uskoo. Mut et mielummin käytän ilmaista softaa ja epäilen toimiiko se ku maksan softasta ja silti epäilen.. ;)

    Eli ethän voi olla yhtään sen varmempi F-Securen toimivuudesta ku minkään muunkaan antivirus softan. Voi käydä niin että F-Secure löytää jotain mitä esim. AntiVir ei löydä mut voi käydä myös toisinpäin...

    Eli tuskin mikään firma takaa antivirus softan toimivuuden 100% varmaksi. (eli niin että se tunnistaa täysin myös kaikki uudetkin virukset)
     

Jaa tämä sivu