1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Amiga ongelmat

Viestiketju Kaikki muut pelikonsolit -osiossa. Ketjun avasi gitaristi 11.11.2008.

  1. gitaristi

    gitaristi Member

    Liittynyt:
    01.07.2008
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nyt on ongelma sellainen että ääniä en saa kuulumaan millään ilveellä Amiga 500:sta. Mulla on sellanen kapula (tossa alhaalla) jossa tais lukea amiga 520 joka muistaakseni vain tökättiin koneen taakse. en muista miten johdot laitettiin kun koneessa on kaksi paikkaa ääni johdoille : left audio ja Right audio. ne nyt on selviä mutta entäs siihen kapulaan? äänen voimakkuutta oon säädelly mutta ei kuulu mitään. Joko mulla on johdot väärin tai monitori rikki (amigan äänethän siis tulevat monitorista). Jos on monitorista niin onhan mulla sellanen toinenki vielä varastossa...
     
  2.  
  3. gitaristi

    gitaristi Member

    Liittynyt:
    01.07.2008
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nii ja siis se kapula näyttää tältä
    [​IMG]
     
  4. gitaristi

    gitaristi Member

    Liittynyt:
    01.07.2008
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    äh. unhotakaa mitä luitte... sain äänet ilman kapulaa. Mutta mihin sitä kapulaa sitten käytetää?
     
  5. Reizer

    Reizer Member

    Liittynyt:
    24.07.2002
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kuvan kapula on tv-modulaattori jota käytetään amigan liittämiseen televisioon.
    Amigan äänilähdöt yhdistetään y-piuhalla kapulaan, toisessa päässä kaksi rca-liitintä, toisessa päässä yksi. Kapulasta piuha television antenniliittimeen.
    Monitoria käytettäessä ei tv-modulaattoria tarvita.
     
    Viimeksi muokattu: 04.12.2008

Jaa tämä sivu