1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

...ajattelin kokeilla..

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi yeast73 23.02.2011.

  1. yeast73

    yeast73 Member

    Liittynyt:
    21.01.2008
    Viestejä:
    31
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    koneen tilaamista Lapstoresta..eli meidän perheen 6v vanha, kerran täysin korjattu Hp:n kone homehtuu ja olisi aika saada uusi.
    Olisin varmaan markettiin painellut ja jonkun paketin ostanut, ellen olisi lähtenyt muutamaa viestiketjua lukemaan..eli ilmeisesti olen kokenut jonkinlaisen herätyksen..

    Eli jos joku ystävällinen,asioihin perehtynyt voisi kertoilla sopivat palikat pakettiin..
    Kone olisi pääasiassa perheessä kaikkien käytössä eli muksut lätkyttelevät pääasiassa pelejä , itse olisi tarkoitus työstellä muutaman kerran vuodessa hd-kotivideoita ja poltella niitä, ja eukko istuu lopun aikaa kertomassa kavereilleen lärvikirjassa kurjasta elämästään, kun ukko haluaa tuhota 900e uuteen koneeseen..( eli tuleva budjetti noin.. )
    Koneesta saisi löytyä myös wlan, jonka avulla saisi ilmeisesti hyödynnettyä olohuoneen uuden langattoman television ominaisuuksia..
    Uusi teräväpiirtonäyttö löytyy koneelle..eli näppis ja hiiri olisi toivottu lisävaruste vai saako perus-sellaiset marketista yhtään edullisemmin..?
    Sitten sarjassa tyhmät kysymykset..ja niitä riittää..Onko koneessa tarvittavat kaapelit..hdmi-johto tarvii varmaan erikseen ostaa, entä muut?
    Vanha kone menee perheen juniorille Muumin pelailuun..

    Joistain ketjuista olen lukenut,että jotain prosessoria kannattaisi odotella..onko tarpeen minun tapauksessa..
    Sit juu kasaus, ohjelmien asennus/testaus yms jätetään Lapstoren hommiksi..ja joku takuu vielä päälle..nämä hommat saa mennä budjetin päälle..

    Kiitos etukäteen!!
     
  2.  
  3. ExE_93

    ExE_93 Regular member

    Liittynyt:
    07.01.2010
    Viestejä:
    247
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu eli tolla budjetilla turhaan odottelet. Kannattavaa ois odotella jos olis päälle tonnin budjetti ja sekin on lähinnä pelailua tai hyvin rankkaa editointia varten, koska ne prossut alkaa olemaan sitä luokkaa. Wlanin saa iha perus wlan adapterilla mikä maksaa ehkä sen parikymppiä. Näppiksen ja hiiren voi tilata samassa paketissa, tuskin niitä mistään marketista halvemmalla saa. Koneessa tulevat tarpeelliset kaapelit käyttöä varten mukana, mutta jos HD näyttö on niin kannattaa hommata se HD-kaapeli, jos tunnet tarvitsevasi sellaista. Itse en ainakaan erota HD kuvaa ja peruskauraa toisistaan. Joku toinen voi sulle koneen täällä kasailla tuohon budjettiin, itselläni ei aikaa satu olemaan :)
     

Jaa tämä sivu