1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Agile messenger

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi sanna19 23.08.2005.

1. psymbiote

psymbiote Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Paskaahan tuo.

2.  
  3. nerdee

nerdee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jouduin muuten vähän aikaa sitten formatoimaan koko mustikortin ja asensin agile messengerin uusiksi. Taas siellä alhaalla on se Customer ID joten kyllä tämä ohjelma tulee todennäköisesti aina olemaan minulle ilmainen sillä kyse ei ollutkaan mistään satunnaisesta virheestä ensimmäisellä kerralla.:)

4. keskju

keskju Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hyvin saa wap.agilemobile.com osoitteesta ilmaien v3.13 version. Tosin se ilmoittaa että olis uudempikin saatavilla, mutta meitä ei se uudempi maksullinen kiinnosta ;-)

5. aaxxeell

aaxxeell Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    nerdee: aika hyvä tuuri :)

Itse sain 2 kerta kokeilla, 7 päivän ilmaista versiota mutta kolmannella kerralla tulikin sitten 3 viestiä siittä että ostin tuotteen kokonaisena :/ Valitsin siis sen että ohjelma kerralla minulle eikä kuukausittain.

No kuukausi myöhemmin tuli taas 3 viestiä että "kiitos ohjelman ostamisesta" vaikka en käyttänyt ohjelmaa silloin.
    Kun katsoin asetuksista se ilmoitti että joka kuukausi maksaa erikseen automaattisesti.
    Joten se siittä ohjelmasta. En suosittele!

Jaa tämä sivu