1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ahdistaa joo...

Viestiketju Palautetta ylläpidolle -osiossa. Ketjun avasi jussiJP 29.01.2012.

  1. jussiJP

    jussiJP Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2011
    Viestejä:
    255
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Mua on ahdistanut jo kauan sellanen asia: Kun kirjautuu sivuille ja käy jossain katsomassa vaikka omat viestiketjut tms. Katoaa sivun ylälaidasta (Kirjaudu ulos) kohta. Pitää käydä taas jossain muualla, vaikka avata kohta Vastaukset. Taas ilmestyy (Kirjaudu ulos) ? Kun selailet keskusteluja tms. Ilmestyy välillä (Kirjaudu ulos)-kohta, ja välillä katoaa. Ongelma on siis se, että kun haluaa kirjautua ulos sivuilta, on herran haltuun koska kirjautuminen näkyy. Olen tästä raportoinut pariinkin kertaan ylläpidolle, mutta eivät ole vaivautuneet ottamaan yhteyttä, tai tekemään asialle mitään... Enkä myöskään keksi miten selaimen saa muistamaan sisäänkirjautumisen :(
     
  2.  
  3. leinmi

    leinmi Active member

    Liittynyt:
    13.01.2009
    Viestejä:
    3,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Anna sen selaimen tallentaa evästeet niin se jättää ne kirjautumis tiedot sinne muistiin.
     
  4. jussiJP

    jussiJP Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2011
    Viestejä:
    255
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Joo mutta se ei katsos toimi afterdawnin sivuilla. Kaikilla muilla selain ehdottaa tallennetaanko, afterdawnin ei !
     
  5. leinmi

    leinmi Active member

    Liittynyt:
    13.01.2009
    Viestejä:
    3,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itelläni ainakin Firefox pitää tallessa myös AD:n passut.
     
  6. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Ei johdu kekseistä eikä passuista, vaan puuttuvasta linkistä sivulla. Ehkä ylläpito korjailee tuon ko kerkeää?
     
  7. Ketola

    Ketola Turned ninja Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    1,233
    Kiitokset:
    102
    Pisteet:
    78
    Ongelma taitaa olla siinä, ettei ko. linkkiä näy asetukset-osiossa. Muualla linkki kyllä näkyy aina. Lisäsin linkin näkymään myös asetussivuilla.

    Valitettavasti palautteesi on nyt kyllä mennyt täysin ohi silmien. Sähköpostiosoitteellasi tai nimimerkilläsi en myöskään palautejärjestelmästämme viestiä löydä. Mitä kautta olet palautetta lähettänyt? Kenties siinäkin on jotain vikaa. =)

    Kirjautumisen pitäisi kyllä säilyä voimassa AfterDawn.com, Puhelinvertailu.com, Download.fi, Hardware.fi sekä Edukas.fi -osoitteissa kunnes a) kirjaudut ulos tai b) kirjaudut sisään toisella selaimella tai koneella.

    Käyttäjätunnuksen ja salasanan "muistamiseen" ei ole mitään estoa sivuston puolelta. Jos tarkoitat tätä "sisäänkirjautumisen muistamisella", kannattaa kokeilla toisella selaimella ilmeneekö vika myös sillä.

    Joka tapauksessa ongelman selvittämistä helpottaa, jos kerrot käyttämäsi käyttöjärjestelmän ja selainversion.
     
  8. jussiJP

    jussiJP Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2011
    Viestejä:
    255
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Itelläni ainakin Firefox pitää tallessa myös AD:n passut.

    Niin varmaan, mutta Chrome ei "Afterdawnin" sivuilla !

    Ongelma taitaa olla siinä, ettei ko. linkkiä näy asetukset-osiossa.

    Ei pidä paikkaansa, en ole maininnut että ei näy asetukset osiossa. edit: Ongelma on siis se, että kun haluaa kirjautua ulos sivuilta, on herran haltuun koska kirjautuminen näkyy.

    Valitettavasti palautteesi on nyt kyllä mennyt täysin ohi silmien. Sähköpostiosoitteellasi tai nimimerkilläsi en myöskään palautejärjestelmästämme viestiä löydä. Mitä kautta olet palautetta lähettänyt? Kenties siinäkin on jotain vikaa. =)

    Vikaa on joo. Tästä ongelmasta olen raportoinut parin vuoden aikana, muutamaan kertaan. Se että sähköpostiosoitteella ei löydy viestiä, johtuu siitä että olen joutunut vaihtamaan käyttäjätunnuksen ja sähköpostin koska kerran en vain päässyt enää kirjautumaan palveluun ?

    Tunnukseni vain katosivat, ja olen varma että ne olivat oikeat. Kun etsin salasanaani ja käyttäjätunnusta, minulle ilmoitettiin että sähköpostilla ei ole rekisteröitynyt käyttäjää palveluun. Minulla ei kuitenkaan ollut kuin yksi säköpostiosoite. Emme ole täydellisiä !

    Niin ja käyttöjärjestelmä on XP Pro ja Win 7 pro 64 bit ja selaimena Chrome.
     
    Viimeksi muokattu: 30.01.2012
  9. Ketola

    Ketola Turned ninja Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    1,233
    Kiitokset:
    102
    Pisteet:
    78
    Kyseessä on Chromen ominaisuus, jonka vuoksi yläreunassa olevaa kirjautumisaluetta käytettäessä ei salasanan muistamista tarjota. Jos haluat tallentaa sivun kirjautumistiedot selaimeen, voit kirjautua sisään osoitteen http://kirjaudu.afterdawn.com/ kautta.

    Saisitko ruutukaappauksia tilanteista jolloin kirjautumista ei näy? Olen tässä klikkaillut sivustoja läpi, enkä ole onnistunut törmäämää sivuun, jolta yläreunan linkit puuttuisivat.

    Tiedän, ettet maininnut, ettei asetusosiossa näkyisi. Oletin että tarkoitat sitä, koska missään muualla noita ei oltu piilotettu.

    Jos olet käyttänyt muita osoitteita/tietoja, lähetä minulle yksityisviestiä niin selvittelen, mitä on tapahtunut. En ole törmännyt tapaukseen, jossa käyttäjätunnus olisi kadonnut kuin tuhka tuuleen, mutta kerta se on ensimmäinenkin.
     

Jaa tämä sivu