AGP näytönohjain hakusessa

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi 3dGame 01.10.2009.

1. 3dGame

3dGame Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hmh, huvittais tilaa ennemmin jostai paremmasta liikkeestä jossa helpompi hoitaa takuutki kuten verkkokauppa.com, mutta nousi hinta aika nopeasti.. :S

Tietääkös joku sanoo, missä näitä tietokone osia myydään paljo? Jos löytyis jostai suomalaisest liikkeest näyttis tai sitten jostain käytetty missä myydään näitä? Nettimarkkinasta katoin näyttist muttakun epäilyttää heti ku siinä ilmotukses sanottiin, että 1 pinni palanu poikki ja silti toimii täydellisesti. =S

Vois huutonettiä käydä vähän läpitte.

2.  
  3. Wintoosa

Wintoosa Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  4. 3dGame

3dGame Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Liikkeessäkin sanottiin, että pixmania on ihan paska liike, sieltä ei saa takuuta vaikka kuinka valittaa siinä myyjä kerto, että on vieläki 80euroo saamatta sieltä vaikka on sähköposteja lähetetty helvetisti.

Joo tämä tyssäs tähän, hain näyttiksen tuolta liikkeestä lainalle kun on parisenkymmentä kertaa tullut käytyä siellä niin sain tommosen käytetyn ATi Radeon 9800pro (128mb) näyttiksen lainalle..

Testasin heti ja fps pyörii siinä 40-80 ja välillä on 99-100, eli ei muuttunu oikeestaan tosta ATi Radeon 7000 (64mb) näytönohjaimesta toi pelaaminen ollenkaa..

Sillon kun mulla oli kiinni Club3D Nvidia GeForce 7600gs niin fps oli 99-100 ja hyppi myös vähän 50-60-80 paikkeille mutta useimmiten silti pysy ees tuolla 80, 7600gssällä myös kun smoke tulee niin fps ei tippunu yhtään ja tolla radeon9800pro:lla pikkasen heikenty mutta silti toimi.. radeon7000 ku tulee smoke niin fps tipahtaa 5.7 :D

Jos olisin ottanut ton radeon 9800pro:n niin siitä ois tarttenu 15e pulittaa mutta empäs mä sitä ottanut kun ei se toimi..

-> Nyt teen niin, että jos jaksan niin etin tuommosen 3ghz Intel Pentium4 socket 478 prossun vaihan sitten prossulle isomman tuulettimen ja sitten kaveriksi tuo HD4650 + keskusmuisti 2gigaa.

Voi olla, että seuraan nettiä jos tulee vastaan käytettynä tommonen HD3650, HD3850,HD4650 tai vastaava niin ostan sen ja sitten etin prossun mutta ainakin nyt oon sitämieltä, että prossu vaihetaan eka jos tälle koneelle tehään jotakin.

Ois kyllä ihan jees mennä jo nykyajan puolelle ja ostaa vaikka kaupasta joku normi pöytäkoneen keskusyksikkö mihin menis jo PCI-e näyttis :)

Topicci loppuu mun osalta tähän, kiitos vastauksista.

Jaa tämä sivu