1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Android puhelinta ostamassa

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Larzaa 31.03.2011.

  1. Larzaa

    Larzaa Member

    Liittynyt:
    31.01.2010
    Viestejä:
    31
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moi,

    Tällä hetkellä minulla on Samsung Wave (s8500) ja sen OS on sen verran p*ska ettei sitä enää jaksa. Tähtäimessä oli ensinki, että venailen iPhone 5, mutta siihen nyt on vielä puoli vuotta ja muutenkin iPhonet tuntien, se tulee maksamaan lähemmäksi 1000€ (32GB). Joten oon nyt ajatellu joko Samsung Galaxy S2 tai LG Optimus X2. Molemmissa on Android, 8MP kamera jne mutta ainoa jossa olen skeptinen on, että miten nuo akun kestot, koska mitä nyt olen katsonut noita YouTube videoita, niin Optimuksesta sanotaan, että akku kestää päivän verran jos käyttää jatkuvasti appseja. Galaxystä ei nyt vielä löydy tietoa akun kestosta. Tosin itse käyttäysin appseja muutamia kertoja päivän mittään, jos lainkaan, niin se akku saisi olla ihan sellanen että se kestää koko päivän läpi.
    Tosin yksi asia missä Galaxyssä tulee suuri miinus on, että se on todella iso (4.3" näyttö).

    Eli, kysymys on, että kumman ostan LG X2 Optimuksen, Samsung Galaxy S2 vai odotanko jotain muuta puhelinta jossa on samanlaiset speksit?

    Niin ja ihan btw kysymys, kuinka paljon Optimuksen 2.2 Android eroaa Galaxy S2n 2.3 Androidista?
     
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Itselläni on juuri se Lg optimus 2x kännykkä. Siitä löytyy Android 2.2.2 käyttis ja Full hd videokamera. Sen näyttö on 4 tuumaa kuin taas Samsungin 4.3..... Lg mahtuu paremmin taskuun.....
     
  4. Solonen

    Solonen Member

    Liittynyt:
    17.07.2007
    Viestejä:
    86
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  5. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Verkkokaupan mukaan siinä ei välttämättä toimi tietyn operaattorin mms viestit.....
     
  6. Solonen

    Solonen Member

    Liittynyt:
    17.07.2007
    Viestejä:
    86
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sama juttu jokaisella androidilla, saunalahti, elisa ja sonera ainakin toimivat täysin!
     
  7. Tepsu9

    Tepsu9 Active member

    Liittynyt:
    11.10.2004
    Viestejä:
    2,210
    Kiitokset:
    130
    Pisteet:
    93
    Joihinkin malleihin on saatavilla (ainakin suosituimpiin)tehoakkuja mutta se taas lisää kännyn paksuutta.
     
  8. delic

    delic Regular member

    Liittynyt:
    14.04.2010
    Viestejä:
    100
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Ota ihmeessä galaxy s2 jos koko ei pelota. Siinä on kyllä tykein puhelin ikinä ainakin ennakkonäkemän perusteella.

    Ite tosin venailen nimenomaan tota iPhone 5:sta, koska ei tuollaiset jättiluurit nappaa. Tosin täytyy toi samppa kyllä livenä nähdä, on se niin ohut, että se kompensoi isoa kokoa varmaan aika paljon, mutta mitä tänään videoita siitä katsoi unboxing videoita niin olihan se valtavan kokoinen.

    Tällä hetkellä kailleimmillaan elisalta lähtee iPhone 4 3gb 699e, on mielestäni aika kaukana 1000e:stä, enkä usko, että vitosen hinta tuosta enää nousee. Eihän iPad 2:n hintakaan ollut yhtään isompi kuin ekan.
     
    Viimeksi muokattu: 22.04.2011
  9. Solonen

    Solonen Member

    Liittynyt:
    17.07.2007
    Viestejä:
    86
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Omenat on ruokaa, ei käyttöesineitä.. Ja jos ominaisuuksia haluaa, niin omenat kannattaa kiertää
     
  10. JussiFX

    JussiFX Member

    Liittynyt:
    07.08.2009
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    16
    Pisteet:
    18
    Kannattaa varmaan katsella jotain Galaxy S II:sta. LG:stä ei ole itsellä hyviä kokemuksia.
     
  11. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Minulla taas on hyviä kokemuksia. On nimittäin nopeampi kuin Samsung galaxy s2. Johtuu siitä, että Lg on tetra 2 suoritin kun taas Samsungissa sen oma.
     
  12. Solonen

    Solonen Member

    Liittynyt:
    17.07.2007
    Viestejä:
    86
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16

Jaa tämä sivu