1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

alle 500€ älypuhelin, MAX akunkestolla

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi waeaenaenen 27.04.2013.

  1. waeaenaenen

    waeaenaenen Member

    Liittynyt:
    24.04.2013
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli olen harkitsemassa ostaa uuden älypuhelimen.

    Käytän kännykkää lähinnä datakäyttöön (whatsup kevyt internet selailu) ja puheluihin.

    Nykyisessä LG:n Optimus 2x akku kestää aktiivikäytössä 40min. ja passiivisesti max vuorokauden.

    ei hyvä, joten onko ehdotuksia?
     
  2.  
  3. Themu

    Themu Active member

    Liittynyt:
    18.01.2006
    Viestejä:
    3,105
    Kiitokset:
    85
    Pisteet:
    78
    Itse olen todella tyytyväinen SGS III akun kestoon. Kestää helposti päivän jos pelaileekin vaikka 2 tuntia. Pari päivää jos ei käytä muuhunkuin pariin viestiin ja puheluun, itse kyllä käytän set cputa millä saa kellotaajuudet tiputettua.
     
  4. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Itsekin suosittelen Nexus 4 mallia. Siinä on "puhdas Android" eli mukana ei tule kännykän valmistajan omia käyttöliittymiä ja sovelluksia ( joilla ei yleensä tee mitään). Siihen tulee myös pävitykset nopeasti.

    Kun siirryt tähän tai Samsungiin niin tulet yllättymään nopeudesta. Itselläni on tuo LG malli ja aika hidas on verrattuna S3 malliin vaikka siihen tuli 4.0 versio.

    Kannattaa lukea muuten nämä testit:

    http://blog.androidsuomi.fi/2012/12/arvostelussa-lg-nexus-4-google-puhelimen-neljas-tuleminen/

    http://www.hs.fi/tekniikka/Testi+Nexus+4+on+liukas+laite++hyvässä+ja+pahassa/a1357892227659

    http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288554092418.html

    + Tekniikan maailma numero 04/2013.
     
    Viimeksi muokattu: 27.04.2013
  5. waeaenaenen

    waeaenaenen Member

    Liittynyt:
    24.04.2013
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Terve, otin selvää nexus 4:sta ja ihmiset valittavat avain liian monesta samasta ongelmasta mitä
    mulla on tän oman LG (optimus 2x):n kanssa.

    Ylikuumenemista, puhelukaiuttimen särinää, satunnaisia sammumisia, sammumisia tietyssä asennossa puhelun aikana, kameran toimimattomuutta jne jne..

    ja akku kestää kovassa käytössä erittäin vähän.

    Tyttökaverilla on tuo samsungin galaxy s III ja se kait on toiminut aika moitteettomasti.
    En tosin tykkää itse sen käsituntumasta ja muotoilusta. Se saattaa tosin olla paras kännykkä markkinoilla tällä hetkellä.
     
  6. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Mutta testien mukaan sen suurin ongelma on ollut tuo kuumeneminen ja sentakia hidastuminen. Mutta S3 mallin on myös erittäin hyvä tosin itselläni se kävi 2 kertaa huollossa jatkuvan uudelleen käynnistymisen ja jumittumisen takia. Muuten se on toiminut mainiosti.
     
  7. Taalen

    Taalen Member

    Liittynyt:
    19.01.2012
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jos iso akku on se tärkein peruste, kannattanee katsoa josko jostain löytyisi Motorola Razr Maxx (tai Maxx HD). Toki eivät ole tehoiltaan lippulaivatasoa, ja saatavuus Suomessa tuntuisi olevan heikkoa, vaikka Maxx ainakin oli Elisan valikoimissa vielä taannoin.
     
  8. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
  9. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
  10. waeaenaenen

    waeaenaenen Member

    Liittynyt:
    24.04.2013
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En löydä euroopan sisäistä jälleenmyyjää Motorola Droid Razr Maxx Hd -älypuhelimelle.
     
  11. Taalen

    Taalen Member

    Liittynyt:
    19.01.2012
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Näemmä virallisesti saatavilla vain Pohjois-Amerikassa ja Australiassa, valitettavasti. En arvannut että se oli myynnissä noinkin rajoitetusti kun mainitsin.
     
  12. JoniS

    JoniS Active member

    Liittynyt:
    06.10.2008
    Viestejä:
    2,951
    Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
    Note 2 taitaa saada ~500e, ehdoton ykkönen akun keston suhteen yhdessäkään muussa luurissa ei akun kesto yllä lähellekkään sen tasoa.
     

Jaa tämä sivu