1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma Antakaa nyt apua tähän hitaaseen nettiin

Viestiketju WLAN ja lähiverkot -osiossa. Ketjun avasi Hanssi21 29.10.2014.

  1. Hanssi21

    Hanssi21 Member

    Liittynyt:
    03.01.2009
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Meillä on kaapeli netti, wifi kämpillä ja kämppis katsoo omassa huoneessaan jotain ihmeen netti televisiota ja videoita melkeinpä 24 ja 7

    Joten mulla ei toimi netti melkeen ollenkaa tai hyvin hitaasti.
    Onko mitään ohjelmaa ynm sellasta että saisin itelleni varattua tota kaistaa että se tulis mulla nopeemmaks.

    Rupeaa pää hajoamaan, kun olen sille jo sanonut että lopettaa sen videoitten kahtelun, mutta ei mene jakeluun. Sano vaan että ei se nopeutee vaikuta vaikka mä kattelenkin videoita.

    Onko yhtään ideoita?

    Kiitos jo etukäteen jos vaivauduit vastaamaan viestiin..
     
  2.  
  3. JoniS

    JoniS Active member

    Liittynyt:
    06.10.2008
    Viestejä:
    2,951
    Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
    Modeemin asetuksista voi saada säädettyä tuota kaistan käyttöä tietyille palveluille.

    Toinen on asentaa limitteri sinne kämppiksen koneelle, mihin hän tuskin kuitenkaan suostuu vaikka ei hänen käyttöön vaikuttaisi.

    PS. Puhumalla tuo olisi kaikki paras selvittää eikä pakko keinoin niin molempien sitten mukava siellä oleilla se loppuaika mitä on.
     
  4. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,093
    Kiitokset:
    1,207
    Pisteet:
    243
    Mikä sen kaapeliliittymän nopeus on? Ettei olisi vikaa myös sinun koneesi wlan-asetuksissa, sillä kyllä kaapeliliittymästä pitäisi riittää kaistaa kahdellekin koneelle.
     

Jaa tämä sivu