1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Antennisignaali liian heikko?

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi t0nza90 13.08.2006.

  1. t0nza90

    t0nza90 Member

    Liittynyt:
    14.07.2006
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin tuossa joku aika sitten ASUS MyCinema P7131 Hybrid -tvkortin, sain sen toimimaan, mutta erittäin usein kuva takkuilee pahastikin. Eli vääristyy tai katkeilee. Kuva: http://koti.mbnet.fi/t0nza90/prog.jpg Käytän ohjelmana ProgDVB:tä (kortin mukana tullut ohjelma ei toiminut)
    Tähän on ilmeisesti syynä heikko antennisignaali? Mitä kyllä ihmettelen, sillä asun Helsingissä, ja käytän antenninani verkkokaupassa myytävää procaster 350-antennia. ProgDVB näyttää antennisignaalin Quality: 0% :)O) ja Level: 100%
    Ylen kanavat näkyvät yleensä melko hyvin, mutta muut kanavat takkuilevat, mikä voisi auttaa?
     
  2.  
  3. TorppaT

    TorppaT Member

    Liittynyt:
    21.09.2006
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on samoja ongelmia. Laitteena on kuitenkin Anysee E-30 USB-laite antenniverkkoon. Asun vihdissä. Paikalla missä asun on huonosti näkynyt analogiset kanavat, ja digiboksi toimi, mutta sitten laatu katosi siitäkin. Kanavat löytyy, mutta niitä ei pysty katsomaan, olen koittanut myös asettaa taajuudet. Mitä voisin mahdollisesti tehdä?
     
  4. t0nza90

    t0nza90 Member

    Liittynyt:
    14.07.2006
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla sitten autto ku käänsin antennia 45 astetta ikkunaan päin :D
     

Jaa tämä sivu