1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Android Market Brobleema (Huwaei u8800)

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi visa12 21.12.2010.

  1. visa12

    visa12 Member

    Liittynyt:
    27.02.2010
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nyt kun on päivittynyt tämä ''uusi'' android market aina kun menen marketiin niin tulee Kaatumisilmoitus, jonka jälkeen marketti käynnistyy uudelleen. myös sattunaista sammahtelua on esiintynyt kyseisen päivityksen jälkeen. Jos joku osaa autta (itse olen käyttänyt androidia vaivaiset 6 päivää)
     
  2.  
  3. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Koitappa ihan käynnistämällä puhelin uudestaan. Sekin yleensä auttaa.

    Katso samalla, jos puhelimeen olisi tullut jotain omia päivityksiä (valmistajan sivuilta tai puhelimessa on varmaan itsessäkin joku tsekkaus "ohjelma" asetuksissa yleensä about phone kohdassa)
     
  4. visa12

    visa12 Member

    Liittynyt:
    27.02.2010
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Käynnistetty on (kun käynnistelee joskut ihan omiaan) kertaa Tsekkausohjelma on tsekattu
     
  5. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Koitappas sitten application settingsseistä tyhjentää marketin cache ja datat.

    Jos ei auta, samasta paikasta sitten uninstalloit uuden päivityksen.
     
  6. KOD0U

    KOD0U Member

    Liittynyt:
    30.06.2009
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    13
    Itsellä sama ongelma. Puhelin on uudelleen käynnistetty ja kokeilin jopa palauttaa tehdasasetuksia, mutta ei toimi. Market toimii, kun poistaa päivitykset, mutta vain yhden kerran.. Tää ongelma siis ilmaantu sen päivityksen yhteydessä. Tätä myöskin pikasen googlauksen yhteyessä esiintyy muissakin malleissa, mutta ei kaikilla. Outo juttu. Mutta joka tapauksessa yhden käynnistyksen saa, kun menee:
    ->Asetukset
    -->Sovellukset
    --->Hallitse sovelluksia
    ---->Market
    ----->Poista päivityksiä.
     
  7. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Älä asenna enää sitä uutta päivitystä. Vai asentuuko se jotenkin itsestään ja taas lopettaa toiminnan?
     
  8. visa12

    visa12 Member

    Liittynyt:
    27.02.2010
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo kyllä ihan itsestään asentui ja sit kun sen poistaa se asentuu koko ajan uudestaa
     
    Viimeksi muokattu: 23.12.2010
  9. KOD0U

    KOD0U Member

    Liittynyt:
    30.06.2009
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    13
    Olen kanssa yrittänyt etsiä jotain, mistä saisi tuon automaattisen asennuksen laitettua pois, mutta ainakaan toistaseks ei oo löytyny mitään. Foorumeilta olen myös yrittänyt katsella, mutta kaikissa vaan ehdotetaan puhelimen sulkemista ja tehdasasetusten palautusta, mikä ei siis ainakaan minulla toiminu.
     
  10. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Teittehän puhelimenne ensimmäistä kertaa avatessa (tai resetin yhteydessä) heti sen google tilin luomisen tai kirjautumisen? Muistaakseni jollain oli ongelmia joskus marketin kanssa jos ei ollut tehnyt heti sitä google tiliä puhelimeen.

    Tätä ongelmaa näyttää kyllä olevan muillakin paljon mitä netistä googlettelin, eikä kenelläkään oikein mitään ratkaisua. Jollain on toiminut tuo tehdas asetusten palautus.
     
  11. KOD0U

    KOD0U Member

    Liittynyt:
    30.06.2009
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    13
    Tänään huomasin, että päivitys ei tule enää automaattisesti. Olisiko Google ottanut sen pois jakelusta? Mutta nyt ei ole enää ongelmaa, koska Marketin vanha versio aukeaa joka käynnistyksellä ilman mitään poistoja.
     
  12. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    No, hyvä homma ettei päivity enää automaattisesti. Pystyy sentään latailee jotain ;)
     
  13. visa12

    visa12 Member

    Liittynyt:
    27.02.2010
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Täällä kylläkin päivitti vaikka vain poistin päivityksen niin asentu uudelleen :-(
     
  14. KOD0U

    KOD0U Member

    Liittynyt:
    30.06.2009
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    13
    Ihme homma kyllä jos vain mulla lopetti temppuilun.. :eek: Mutta nyt tosiaan on ainakin tämän päivän toiminu sillä vanhalla marketin versiolla ihan normaalisti. Tietysti toivon, että joskus sen päivitetyn versionkin saisi.
     
  15. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Vanha markettihan on paljon parempi käyttää, minun mielestäni. Itselläkin vanha käytössä.
     
  16. KOD0U

    KOD0U Member

    Liittynyt:
    30.06.2009
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    13
    Taas vaihteeksi alkoi joku päivittely buumi. Alkaa mennä hermot. Ja joo, kyllä se vanha markettikin kelpais ihan hyvin, mutta ärsyttää kun lataa jonkun sovelluksen ja kattoo, että millanen se on ja tämän jälkeen "shoppailemaan" lisää, jolloin joutuu taas poistamaan päivitykset.. :(
     

Jaa tämä sivu