1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Android tai E7

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Nikotiko 07.04.2011.

  1. Nikotiko

    Nikotiko Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2009
    Viestejä:
    461
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Okei. Mä en sitä kuitenkaan niin paljoa tarvi et ostaisin. Oikeestaan en käytä sitä koskaan. Onhan meillä ihan tollanen tomtomikin.
     
  2.  
  3. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Google maps nyt löytyy joka puhelimesta enkä sitä siis tarkoittanut. Eikä sitä oikein navigaattoriksi voi edes kutsua.(Ellei modaa ja ota käyttöön brutmapsiä jossa on navigointikin) Uudessa Sensessä Desire HD:ssa on se Locations navigaattori vielä erikseen ja se taitaa maksaa. Tosin androidiin on saatavana useita eri navigaattoreita; Navigon, sygic yms.. Ne maksavat, mutta löytyvät netistä ;)
     
    Viimeksi muokattu: 08.04.2011
  4. Nikotiko

    Nikotiko Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2009
    Viestejä:
    461
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Alko kyllä ottamaan aivoon äskenkin kun makailin tossa sängyllä. Katsoin sähköpostit: 4 uutta sähköpostia. No ei mitään toivoa lähteä kännykällä lataamaan tätä AfterDawnia ja kävi kyllä kovasti mielessä että viis näppäimistöistä ja näytöistä, kerran vaan eletään.

    HTC Desire HD:ssa siis olisi 4,3 tuuman näyttö vaikkakin on vaan LCD, mutta kuulemma hyvä?
    Tää houkuttelis kyllä ihan nannasti kun se vieläpä on halvempikin!

    Nokia E7 (linkki) 22e/kk (24kk sopimuksella yht. hinta 528 €)

    HTC Desire HD (linkki) 18,90e/kk (24kk sopimuksella yht. hinta 453,60 €)

    Tuli sitten sekin tässä mieleen, että Androidillehan ei ole saatavilla Angry Birdsistä muuta, kun vaan se mainosversio? Aika lame. Tää vaikuttaa valintaan myös vähäsen.

    En huomannu sun lisäystä.

    Nojoo kävisinki jos vois... :/ Tää pusikko missä asun on täys peräpajula eikä täällä oo oikeen mukavaa käydä kaupoissa joissa myydään kännyköitä ku myyjät rupee tyrkyttämään melkeen ennen ku ehtii ovesta sisään. Ei anna kokeilla rauhassa. Ja riippuu tietty siitäkin löytyykö sieltä hyllyistä sitä luuria josta olisin kiinnostunu.

    Oon käyttäny ainoastaan Nokian kosketusnäytöllisiä puhelimia, ja vihaan sitä T9 näppäimistöä. Vaakatason qwertyn kanssa ei sentään hermot mene, mut ei sekään mikään unelma oo kun virhepainalluksia tulee jatkuvasti.

    Toimiikos muuten nykyään jo nää maksullisten sovellusten osto sielä Android Marketissa?

    Kerbolle:

    Eikös sulla ollu toi Desire HD?

    Siinä kun on noi oudot pikkukannet tuola takana, niin miltä ne tuntuu käytössä? Natiseeko ne, tuntuuko ne siltä, että ne irtoais? Vai onko ne lujasti paikallaan eikä irtoile turhaan?
    Ja vaikuttaako ne mitenkään käytettävyyteen tai yleiseen tuntumaan puhelimen kädessäpidon suhteen?

    Tietenkin sitten alkoi taas vaivaamaan se qwerty:n puuttuminen, ja tuli mieleen se, että kuinka hankalaa on päästä käsiks merkkeihin, esim kaksoispiste tai kautta merkit? Voisko joku laittaa jotain kuvia, jos jaksaa?
     
    Viimeksi muokattu: 09.04.2011
  5. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Toimii, mutta pelkästään pankkikortilla/Visalla. Ei puhelinlaskulla. ( Kuten Nokia Ovi kaupassa)
     
  6. Nikotiko

    Nikotiko Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2009
    Viestejä:
    461
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo hyvä. En mä sitä puhelinlaskuhommelia oo ikinä tarvinnukkaan, koska siitä tulee vaan pelkästään valituksia ku puhelinlaskua en ite maksa vielä.

    Kyllä mä nyt tohon Desire HD:hen oon taittumassa ja aika reilusti. En tajuu miten aikasemmin olin niin sokee tohon Nokiaan. Mut kiitos teille avusta!! Vielä kun tähän kysymykseen sais vastauksen.
     
  7. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    No sitähän minäkin silloin sanoin, että Android on tämän päivän sana.....
     
