1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Aloittelijan iPod Nano kysymyksiä

Viestiketju MP3-soittimet -osiossa. Ketjun avasi Crazax 11.01.2010.

  1. Crazax

    Crazax Guest

    Hellou!


    Tulipa siis tuollainen iPodi hommattua kun väsyin raahaamaan mukana läppäriä mediasoittimena.

    Nyt olen koneeseeni iTunesin asentanut, ja sen avulla koettanut mediaa tuonne iPodiin siirtää.

    CD-levyt suoraan ripaten siirtyvät hienosti tuonne. Mutta mikä olisi _helpoin_ tapa saada CD:iden kansikuvatkin mukaan, minä kun en aio iTunesista niitä ruveta ostamaan?

    Toiseksi en ole vielä keksinyt, miten saan yksittäisiä MP3-tiedostoja tuonne tungettua. Olen koettanut niitä iTunesissa File->Add File To Library kautta siirtää, mutta ne eivät näy päätyvän mihinkään. Mikä olisi oikea tapa, vai onko tarkoitukseen joku muu
    ohjelma sopivampi?

    Videoita olen konvertoinut MP4-formaattiin ja niiden siirto on onnistunut siinä mielessä, että niitä voi iPodilla katsella. Kaikki ne vain ovat päätyneet tuonne Movies-kansioon, miten ne saisi menemään vaikka Music Videos- hakemistoon minne ne kuuluisivat?

    Näihin olisi kiva saada kokeneempien neuvoja, ettei tarvitsi päätä hakat seinään ilmeisen helppojen asioiden kanssa. Paljon lisää vielä tyhmempiä kysymyksiä myöhemmin.

    -Czx-
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 11.01.2010
  2.  
  3. trouer

    trouer Member

    Liittynyt:
    03.04.2009
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Helpoin tapa on tehdä tunnus itunes storeen, ja näin itunsin pitäisi itse ladata kansikuvat niille levyille joiden kuvat sieltä löytyy.. Mutta itse olen huomannu ongelmia joidenkien artistien kansssa, myös tunnettujen (esim. AC/DC:n kansia ei ole ollenkaan.) joten silloin olen kopioinut kuvat googlen kuvahausta... sieltä löytää aina.

    Itse "raahaan" biisit suoraan itunesiin kansiosta, ja ne päätyvätä joskus suoraan oikealle nimelle, välillä listan viimeiseksi nimellä artisti-kappale(esim The Beatles-Yesterday), eikä itunes tiedä artistia.

    painat videoita, tai valitset monta videota, ja paina näytä tiedot, sitten menet tiedot jonka jälkeen pitäisi alhaalla olla valinta "laji" vaihda se musiikkivideoksi, ja musiikkivideoiden pitäisi olla oikeassa kansiossa.
     
    Viimeksi muokattu: 18.01.2010

Jaa tämä sivu