1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Android 300-500€

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi RoBu 28.02.2011.

  1. RoBu

    RoBu Member

    Liittynyt:
    28.02.2011
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No, otsikkohan sen sanoo. Eli Kysyisin, mikä näistä monista mainioista vaihtoehdoista kannattaisi valita. Itse mietin Galaxy S:ää, mutta kuulin siitä huonoa palautetta esim. salaman puutteesta. Joku HTC:n luurikin voisi olla hyvä valinta. Nyt kuitenkin tarvitsisin teidän kokemusten pohjalta apua. Mikä puhelin kannattaisi ostaa?

    Kyllähän noi tuetotiedot voi itekin katsoa, ja niin olenkin tehnyt, mutta se itse käyttö ja sen luontevuus ratkaisee minulle myös. Ideoita?
     
  2.  
  3. Anestic

    Anestic Regular member

    Liittynyt:
    27.11.2007
    Viestejä:
    432
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ideana olisi että odota hetki, 2-ytimisiä on tulossa vähän joka suunnasta ja kiinalaisillakin oli jotain uutuuksia tulossa.

    Nuo kameroiden salamat on järkiään ihan käyttökelvottomia, joten ei se minusta juuri puute ole. Tietenkin jos sitä voi käyttää taskulamppuna niin jees :D Jos kamera on se tärkeä juttu niin hommaa nokia...

    Itselläni on Blade, ja olen todella tyytyväinen. Huaweitakin kehuttu kovasti. Kaverilta löytyy desire ja se on kyllä hyvän oloinen sekin. Itse en ole pitänyt samsungin suunnittelusta pitkään pitkään aikaan, mutta makuasioitahan nämä on...

    Nyt ehkä ottaisin tuon Huawein tai odottaisin ZTE Skaten. Tuo Bladen "kumi"-pinnote on vienyt minut mukanaan kiinalaisten leiriin:)

    Puhuit tuosta käytöstä, mitähän se sinulla on?? Tarvitsetko sitä tehokkainta vai meneekö kevyempi?? Soittelemista ja tekstaamista varten ei ole järkeä ostaa kallista puhelinta...
     
  4. RoBu

    RoBu Member

    Liittynyt:
    28.02.2011
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Käyttö olisi enemmän kuin tekstailua ja soittamista. Kameraa tarvitsen jonkun verran, muttei sen huipputasoa tarvitse olla. Paljon appeja sun muita tulisi ladattua ja pelejä pelattua. Myöskin netissä surffailuun tuo laite tulisi käyttöön. Ja musiikkisoitin siitä samalla tulisi. No, jos sen miettii noin, niin ainahan sitä kannattaisi odotella uusia parempia malleja. Nyt olisi kiva saada jos käyttöön tuo luuri ilman odottelua.

    Tehokkain ei tarvitse olla. Idea olisi, että tämä kännykkä olisi käytössä melko pitkän ajan ja kännykkä saisi olla sellainen, ettei aika aja sen yli hetkessä, jos se on edes mahdollista... :)
     
  5. Anestic

    Anestic Regular member

    Liittynyt:
    27.11.2007
    Viestejä:
    432
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei ole. Menisin siis kauppaan ja kokeilisin eri malleja. HTC:sta kuullut pelkkää hyvää, Samsungista, LG:stä ja SE:stä en ole kuullut mitään (eli tyytyväisiä asiakkaita). LG:stä omat kokemukset on hitaat tai olemattomat päivitykset.

    Mutta nuita tuplaydinmalleja on ihan nurkan takana monta tuloilla, jolloin varmaan myös muut hinnat putoaa niin...

    Noh muistilistana:

    Väh. vanhempi 1 ghz tai uudempi 800 mhz prossu, 512 ram, android 2.2 tai uudempi, korkearesoluutioinen näyttö. Esim. gsmarena.com saat listan laitteista valmistajan mukaan ja voit helposti vertailla.
     
  6. RoBu

    RoBu Member

    Liittynyt:
    28.02.2011
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Viimeksi muokattu: 03.03.2011
  7. SJK

    SJK Regular member

    Liittynyt:
    25.07.2004
    Viestejä:
    205
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse valitsisin noista HTC Desiren tai Samsungin Galaxy S:n. Itse omistan Desiren ja olen myös kokeillut kaverin Galaxya, erinomaisia laitteita kumpikin. Huawein taas jättäisin kaupan hyllylle uusimman Tekniikan Maailman testin perusteella.
     
  8. SpeechMan

    SpeechMan Regular member

    Liittynyt:
    12.08.2007
    Viestejä:
    691
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuohon netin selailuun ja pelailuun liittyen voin suositella hommaamaan HTC Desire Z:n.

    Fyysinen näppis helpottaa mukavasti netinselailua ja etenkin erilaisten emulaattoripelien pelaamista. Itsellä tällä hetkellä hyvinkin kovassa käytössä TigerSNES jonka kanssa tulee vanhoja SNES ropeja (Chrono trigger, Super Mario RPG, yms.) pelattua.

    Prossu ja näyttö ei ole Galaxy S:n luokkaa, mutta fyysinen näppis korjaa tilannetta.
     
  9. repino

    repino Regular member

    Liittynyt:
    07.03.2011
    Viestejä:
    289
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
     
  10. repino

    repino Regular member

    Liittynyt:
    07.03.2011
    Viestejä:
    289
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Älkää naurako innostustani... Lähden juuri hakeen Huaweita postista..voi tulla lievää opettelua Nokialaisen jälkeen..Minulla ainakin speedtestin mukaan Huawein E1820 mokkula on toiminut ihan ok. Siksi kai tilasin tään U8800:n. Toinen syy, että olen mielistynyt tämän Google Chromen toimintoihin. Saas nährä miten tässä nyt sit käy....
     
  11. Anestic

    Anestic Regular member

    Liittynyt:
    27.11.2007
    Viestejä:
    432
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ainahan sitä innostuu uusista vempeistä :D Itelläkin on Androidin opettelu vielä kesken. Uskon että teit hyvän valinnan, on paljon kehuttu tuota puhelinta.
     

Jaa tämä sivu