  8. Keipis

    Keipis Member

    Liittynyt:
    05.02.2007
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselläni on LG-P99O OPTIMUS 2X osta se niin saat tehoa ja grafiikka pyörii komeasti. On tupla prossu puhelimessa ja hdmi liitäntä suoraan töllöön niin pyörii hd videot komeesti.
     
  9. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Samoin! Minullakin on toi. Eikös oo hyvä puhelin?
     
  10. Nikotiko

    Nikotiko Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2009
    Viestejä:
    461
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mä en sitä HDMI liitäntää tarvitse kun meillä ei edes ole HD telkkaria. Enkä myöskään kaipaa kännykältä tehokkaampaa toimintaa kuin mihin tietokoneeni kykenee.

    Luulisin, että nyt lähden ton Desire HD:n kelkkaan, vaikka siinä nyt ei olekaan sitä AMOLED näyttöä. Netin selaus näyttää olevan nopeempaa ku iphonella, HAH!

    iphonessa saattaa olla sulavammat scrollaukset, mut mä en mätiin omeniin koske edes pitkällä tikulla.
     
    Viimeksi muokattu: 09.04.2011
  11. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Ja Siihen Desire kännykkään saa ladattua Android marketista uuden Flashin. Voit latailla sovelluksia kännykkään kätevästi tietokoneelta netistä Android marketista..... toimii pilvessä. Aika hyvä tekniikka.
     
  12. Nikotiko

    Nikotiko Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2009
    Viestejä:
    461
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Noh onkos näihin Androideihin saatavilla semmosta sovellusta jolla saa helposti siirrettyy tiedostoja kännykkään tietokoneelta? Tai lähettää jonku linkki?
     
    Viimeksi muokattu: 09.04.2011
  13. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Sitä en tiedä, mutta jatkossa yhteystiedot voi laittaa automaattisesti menemään Gmailiin, ja siellä niitä voi muokata. Ne siirtyvät sieltä myös puhelimeen automaattisesti. Minä olen siirtänyt kaikki käsipelillä kännykkään tietokoneelta. Muistikortti kannattaa sitten alustaa kännykässä ennen sen käyttöä.
     
  14. Nikotiko

    Nikotiko Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2009
    Viestejä:
    461
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Okei. Meinasin kun Nokialla on tommonen "Nokia Drop" niminen sovellus, painaa selaimessa nappia ni linkki menee suoraa puhelimeen, mut joo, ihan turhaahan se on ku ei niitä pysty sillä selaamaan.

    Sillä samalla sovelluksella pystyy vaihtamaan taustakuvan ja lähettää kuvan suoraa puhelimeen. Aika kätevää kyllä, mut ei sillä voi mitään muuta lähettää.
     
  15. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    On olemassa kylläkin yksi sovellus nimittäin Dropbox. https://market.android.com/details?id=com.dropbox.android&feature=search_result

    Lataat vain sen kännykkään ylemmästä linkistä ja tietokoneeseen täältä: https://www.dropbox.com/

    Kyseinen ohjelma on tavallaan pieni kovalevy pilvessä. Eli voit laittaa tietokoneelta siihen tiedostoja ja katsoa/ladata niitä kännykällä.

    http://www.youtube.com/watch?v=OFb0NaeRmdg
     
  16. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    On olemassa kylläkin yksi sovellus nimittäin Dropbox. https://market.android.com/details?id=com.dropbox.android&feature=search_result

    Lataat vain sen kännykkään ylemmästä linkistä ja tietokoneeseen täältä: https://www.dropbox.com/

    Kyseinen ohjelma on tavallaan pieni kovalevy pilvessä. Eli voit laittaa tietokoneelta siihen tiedostoja ja katsoa/ladata niitä kännykällä.

    http://www.youtube.com/watch?v=OFb0NaeRmdg
     
  17. Nikotiko

    Nikotiko Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2009
    Viestejä:
    461
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Okei, toi on just semmonen mitä oon tarvinnutkin!! Kuinka paljon sielä on sitten sitä tilaa tiedostoille?
     
  18. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Ilmaista tilaa 2 Gigaa.
     
  19. Nikotiko

    Nikotiko Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2009
    Viestejä:
    461
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Okei, saako sitte lisää maksua vastaan?
     
  20. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Jollakin tavalla taitaa saada: https://www.dropbox.com/referrals

    https://www.dropbox.com/plans

    Tuossa viimeisessä likissä voi ostaa ihan 100 gigaan asti tilaa... 100 gigaa maksaa noin $19.99/month or $199.00/year

    Ja 50 gigaa noin $9.99/month or $99.00/year
     
  21. Nikotiko

    Nikotiko Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2009
    Viestejä:
    461
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Selvä, en mä tarvikkaan sen enempää, et eiköhän se 2 gigaa riitä ihan hyvin.
     

Jaa tämä sivu