Amd athlon X2 6000+ vai Intel core 2 duo 6600?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi juuppeli 08.07.2007.

1. Hempik_N

Hempik_N Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen ehdottomasti samaa mieltä.

2.  
  3. Undercova

Undercova Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    No tuskin hän missään vaiheessa oli ostamassakaan 4 vuotta vanhaa prossua.

4. vaino666

vaino666 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kylläpä kävi joillekkin kovasti kaaliin, mikä prossu on. Huvitti vain lukea atholn:in mielipide intelistä: mulla on ollut kaksi intelin prossua ja toinen kärähti (kellotellessa ? hah haa). Onpa aika kattava näyte. Minä osaisin polttaa vaikka amd:n prossunkin.
    Itse käytän koneeni tehoja pääasiassa elokuvien pakkaamiseen (CCE). Koneessa on nyt Athlon 64 San Diego-ytimellä ja olen varsin tyytyväinen pakkaustehoon. (kokemusta ei ole intel koneista, mutta joku voisi kerto kuinka kauan tuollainen tuplaydin pakkaa 2 h elokuvaa CCE 9-passilla)
    Siirryin käyttämään rebuilderin kanssa RbFarmia, jolloin kaikki talon koneet pakkaavat samaa elokuvaa, sama onko intel vai amd. Windows vaaditaan.
    Hämmästyttää tuo elvistely näytönohjaimilla ja sen kellotuksella. Mulla ei ole kaikissa koneissa edes näytönohjainta, etäkäyttö laittaa Farmin lampaat töihin. Pääkoneesaa on kai Radeon 9200 kellottamaton.

5. braide

braide Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Se on sitä ku EVOTTAA!! intelin e4400 saa tehokkaamman kuin tuosta 6000+ kellottamalla joten SUCK IT.
    Atholn kyllä sä herneet vedit, en tiedä oliko mutsis kussu sun muroihin mut kandee varoo sanomisia ettei modet pistä sua jäähylle vähäks aikaa.

6. atholn

atholn Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kuule braide arvaa kiinnostaako vaikka pistää jäähylle?? En kesällä edes käytä konetta muutakuin iltaisin pari minuuttia.. Senkun tekee uuden tunnuksen tilalle, jos kiinnostaa täällä käydä.

EDIT: En syö muroja, joten kysy ensin mun ruokavalio ennenkun tuut puhuu muroista.

Viimeksi muokattu: 09.07.2007
  7. atholn

atholn Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Täytyy pyytää nöyrä anteeksipyyntö teiltä kaikilta :) Elämä ei ole aina kohdillaan ja sitä helposti purkaa tälläsille "tutuille" kiukkuaan :( Joten vielä kerran anteeksi :)

8. Porshe

Porshe Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Hylkää se AMD. Tossa TESTI jossa intel kädestä pitäen taluttaa AMD:tä. Sieltä sivun alareunasta sitten naputtelet sitä NEXT painiketta nii pääset näkemää sitä dokumenttia :)
    Tossa vähän kuvaa kumpi syö enemmän virtaa ja sitä ei varmaan ole vaikea arvata. VIRTA
    Tossa viel FEAR testi.
    - Osta AMD, rakenna samalla ydinvoimala.

9. h4x

h4x Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En tiedä näistä pahemmin MUTTA sen tiedän ja kaverit ja kaikki valittaa (omaa kokemustakin on) että amd kuluttaa kauheesti virtaa, ei kestä kellotusta ja lämmöt on iso -.
    Mulla nyt alla E4400 ja kestää kelloja vaikka boxed jäähy. Oma mielipide on että intel on paras. Muutenki intel saanut kehuja lämmöistä, virran kulutuksesta ja näi.
    Rahaakin säästyy tietääkseni jos ostaa intelin ja kellottaa sen ku taas ostaa amd kalliin prossu jota ei pahemmin pysty kellottaa. Siksipä melkein pitää ostaa semmonen amd jonka vakio taajuudet pelikelpoiset(tai mhin ikinä tarviitkaan tehoja).

10. Marushga

Marushga Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tai osta core 2 q6600 se kestää pirusti kellottamista.
    saas nähdä koska amd pääsee samalle tasolle ():

Jaa tämä sivu